Ja focking goed!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
lipjes. hoe is het met je dushi
Was al bezig voor een 2 persoonsbed hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
super
gelijk matrassen checken.
Ja, maar mag ook welquote:
vriendin meegenomen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar mag ook wel
de vorige die ik van dat soort heb gezien (pocketvering + memory foam) liggen wel lekker
Nee alleen getestquote:
Heb ik al gedaan, dus daarom weet ik nu ook ongeveer waar ik naar zoekquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
lipjes als ik je een advies mag geven, ga de winkels langs en ga erop liggen. zo via het internet weet je gewoon niets.
hetzelfde werkt voor bankstellen![]()
ja das beter ja. het is wat meer werk, maar je zit er dan ook jaren aan vast ^^quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, dus daarom weet ik nu ook ongeveer waar ik naar zoek
Doe nu even verder onderzoek via internet en daarna ga ik weer verder kijken in de winkel als ik weet waar ze het allemaal hebben
Ja tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Goede seks erop is de andere helft
eerder 90%quote:
een goeie keukentafel is anders makkelijker schoonmakenquote:
Ja daarom ben ik al even wat simpel gaan rondkijken en wat matrassen getest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das beter ja. het is wat meer werk, maar je zit er dan ook jaren aan vast ^^
Best wel he, kreeg van mijnquote:
Klopt, maar ik wil ook wel dat die er goed uitziet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerder 90%
de ombouw is maar voor de looks. lattenbodem telt wel mee maar een goeie matras is toch wel het belangrijkste voor een goede nachtrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |