die zooi staat hier al in de kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de dozen voor de kerstshit naar beneden halen, kan ik beginnen.
Haha dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is met kpn ook zo
schoonouders
Kun je volgend jaar weer bijkopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die zooi staat hier al in de kelder![]()
hopelijk is er bij het opruimen nog 50 % gesneuveld.
Ja, beter dan mobiel bellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Haha dat is wel fijn ja
Succes met je kerstzooi
Dat is ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
[..]
Ja, beter dan mobiel bellen
Thanx, tot vanavond dan maar
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnetquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een stappenplan geven
1. loop naar de router toe
2. trek zorgvuldig alle stekkers eruit
3. pak de router op en loop naar buiten
4. pak de grootste hamer die u heeft
5. leg de router op de grond, sla er daarna meedere malen ferm op met de hamer
Bel na deze stappen ziggo op en meld dat uw router kapot is en dan u een nieuwe wilt hebben.
Als ze vragen waarom die kapot is meld u: ik zie draadjes en krijg kortsluiting als ik hem aansluit.
helemaal niet meer kopen... staan 4 complete kerst inrichtingen in die kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnet![]()
Van horen zeggen uiteraard
pas 14:40quote:
i don't like your attitude, young manquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
NEE
en als je zo door blijft zeuren zie je het dat niet worden
moet je hier komenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i don't like your attitude, young man
Zo vriendelijk hierquote:
ik doe niet tof, ik ben tofquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je hier komen
niet tof doen he
voor jou welquote:
neequote:
neequote:
Leuke foto in je fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe niet tof, ik ben tof
[..]
voor jou wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |