dacht dat jij ging uitslapen vandaag ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Crazym, ah das wel leuke muziek ja
Giani, ja dat is zo.
Luitjes, ik ben er vandoorff de stad in, moet nog even iets ophalen
moeilijk he, dat googlequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef kruidkoekje het volgende:
wie weet hoe het liedje "better than i know myself " heet, krijg hem niet gevonden en hoorde hem op de radio
ja ik ben dus zo gewend aan men ritme dat ik niet moe ben en niet meer in slaap kwam na de kranten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht dat jij ging uitslapen vandaag ?
Ja had hem net gevondenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk he, dat google
doei koekje
Denk een weekquote:
goedemorgenquote:
oh dat weet ik niet, daar ga ik niet allemaal om lopen vragenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar werd er wel veilig gesekst ? Anders is het natuurlijk ook niet die schuld van die vriend alleen. En als hij geen kind wil en de dame wil het in kwestie per se , begrijp ik het ook wel.
Ah oke, ja kon zijn dat ze het vertelde. Maar het veranderd dan wel de zaak natuurlijk. Als zei gewoon zorgt dat ze der pil slikt (als ze die slikt, ) of anders gewoon zorgt dat het veilig gebeurt is er geen probleem toch? Maar goed afspraken over wat jullie zouden doen als ze eventueel zwanger word is niet verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, daar ga ik niet allemaal om lopen vragen
ga vrijdagavond al naar dr toe, blijf alleen nog niet slapen
werken of studie ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:49 schreef Droomert het volgende:
Jaaaa, zit op de mobiel
Geen zin in vandaag, maarja, je moet wat.
dat kan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:49 schreef Droomert het volgende:
Jaaaa, zit op de mobiel
Geen zin in vandaag, maarja, je moet wat.
Zij is ook aan de pil, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke, ja kon zijn dat ze het vertelde. Maar het veranderd dan wel de zaak natuurlijk. Als zei gewoon zorgt dat ze der pil slikt (als ze die slikt, ) of anders gewoon zorgt dat het veilig gebeurt is er geen probleem toch? Maar goed afspraken over wat jullie zouden doen als ze eventueel zwanger word is niet verkeerd natuurlijk.
Ik wil ook nu nog geen kinderen omdat ik dat niet kan financieren, maar ik weet wel hoe mijn vriend er over denkt mocht het toch gebeuren. Dus daar ben ik blij om, nog een paar jaartjes wachten. Gelukkig straalt hij helemaal bij het zien van een baby, dus voor de toekomst geen problemen mee
Oké, veel plezier vrijdag
Men bus is te laat
Nou dat zit wel goed dan toch. Ik zou het wel willen over een (paar) jaar, maar goed, het leven van nu he. Dan heb je gewoon meer geld nodig, en als je niet veel verdient heb je pechquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zij is ook aan de pil, dus dat zit wel goed.
En momenteel gaat er ook nog een rubbertje omheen, dus dat zit ook allemaal wel goed
Plus dat ik mijn verantwoordelijkheid wel neem als er wat gebeurd.
voornamelijk sparen nuquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nou dat zit wel goed dan toch. Ik zou het wel willen over een (paar) jaar, maar goed, het leven van nu he. Dan heb je gewoon meer geld nodig, en als je niet veel verdient heb je pech
Doe ik ookquote:
Werken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan.
wat staat op de planning dan?
Dromen is altijd fijn om te doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar het is vooral ook gewoon fijn om er over te dromen, tot de tijd er is en het kan, je de leeftijd fatsoenlijk hebt en een flinke buffer hebt opgebouwd.
Maar het is ook gewoon fijn om met men vriend door de stad te lopen en hij me on opvallend probeert aan te tikken omdat hij een lieve mooie baby ziet, hij straalt dan zoen dat maakt mij ook gewoon blij. Ik denk dat hij later wel een lieve papa word!
Wat is dromen toch fijn
Werken tot 15:00quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:55 schreef Droomert het volgende:
[..]
Werken.
Aangezien de drukte moet ik iets langer door en daar heb ik helemaal geen zin in. Maar foed, vrijdag vrijnog twee daagjes.
En jullie dan
quote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:55 schreef Droomert het volgende:
[..]
Werken.
Aangezien de drukte moet ik iets langer door en daar heb ik helemaal geen zin in. Maar foed, vrijdag vrijnog twee daagjes.
En jullie dan
Baby's!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar het is vooral ook gewoon fijn om er over te dromen, tot de tijd er is en het kan, je de leeftijd fatsoenlijk hebt en een flinke buffer hebt opgebouwd.
Maar het is ook gewoon fijn om met men vriend door de stad te lopen en hij me on opvallend probeert aan te tikken omdat hij een lieve mooie baby ziet, hij straalt dan zoen dat maakt mij ook gewoon blij. Ik denk dat hij later wel een lieve papa word!
Wat is dromen toch fijn
Op men werk komen er ook wel eens gezinnetjes met babbies, en och soms zijn het zulke leukerds en dan als je naar ze lacht en ze terug lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |