maar dat komt door de laagdrempeligheid van internetquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, van ons krijg je toch alleen maar complimentjes
dan ben je wel heel gefocusedquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef Droomert het volgende:
Zit je dus een beetje hard aan het werk. Is opeens iedereen weg zonder dat je het door hebt.![]()
Hmmmm...
wij zijn er toch nog..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef Droomert het volgende:
Zit je dus een beetje hard aan het werk. Is opeens iedereen weg zonder dat je het door hebt.![]()
Hmmmm...
aah je gaat schaatsen, maar als je door het ijs zakt word het zwemmen ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:18 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben weer terug.
Ik ga denk zondag schaatsen én zwemmen
eerst schaatsen en dan een bad liggen om de beurse plekken te helenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:18 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben weer terug.
Ik ga denk zondag schaatsen én zwemmen
quote:
Rawrquote:
moet je hem wel wat geven hé als beloningquote:
waarom ga je naar huis ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Rawr
Wel jammer dat ik mijnvrijdagavond maar zo kort zie
ze moet sporten tot 10 uur, dus ben daar rond half 11 ofzo
ga dan wel weer pas rond 2 uur 's nachts naar huis ofzo
voor haar ouders gezien hebben we nog niksquote:
Koekjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je hem wel wat geven hé als beloning
zie voorgaande reactiequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef kruidkoekje het volgende:
Oh lipjes , blijf toch slapen man. Of zullen ze denken dat jullie je handjes anders niet thuis houdendenken ze nou serieus dat als je niet samen slaapt er dus ook geen seks is ?
Ja maar ze zijn gek zeker dat je daar dag en nacht zitquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
voor haar ouders gezien hebben we nog niks
dus als ik dan zou blijven slapen zou het wel vreemd zijn
Daten noemen we datquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn gek zeker dat je daar dag en nacht zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |