quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:34 schreef gianni61 het volgende:
door een vriendin van me gemaakt:![]()
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:34 schreef gianni61 het volgende:
door een vriendin van me gemaakt:![]()
drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
krantenmeisje??/quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bezorg je de telegraaf? en heb je een beetje prettige stem?
giel beelen zoekt een nieuw krantenmeisje.
1 van de 2 gaat stoppen..
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.quote:
nice, ben benieuwd wat je er van gaat makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
Zoals op de foto alleen dan een fort c max
op Q hebben ze een krantenjongen (als die het nog doet)quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.
1 van de 2 heeft wel een prettige stem en is ook nog eens best mooi
weet nu niet welke van de 2 stopt. zo wakker was ik vanmorgen nog niet.
nieuwe krantenmeisjes mochten zich melden, misschien wat voor jou..
mja ik vind gewoon het geheel te druk voor die auto.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel, maar hij komt bij een dealer te staan, dus je kunt hem in alle rust bekijken
Oh grappig, eens even kijken. Eerlijk gezegd luister ik altijd slam fm als ik de krant bezorg, omdat ik de andere frequenties niet weetquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij giel beelen zijn smorgens rond 6:15 altijd 2 krantenmeisjes die dan even kort een paar opvallende dingen uit hun krant vertellen.
1 van de 2 heeft wel een prettige stem en is ook nog eens best mooi
weet nu niet welke van de 2 stopt. zo wakker was ik vanmorgen nog niet.
nieuwe krantenmeisjes mochten zich melden, misschien wat voor jou..
zou wel grappig zijn om elke ochtend kruidkoekje op de radio te horenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oh grappig, eens even kijken. Eerlijk gezegd luister ik altijd slam fm als ik de krant bezorg, omdat ik de andere frequenties niet weet
Gewoon de belangrijkste koppen van de krant noemen en korte samenvatting + eigen meningquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef kruidkoekje het volgende:
Morgen ochtend dan even 3fm luisteren, kijken wat ze precies doen. Kan het nog niet vinden, maar ben geen handige tiepmiep met zoeken
geen enkele radio zender is smorgens goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
ik heb meestal 538 of slam opstaan in de auto
vind 3fm nou niet echt leuk om half 9 's ochtens
dan ben je ook ruim te laat voor de meisjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
ik heb meestal 538 of slam opstaan in de auto
vind 3fm nou niet echt leuk om half 9 's ochtens
538 over het algemeen wel, behalve op woensdag als ze showbizz e.d. doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen enkele radio zender is smorgens goed
maakt niet uit, heb al een lief meisjequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben je ook ruim te laat voor de meisjes
die nu stopte deed de telegraaf, als je op de radio wil kun je altijd eens mailenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef kruidkoekje het volgende:
euw oke, maar hij wil dan echt alleen maar het nieuws van de telegraaf weten? Want die bezorg ik nou net nietik bezorg algemeen dagblad, volkskrant, nrcnext , nederlands dagblad. enz.
ik vind slam fm en 100% nl wel leuk hoor, lekker mee bleren
ik luister tot aan de gelderlandse grens radio hollandio, daarna geen bereik meer en is het cdtjequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef kruidkoekje het volgende:
euw oke, maar hij wil dan echt alleen maar het nieuws van de telegraaf weten? Want die bezorg ik nou net nietik bezorg algemeen dagblad, volkskrant, nrcnext , nederlands dagblad. enz.
ik vind slam fm en 100% nl wel leuk hoor, lekker mee bleren
Oh, oke. Ik ben aan het zoeken, t duurt ffquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die nu stopte deed de telegraaf, als je op de radio wil kun je altijd eens mailen
slam ontvang ik hier niet. 100% nl kan ik smorgens nog niet aan
Heb je nu iets met derquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
maakt niet uit, heb al een lief meisje
Plus heb al eens een krantenmeisje gehad, versiert toen ik zelf ook nog aan het bezorgen was
hollandio, wtf komt daar voor muziek op. Moet gelijk aan cowboy op de prarie denkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik luister tot aan de gelderlandse grens radio hollandio, daarna geen bereik meer en is het cdtje
hollandio = alleen tussen 11 en 12 een presentator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |