die wil ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil de motorola 4 die nog moet uitkomen, wat een leuk toestelduurt lang en ik heb geen geduld
Precies jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dom kind
[..]
waarschijnlijk heeft MK verteld dat ze een lekke band had
Serieus, dacht dat ik de enige was :pquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die wil ik ook
ps. goeiemorgen allemaal
en nu heeft ons koekje een paar grote bloederige schaafwonden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja was aan fietsen moest plotseling hard remmen en toen knapte de rem kabel kapot
Nee hoor kon nog met mn voeten remmenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu heeft ons koekje een paar grote bloederige schaafwonden?
remmen met voetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor kon nog met mn voeten remmen
wat ken ik het toch weer goedquote:
nog niet gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die wil ik ook
ps. goeiemorgen allemaal
tjah, hard werken hequote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef gianni61 het volgende:
pfoe wat een rust hier in de vroege ochtend..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
remmen met voeten
ook een keer gehad bij een stoplicht kwam van zon hoge brug afietsen lekker vaartje wil remmen boem vlieg zo door rood
en nu nieuwe schoenen kopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor kon nog met mn voeten remmen
bezorg je de telegraaf? en heb je een beetje prettige stem?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:19 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee draag tijdens kranten bezorgen altijd oude schoenen
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ken ik het toch weer goed
[..]
nog niet gezien
[..]
tjah, hard werken he
Rolse autoquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpen
de auto zelf of bestickering?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |