Ja focking goed!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
lipjes. hoe is het met je dushi
Was al bezig voor een 2 persoonsbed hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
super
gelijk matrassen checken.
Ja, maar mag ook welquote:
vriendin meegenomen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar mag ook wel
de vorige die ik van dat soort heb gezien (pocketvering + memory foam) liggen wel lekker
Nee alleen getestquote:
Heb ik al gedaan, dus daarom weet ik nu ook ongeveer waar ik naar zoekquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes als ik je een advies mag geven, ga de winkels langs en ga erop liggen. zo via het internet weet je gewoon niets.
hetzelfde werkt voor bankstellen![]()
ja das beter ja. het is wat meer werk, maar je zit er dan ook jaren aan vast ^^quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, dus daarom weet ik nu ook ongeveer waar ik naar zoek
Doe nu even verder onderzoek via internet en daarna ga ik weer verder kijken in de winkel als ik weet waar ze het allemaal hebben
Ja tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Goede seks erop is de andere helft
eerder 90%quote:
een goeie keukentafel is anders makkelijker schoonmakenquote:
Ja daarom ben ik al even wat simpel gaan rondkijken en wat matrassen getest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das beter ja. het is wat meer werk, maar je zit er dan ook jaren aan vast ^^
Best wel he, kreeg van mijnquote:
Klopt, maar ik wil ook wel dat die er goed uitziet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerder 90%
de ombouw is maar voor de looks. lattenbodem telt wel mee maar een goeie matras is toch wel het belangrijkste voor een goede nachtrust
voor goeie seks is geen matras noodzakelijkquote:
Aanrecht nog makkelijker, keukendoekje eroverheen en klaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een goeie keukentafel is anders makkelijker schoonmaken
True, truequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor goeie seks is geen matras noodzakelijk
Dag dagquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ghehe
Ik ga even een leven zoeken. Fijne dag allen!
www.google.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ghehe
Ik ga even een leven zoeken. Fijne dag allen!
2e hands bed... Dat zou ik sowieso niet doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
True, true
Deze hadden mijn ouders trouwens gezien:
http://link.marktplaats.nl/518934230
dus ik plaatste maar de opmerking terug: ma, de enige reden dat ik dat bed zou nemen is dat het makkelijk is met iemand eraan vast te maken
ik heb een 2de hands bedquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:26 schreef Droomert het volgende:
[..]
2e hands bed... Dat zou ik sowieso niet doen
dat weet je met vrouwen ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
Bed enzo zal ik inderdaad ook gewoon een nieuwe kopen.
je weet nooit wat er mee gebeurd is
Goed hequote:
True thatquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet je met vrouwen ook niet
da kloptquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet je met vrouwen ook niet
mja, ik ben gewoon een keer wat meer uitzoekwerk aan het doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Goed he
Maar 2e hands bed zelf is niet zo erg
maar matras zou ik wel altijd nieuw nemen, daar maak ik me meer druk om
bij de meesten mag je niet eens een proefrit makenquote:
mevrouw appelquote:
goed bezig jij dan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da klopt
[..]
mja, ik ben gewoon een keer wat meer uitzoekwerk aan het doen
APPELTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
bij sommige hoeft dat ook niet johquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de meesten mag je niet eens een proefrit maken
Hallo appeltje voor de dorstquote:
Meneer gianni!quote:
Appelquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meneer gianni!
Goedgoed, mag niet klagen, lig nog in bed per ongeluk.
En hoe maakt u het?
we jagen iedereen wegquote:
Wowow, rustig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
APPELTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M grijpt appeltje en wrijft door haar krullen.
Hoe is het ?
jah goed hequote:
nee, lipjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
Was je op zoek naar een bed Crazy-M ?
per ongeluk? ik lag ook nog graag in bed..quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meneer gianni!
Goedgoed, mag niet klagen, lig nog in bed per ongeluk.
En hoe maakt u het?
Veel te veel hartjes, gekkie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Appel![]()
Haartjes![]()
Ochtend-ik-lig-nog-in-bed-krullen![]()
![]()
gelukkigquote:
je weet het, ik hou van je haar.quote:
moet ook gedaan worden hequote:
* Prof_Hoax heeft nog een jaar als beddenverkoper gewerkt.quote:
iedereen houd van haar haarquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
je weet het, ik hou van je haar.
Als je haar een alleenstaand meisje was zou ik haar, je haar, zeker hossellen![]()
!
Jij bent ook wel raakbaar hoor, maar je haar![]()
Ik werd automatisch om tien voor zeven wakker, maar toen dacht ik zoveel als 'vrijjjjj' en nu lig ik hier nog. Had al wel iets willen doen though, maar ik en mijn bed zien elkaar nogal weinig, de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
per ongeluk? ik lag ook nog graag in bed..
ik zal ook niet klagen. al heb ik wel al zin in het weekend
Oh, sorry, niks gezegd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig
maar ik doelde ook een klein beetje op Droomert
ZWEMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:
niet veel bijzonders, maar ja. carnavalstijd hequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik werd automatisch om tien voor zeven wakker, maar toen dacht ik zoveel als 'vrijjjjj' en nu lig ik hier nog. Had al wel iets willen doen though, maar ik en mijn bed zien elkaar nogal weinig, de afgelopen tijd.
Ik heb ook zin in het weekend! Eigenlijk heb ik al een beetje weekend. Wat ga je voor iets leuks doen?
Grutjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
je weet het, ik hou van je haar.
Als je haar een alleenstaand meisje was zou ik haar, je haar, zeker hossellen![]()
!
Jij bent ook wel raakbaar hoor, maar je haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |