SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de StatsWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja vind je het gek als je tot 2 keer toe bijna mijn nek brakquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als je tot 2 keer toe bijna mijn nek brak
quote:
Ik moet hem nog steeds een keer kijken hequote:
ga doen danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds een keer kijken he
ja maarquote:
een keer niet de lapo ?quote:
ik ben ouder dan jij, jongedamequote:
een hele hoop gemaarquote:
eigenlijk ben ik 968938363795947363 jaar oud hoorquote:
recalcitrant mannetjequote:
wel naar jouquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik 968938363795947363 jaar oud hoor
[..]
recalcitrant mannetje
het doet mij de broek niet bollen u_uquote:
i kweet wel watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het doet mij de broek niet bollen u_u
jij weet wat ?quote:
eche nie ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het doet mij de broek niet bollen u_u
hoe je dr broek kan bollonquote:
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Moeraskat mag ik jouw broek laten bollen?
is ook voor het eerstquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik was niet aan 't hunten, ben wat anders aan 't doen
een ballon erin en die opblazen ?quote:
oquote:
nu ?quote:
is dit een vraag?quote:
don't sell out, don't give in, don't fuck your best friend lalalalalala (8)quote:
wil je mn beste vriend zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
don't sell out, don't give in, don't fuck your best friend lalalalalala (8)
dan is het antwoord: Mquote:
de jouwe wel hoorquote:
FRIENDZONED HAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de jouwe wel hoor
ohhhhhhh wacht, dit is een instinkertje, niet?
k moest lachenquote:
Is goedquote:
hihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de jouwe wel hoor
k dacht dat jij allergisch was voor haarverfquote:
het ging om dat gewei hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k dacht dat jij allergisch was voor haarverf
scherpquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de jouwe wel hoor
quote:
sambal op je derriere, da's pas scherp u_uquote:
Als ik roti eet hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sambal op je derriere, da's pas scherp u_u
owquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het ging om dat gewei hoor
nee, liever theequote:
*kijkt verdacht* :Equote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat _OOK_ maar ik vergeet wel eens dat ik gele hete saus op m'n vingers heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
mes in je derriere, da's nog scherperquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sambal op je derriere, da's pas scherp u_u
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
awwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O.oquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mes in je derriere, da's nog scherperWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wat?quote:
vind ik engquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
die kijkt zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
gekke koekwausquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind ik eng
IK!! IK!! die enge ik.. vind dat eng
weekdierquote:
ik hoef voorlopig geen huisdierquote:
lolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef BobbyB het volgende:
Pastoor, hoe denkt u over seks voor het huwelijk? "Ach, zolang de ceremonie maar geen vertraging oploopt."
DASZIELLIOGquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trek je m dan aan je voet?
miss houdt ie wel van voetenquote:
ik zal jou eens aan mijn voetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss houdt ie wel van voeten
bonnie's heaufd in je schoen u_uquote:
that's the way i like to fuckquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bonnie's heaufd in je schoen u_u
in b4 "welke bonnie"
t zal wel lekker geuren ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]echt he, altijd met d'r kop in mijn schoen. gekke poes
ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t zal wel lekker geuren ofzo;k
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ruik eens aan je schoen dan
BANGORDquote:
Je bent zelf Jennifer Lopezquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BANGORD
mja, met die videootje ga ik fok vast afsluiten
en ik wens jullie allen nog een prettige voortzetting van dezon avond![]()
![]()
Je bent zelf een huillachsarcasmepoppetjequote:
Dank jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een huillachsarcasmepoppetje
ik ga ookquote:
Ik zag laatst een goede film jonge!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Goedemorgen koekjequote:Op woensdag 11 januari 2012 04:52 schreef kruidkoekje het volgende:
Goodmorning. Wish me goodluck dat ik toch vandaag men dagen betaald krijg die ik te kort kom.
Ben zo boos erom en hun doen er zo laks om
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik zag laatst een goede film jonge!HahahahahahahahahahahahahahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Goedemorgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 06:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahaa
Goede morgenquote:
Hoe is hetquote:
die zit in ee nvakantie huisjequote:
Ja maar dan nog mis ik haarquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe is het
[..]
die zit in ee nvakantie huisje
dat magquote:
op verzoekquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef Moeraskat het volgende:
Oh en hoe het is? Moe!
Dag cijfers van gister ?
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 10-01-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 217 Crazy-M
02. 160 lipjes
03. 101 Moeraskat
04. 083 Ladylike
05. 057 WhiteLightning
06. 056 JijHebtGeenRokje
07. 047 WAHRHEIT
08. 046 MaleDuck
09. 041 gianni61
10. 035 BobbyB
11. 028 Sm0keZ
12. 020 Prof_Hoax
13. 015 De_Dakgoot
14. 014 Droomert
15. 011 kruidkoekje
16. 010 SpaceInvaders
17. 008 crazy987
18. 007 4EverBlackEyed
19. 004 Koen66
20. 001 QuincydeKoster
Reeks-statistieken!
Goedemorgen, ook weer vroeg op!quote:Op woensdag 11 januari 2012 05:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen koekje
Ik wens u veel geluk en zal voor u duimen. Dreig anders maar met de GRTDOJW Knokploeg.
pff dan pasquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:19 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goedemorgen, ook weer vroeg op!
Vandaag ergens pas een definitief antwoord
Ben benieuwd
Jeeeuj, oke
Ja dat vond ik een paar maanden terug ook alquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff dan pas
hadden ze al lang geregeld kunnen hebben lijkt mij
och kind toch ... dat zeggen oudere mensen tegen jongere .. maar een stagiair ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
Die pauper stagiaire zegt"och kind toch" tegen mij.op een denigrerende toon
Op bokkenof ik word beaus. Nie bij mij zenne op de vroege ochtend
Idd ze is vijf jaar jonger ofzo ze moet de muil houdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
och kind toch ... dat zeggen oudere mensen tegen jongere .. maar een stagiair ?
dom kindquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Idd ze is vijf jaar jonger ofzo ze moet de muil houden
waarschijnlijk heeft MK verteld dat ze een lekke band hadquote:
die wil ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil de motorola 4 die nog moet uitkomen, wat een leuk toestelduurt lang en ik heb geen geduld
Precies jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dom kind
[..]
waarschijnlijk heeft MK verteld dat ze een lekke band had
Serieus, dacht dat ik de enige was :pquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die wil ik ook
ps. goeiemorgen allemaal
en nu heeft ons koekje een paar grote bloederige schaafwonden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja was aan fietsen moest plotseling hard remmen en toen knapte de rem kabel kapot
Nee hoor kon nog met mn voeten remmenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu heeft ons koekje een paar grote bloederige schaafwonden?
remmen met voetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor kon nog met mn voeten remmen
wat ken ik het toch weer goedquote:
nog niet gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die wil ik ook
ps. goeiemorgen allemaal
tjah, hard werken hequote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef gianni61 het volgende:
pfoe wat een rust hier in de vroege ochtend..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
remmen met voeten
ook een keer gehad bij een stoplicht kwam van zon hoge brug afietsen lekker vaartje wil remmen boem vlieg zo door rood
en nu nieuwe schoenen kopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor kon nog met mn voeten remmen
bezorg je de telegraaf? en heb je een beetje prettige stem?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:19 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee draag tijdens kranten bezorgen altijd oude schoenen
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ken ik het toch weer goed
[..]
nog niet gezien
[..]
tjah, hard werken he
Rolse autoquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpen
de auto zelf of bestickering?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Ik moet een auto ontwerpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:34 schreef gianni61 het volgende:
door een vriendin van me gemaakt:![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:34 schreef gianni61 het volgende:
door een vriendin van me gemaakt:![]()
drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
krantenmeisje??/quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezorg je de telegraaf? en heb je een beetje prettige stem?
giel beelen zoekt een nieuw krantenmeisje.
1 van de 2 gaat stoppen..
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.quote:
nice, ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Zoals op de foto alleen dan een fort c max
op Q hebben ze een krantenjongen (als die het nog doet)quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.
1 van de 2 heeft wel een prettige stem en is ook nog eens best mooi
weet nu niet welke van de 2 stopt. zo wakker was ik vanmorgen nog niet.
nieuwe krantenmeisjes mochten zich melden, misschien wat voor jou..
mja ik vind gewoon het geheel te druk voor die auto.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel, maar hij komt bij een dealer te staan, dus je kunt hem in alle rust bekijken
Oh grappig, eens even kijken. Eerlijk gezegd luister ik altijd slam fm als ik de krant bezorg, omdat ik de andere frequenties niet weetquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.
1 van de 2 heeft wel een prettige stem en is ook nog eens best mooi
weet nu niet welke van de 2 stopt. zo wakker was ik vanmorgen nog niet.
nieuwe krantenmeisjes mochten zich melden, misschien wat voor jou..
zou wel grappig zijn om elke ochtend kruidkoekje op de radio te horenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh grappig, eens even kijken. Eerlijk gezegd luister ik altijd slam fm als ik de krant bezorg, omdat ik de andere frequenties niet weet
Gewoon de belangrijkste koppen van de krant noemen en korte samenvatting + eigen meningquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef kruidkoekje het volgende:
Morgen ochtend dan even 3fm luisteren, kijken wat ze precies doen. Kan het nog niet vinden, maar ben geen handige tiepmiep met zoeken
geen enkele radio zender is smorgens goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
ik heb meestal 538 of slam opstaan in de auto
vind 3fm nou niet echt leuk om half 9 's ochtens
dan ben je ook ruim te laat voor de meisjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
ik heb meestal 538 of slam opstaan in de auto
vind 3fm nou niet echt leuk om half 9 's ochtens
538 over het algemeen wel, behalve op woensdag als ze showbizz e.d. doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen enkele radio zender is smorgens goed
maakt niet uit, heb al een lief meisjequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je ook ruim te laat voor de meisjes
die nu stopte deed de telegraaf, als je op de radio wil kun je altijd eens mailenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef kruidkoekje het volgende:
euw oke, maar hij wil dan echt alleen maar het nieuws van de telegraaf weten? Want die bezorg ik nou net nietik bezorg algemeen dagblad, volkskrant, nrcnext , nederlands dagblad. enz.
ik vind slam fm en 100% nl wel leuk hoor, lekker mee bleren
ik luister tot aan de gelderlandse grens radio hollandio, daarna geen bereik meer en is het cdtjequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef kruidkoekje het volgende:
euw oke, maar hij wil dan echt alleen maar het nieuws van de telegraaf weten? Want die bezorg ik nou net nietik bezorg algemeen dagblad, volkskrant, nrcnext , nederlands dagblad. enz.
ik vind slam fm en 100% nl wel leuk hoor, lekker mee bleren
Oh, oke. Ik ben aan het zoeken, t duurt ffquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die nu stopte deed de telegraaf, als je op de radio wil kun je altijd eens mailen
slam ontvang ik hier niet. 100% nl kan ik smorgens nog niet aan
Heb je nu iets met derquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
maakt niet uit, heb al een lief meisje
Plus heb al eens een krantenmeisje gehad, versiert toen ik zelf ook nog aan het bezorgen was
hollandio, wtf komt daar voor muziek op. Moet gelijk aan cowboy op de prarie denkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik luister tot aan de gelderlandse grens radio hollandio, daarna geen bereik meer en is het cdtje
hollandio = alleen tussen 11 en 12 een presentator
nopequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:21 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hollandio, wtf komt daar voor muziek op. Moet gelijk aan cowboy op de prarie denken
Ah oke,quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Officieel nog niet, maar zo doen we wel
in dat geval: pics en voice-clip ter beoordelingquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik ben aan het zoeken, t duurt fflijkt me wel grappig
Ah oke, maar de naam klinkt zo vaag dat ik denk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nopenederlandstalie muziek, alleen dan niet het marco borsato gehalte of continue gerard joling.
Ook veel onbekende goede artiesten. Soms zitten er wel nummers bij waarvan je denkt: wtf
Hahah, er zullen wel meer mensen zijn die zich aanmelden lijkt me, dus misschien ga ik niet eens doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval: pics en voice-clip ter beoordeling
Had ik gedaan, maar zit nog even met haar ouders.quote:
ehm onder andere Vinzzent, Steff Ekkel, Gebroeders Co, Jeroen van der boom, guus meeuwis. echt noem maar op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke, maar de naam klinkt zo vaag dat ik denk.wat word daar in godsnaam gedraaid
niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hahah, er zullen wel meer mensen zijn die zich aanmelden lijkt me, dus misschien ga ik niet eens door
Ja maar werd er wel veilig gesekst ? Anders is het natuurlijk ook niet die schuld van die vriend alleen. En als hij geen kind wil en de dame wil het in kwestie per se , begrijp ik het ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar zit nog even met haar ouders.
Een nicht van haar was ook zo snel snel gegaan, zwanger geraakt en die vent was ervandoor gegaan, dus is haar moeder er nu ook een beetje bang voor dat alles te snel gaat.
Dus daarom wachten we nog even met het hun vertellen enzo, anders heb ik straks dr ouders niet meer te vriend
dacht dat jij ging uitslapen vandaag ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Crazym, ah das wel leuke muziek ja
Giani, ja dat is zo.
Luitjes, ik ben er vandoorff de stad in, moet nog even iets ophalen
moeilijk he, dat googlequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef kruidkoekje het volgende:
wie weet hoe het liedje "better than i know myself " heet, krijg hem niet gevonden en hoorde hem op de radio
ja ik ben dus zo gewend aan men ritme dat ik niet moe ben en niet meer in slaap kwam na de kranten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht dat jij ging uitslapen vandaag ?
Ja had hem net gevondenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk he, dat google
doei koekje
Denk een weekquote:
goedemorgenquote:
oh dat weet ik niet, daar ga ik niet allemaal om lopen vragenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar werd er wel veilig gesekst ? Anders is het natuurlijk ook niet die schuld van die vriend alleen. En als hij geen kind wil en de dame wil het in kwestie per se , begrijp ik het ook wel.
Ah oke, ja kon zijn dat ze het vertelde. Maar het veranderd dan wel de zaak natuurlijk. Als zei gewoon zorgt dat ze der pil slikt (als ze die slikt, ) of anders gewoon zorgt dat het veilig gebeurt is er geen probleem toch? Maar goed afspraken over wat jullie zouden doen als ze eventueel zwanger word is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, daar ga ik niet allemaal om lopen vragen
ga vrijdagavond al naar dr toe, blijf alleen nog niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |