.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn hond doet mij ook altijd likken, zo niet leuk. Kriebelt als de pest.
16.gif ? watisdatnouweer.nlquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je je benen eens dichthouden, wil wel eens helpen
Neequote:
heb je een foto ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
[..]
Nee
slaapfotos zijn ook cutequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nog niet
hij wil niet zo goed stil blijven zitten en dan zijn het meer wazige vlekken _ O-
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
16.gif ? watisdatnouweer.nl
Dacht even aan andere dingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjesquote:
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjes.
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensen
hihi, ik zei mensen trekken
ja tuurlijk welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef kruidkoekje het volgende:
B
[..]
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |