Alleen maar omdat die zus toevallig een slecht vriendje had uitgevist ben jij dat dus ook. Hoezo vervelend worden? Je hebt een relatie met haar toch? Of willen ze dat dan verbieden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja wil ik ook heel graag, maar wil ook niet haar ouders op mijn dak hebben.
Als ik die tegen mij krijg gaat het nog heel vervelend worden, dus daarom bood ik ze ook al aan om te helpen met de verbouwing enzo.
Heb al zoveel geklust en verbouwd, genoeg ervaring ondertussen
Pics vd beste vriendin!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor, ik slaap ook geregeld bij mn beste vriendin
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef Droomert het volgende:
Ik ben te lui voor ontbijt op bed. Kom maar brengen, maar wel als ik slaap. Wakker = knuffelen
ja denk het, maar dan kennen ze mij nog niet, want ik wil echt voor haar gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die zus toevallig een slecht vriendje had uitgevist ben jij dat dus ook. Hoezo vervelend worden? Je hebt een relatie met haar toch? Of willen ze dat dan verbieden?
Klussen zal er ook niet aan helpen lijkt me . Dat heeft er toch helemaal niets mee te maken ;-)
Grr men laptop doet beetje kut, vroeger kon ik gewoon met beiden polsen op laptop steunen en dan typen, nu is ie overgevoelig en gaat ie dan opeens ergens anders typen.. -.-
ehm jij gaf aan dat je haar ook al langer kende enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar die ken je al wat langer in het echt neem ik aan, en die ouders dus ook he
ga eens naar www.nu.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:56 schreef kruidkoekje het volgende:
De server op www.google.nl kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice die de naam van een website vertaalt in het internetadres. Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een verbroken internetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk. Deze kan ook worden veroorzaakt door een niet reagerende DNS-server of een firewall die de toegang van Google Chrome tot het netwerk blokkeert.
Wat houd dit in
ja maar niet in het echtquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm jij gaf aan dat je haar ook al langer kende enzo.
neequote:
ehm je vertelde het eerst altijd andersquote:
Ja maar hoe willen ze jou leren kennen door jou te vertrouwen dat je bij haar blijft in voor en tegen spoed? Door mee helpen met de verbouwing lijkt het me niet logischquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja denk het, maar dan kennen ze mij nog niet, want ik wil echt voor haar gaan.
heb me nog nooit zo zeker gevoeld over iemand, echt nog nooit.
Naja, als ik laat zien dat ik behulpzaamben en dergelijke dan is dat voor hun al een positief punt he.
en daarnaast kan ik dan ook nog laten zien hoe handig ik ben
ik wacht nog een half uurquote:
Nee, ik ken haar al 6 jaar oidquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm je vertelde het eerst altijd anders
Nu niet, maar om de 5 minuten krijg ik op elke internet pagina , die meldingquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
ga eens naar www.nu.nl
krijg je dezelfde melding?
nou als ik aan haar ouders laat zien dat ik behulpzaam ben, dan mogen ze verwachten dat ik dat ook voor hun dochter ben, wat dan weer een pluspunt is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar hoe willen ze jou leren kennen door jou te vertrouwen dat je bij haar blijft in voor en tegen spoed? Door mee helpen met de verbouwing lijkt het me niet logisch
Haha die 2e zin zegt iedereen. Echt iedereen tegen hun nieuwe geliefde. "Ja nu ben ik er echt zeker over, zo gelukkig heb ik me nog nooit gelukt". Dat is gewoon vaak bullshit want vaak heb je het zelfde nogmaals gevoelt.
Wel positief maar het veranderd aan de situatie toch niets , waar het daadwerkelijk bij ze om gaat.
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nu niet, maar om de 5 minuten krijg ik op elke internet pagina , die melding
en dan moet ik internet weer resetten en dan doet hij het weer. Maar het is erg vervelend.
krijgen ze er niet doorheenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
ziggo moet thepiratebay gaan blokkeren
gelukkig doe ik alles via isohunt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef kruidkoekje het volgende:
en ik lag er weer uit ..
Weet iemand wat dat kan zijn?
post 9000 btwquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internet
altijd leuk hoe mensen dat zeggen
Je reset je router.
Maar het lijkt erop dat je dns server een beetje moeilijkheden heeft, welke router & provider heb je ?
Ja maar goed behulpzaam met klussen en behulpzaam bij een onverwachte zwangerschap lijkt me toch een tikkie andere koekquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou als ik aan haar ouders laat zien dat ik behulpzaam ben, dan mogen ze verwachten dat ik dat ook voor hun dochter ben, wat dan weer een pluspunt is.
en nee, want heb nog nooit gehad dat als ik alleen al simpelweg dr hand vastpak ik al helemaal warm wordt van binnen.
NEEEE, ik heb ziggo, en ik ik download via piratebay,quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
ziggo moet thepiratebay gaan blokkeren
gelukkig doe ik alles via isohunt
Ja men dingentje rechts onderin :p Men verbinding aan uit zetten. Wifi. Modem? heb ik ook al geresetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
je moet ook niet het internet resetten, dan heeft niemand in de wereld meer internet
altijd leuk hoe mensen dat zeggen
Je reset je router.
Maar het lijkt erop dat je dns server een beetje moeilijkheden heeft, welke router & provider heb je ?
Ik zit nog steeds te wachten op mijn lunch, zal er zo wel zijnquote:
pizza met chocolade yoghurt mousse??quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:05 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind dat ik het heul leuk zeg hoor lipje
Zal ik nu pizza eten of vanavond pizza met chocolade yoghurt mousse?
Ja maar toch, laat wel meer zien wie ik ben he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar goed behulpzaam met klussen en behulpzaam bij een onverwachte zwangerschap lijkt me toch een tikkie andere koekGeen idee hoe hun daar over denken.
Dan kan het dit keer wel het geval zijn ;-) maar hoe vaak je wel niet ziet/leest/hoort "Hij is m'n liefde voor altijd, wil je nooit meer kwijt en blablabla".Vaak is er geen waarheid in te bekennen en als het uit is zijn ze de grootste vijanden.
Eigenlijk ga ik nog best goed om met men exen, waarom niet zijn ook gewoon mensen
[..]
NEEEE, ik heb ziggo, en ik ik download via piratebay,
[..]
Ja men dingentje rechts onderin :p Men verbinding aan uit zetten. Wifi. Modem? heb ik ook al gereset
Hoe kom ik er achter wat men router is
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza met chocolade yoghurt mousse??
dat lijkt me niet lekker op de pizza
Ja dat is waar, moet je ook doen toch. De echte jij laten zienquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar toch, laat wel meer zien wie ik ben he.
en we zien het wel, maar ik zie het wel hoopvol in
En dat staat meestal onderop, aangezien je ziggo hebt zal het wel weer zo een klote ding zijn
wat merk je nog meer als de verbinding wegvalt?
dat klinkt beter. hoewel ik nog nooit joghurt mousse gehad heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]Mij ook niet.
Eerst pizza met salami , en dan chocolade yoghurt mousse van mona?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |