SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsOmdat peer.
Sorryyyy, ik weet nooit zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Meh, ik zal nog eens een compliment maken
Hahah, schattig, geeft nietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorryyyy, ik weet nooit zo goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dankjewel.
voor jou is het misschien naar, voor ons nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is reuze naar hoor! Niet schattig, toch. Ik moet dat echt leren, sjonge.
Oh, juist.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jou is het misschien naar, voor ons niet
hoe ist met Furr trouwens?
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets zietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is reuze naar hoor! Niet schattig, toch. Ik moet dat echt leren, sjonge.
4 weken? hoe hou je het volquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, juist.
Goedddd, vrijdag zie ik hem eindelijk weer, na vier weken. Dan krijgt ie een kusje.
dat ligt eraan met wie je dat vergelijktquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets ziet
Mijn idee, maar ik merk dat mijn ideeen/opvattingen erg schelen met de meeste hier
Oh, ja, op die manier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, is schattig! Schattig dat je niet zo kapsones bent. Dat siert een meid echt, iemand met nog gevoel voor schaamte en complimenten niet als een gewoon iets ziet
Mijn idee, maar ik merk dat mijn ideeen/opvattingen erg schelen met de meeste hier
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, op die manier.
Ehm, dank je.
Ik krijg niet zo vaak complimentjes, vooral in het echt niet. Dus weet niet enzo.
Meh, ik nu ook dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:02 schreef lipjes het volgende:
ik zit met de james bond theme in mn kop
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Patjelief. Kusje voor jou hoor.
ik wou net zeggen, van ons krijg je toch alleen maar complimentjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, op die manier.
Ehm, dank je.
Ik krijg niet zo vaak complimentjes, vooral in het echt niet. Dus weet niet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |