zou hem eens herstarten en je browser geschiedenis eens opruimen, je bruikte chrome?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goed zo!
Eh vorige week ergens toen ik vrij was. Verder sluit ik hem gewoon altijd af en laat ik hem nooit aan staan of zo. Zit eigenlijk alleen nog maar achter de laptop als ik vrij ben
Brownies zelf zijn wel lekker
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
zou hem eens herstarten en je browser geschiedenis eens opruimen, je bruikte chrome?
Hmm, wie heeft dat gedaan en hoe ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installeren
Ik zal hem eens opnieuw opstarten.
ehm men vriend met een cd waar de versie op stond. :pquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hmm, wie heeft dat gedaan en hoe ?
heeft hij er verstand van ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ehm men vriend met een cd waar de versie op stond. :p
meer dan koekjequote:
Ja maar zie het wel eens vaker dat mensen hun pc opnieuw installeren of door een kennis oid laten doen, gaat het finaal mis, wordt ik weer gebeld.quote:
nog bezigquote:
het gaat om de zelfde adressen die ook in Finland geblokt gaan worden :quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
neeeeee
ziggo moet thepiratebay gaan blokkeren
gelukkig doe ik alles via isohunt
dat is zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog bezig
kaiserbroodjes met eiersalade
Net opquote:
Ik denk als ze hoger beroep gaan dat ze er onderuitkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het gaat om de zelfde adressen die ook in Finland geblokt gaan worden :
hepiratebay.org, www.thepiratebay.org, depiraatbaai.be, www.depiraatbaai.be, piratebay.am, www.piratebay.am, piratebay.net, www.piratebay.net, www.piratebay.no, piratebay.no, piratebay.se, www.piratebay.se, suprnova.com, www.suprnova.com, themusicbay.com, www.themusicbay.com, themusicbay.net, www.themusicbay.net, themusicbay.org, www.themusicbay.org, thepiratebay.am, www.thepiratebay.am, www.thepiratebay.com, thepiratebay.com, thepiratebay.gl, www.thepiratebay.gl, thepiratebay.net, www.thepiratebay.net, www.thepiratebay.se, thepiratebay.se, www.piraattilahti.fi, piraattilahti.fi en thepiratepay.org.nyud.net.
En de ip-adressen:
194.71.107.15
194.71.107.19
194.71.107.18
DNS issue heeft ook niet perse iets met de laptop te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vrijwel geen geschiedenis omdat ik mijn laptop 2 weken terug ofzo opnieuw heb laten installeren
Ik zal hem eens opnieuw opstarten.
beneden hebben ze er ook last van en daar hebben ze het gekabeld geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DNS issue heeft ook niet perse iets met de laptop te maken.
Is het alleen draadloos dat wegvalt of ook bekabeld ?
gelukkig zijn er altijd nog proxy'squote:Op woensdag 11 januari 2012 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net op
[..]
Ik denk als ze hoger beroep gaan dat ze er onderuitkomen.
Het is de vrijheid van internet en volgens mij is er al een keer een dergelijke rechtzaak geweest die aangaf dat dit onmogelijk is.
En bovendien is downloaden in Nederland Legaal
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe gingquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
beneden hebben ze er ook last van en daar hebben ze het gekabeld geprobeerd.
nog een mogelijkheid, stel dns servers van opendns eens in ipv die automaigische van je providerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe ging
- Hoe zit het met de router, kun je daar zien of ook je verbinding wegvalt ? (lampjes op de router)
- Moment dat je internet verbinding wegvalt, dan kun je proberen of je nog wel de router kunt bereiken. Dit is alleen iets lastiger uit te leggen
- Gebeurt het de ene keer meer dan de andere keer? Staan er meerdere pc's laptops aangesloten die tegelijk aanstaan ?
ja maar waarschijnlijk te weinig kennis om in te stellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nog een mogelijkheid, stel dns servers van opendns eens in ipv die automaigische van je provider
208.67.222.222
208.67.220.220
zou kunnen, heb nog niet kennisgemaakt....quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waarschijnlijk te weinig kennis om in te stellen
Lampjes gaan steeds aan uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dan heeft het dus al gee nfuck met je laptop te maken of de installatie, waar Lipjes een beetje naar toe ging
- Hoe zit het met de router, kun je daar zien of ook je verbinding wegvalt ? (lampjes op de router)
- Moment dat je internet verbinding wegvalt, dan kun je proberen of je nog wel de router kunt bereiken. Dit is alleen iets lastiger uit te leggen
- Gebeurt het de ene keer meer dan de andere keer? Staan er meerdere pc's laptops aangesloten die tegelijk aanstaan ?
doe eens een keer de router van Ziggo resetten (stroom eraf, 10 sec wachten, stroom erop)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Lampjes gaan steeds aan uitEh nogal
Nu niet meer, iedereen is hier nu weg. Maar het gebeurd echt bijna continue. Zie ook dat ik geen tv meer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |