die zooi staat hier al in de kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de dozen voor de kerstshit naar beneden halen, kan ik beginnen.
Haha dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is met kpn ook zo
schoonouders
Kun je volgend jaar weer bijkopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die zooi staat hier al in de kelder![]()
hopelijk is er bij het opruimen nog 50 % gesneuveld.
Ja, beter dan mobiel bellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Haha dat is wel fijn ja
Succes met je kerstzooi
Dat is ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
[..]
Ja, beter dan mobiel bellen
Thanx, tot vanavond dan maar
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnetquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een stappenplan geven
1. loop naar de router toe
2. trek zorgvuldig alle stekkers eruit
3. pak de router op en loop naar buiten
4. pak de grootste hamer die u heeft
5. leg de router op de grond, sla er daarna meedere malen ferm op met de hamer
Bel na deze stappen ziggo op en meld dat uw router kapot is en dan u een nieuwe wilt hebben.
Als ze vragen waarom die kapot is meld u: ik zie draadjes en krijg kortsluiting als ik hem aansluit.
helemaal niet meer kopen... staan 4 complete kerst inrichtingen in die kelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun je volgend jaar weer bijkopen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze kan ik aanraden. Werkt ook bij eventueel Zeelandnet![]()
Van horen zeggen uiteraard
pas 14:40quote:
i don't like your attitude, young manquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
NEE
en als je zo door blijft zeuren zie je het dat niet worden
moet je hier komenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i don't like your attitude, young man
Zo vriendelijk hierquote:
ik doe niet tof, ik ben tofquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je hier komen
niet tof doen he
voor jou welquote:
neequote:
neequote:
Leuke foto in je fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe niet tof, ik ben tof
[..]
voor jou wel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie wilt er nu een kus van lipjes, je weet nooit waar die zen lipjes gister heeft geplant ..
dat bedoel ik jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie wilt er nu een kus van lipjes, je weet nooit waar die zen lipjes gister heeft geplant ..
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan ook nog neuken zeggen, maar dan krijg ik dezelfde reactie
die van moeraskat?quote:
Dat komt wel goed, Sowieso willen we het rustig aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja
Pas je wel op dat de paps en mams jullie niet betrappen. Dan heb je het vertrouwen niet meer denk.
Ja ook, en die van jezelf?!quote:
Jij doet helemaal niets rustig aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, Sowieso willen we het rustig aan doen
dat is MK nietquote:
True truequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Jij doet helemaal niets rustig aanDat zei je ook, ik wil het rustig aan doen daarom heb ik de eerste date nog geen kus gegeven zei je
en kijk nu wat je te melden hebt
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.quote:
Je doet dan toch niets rustig aan? Behalve dat je het de ouders niet verteldquote:
Alsjequote:
Ik wil er wel een maken met mijn pizza en toetje vanavondquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.
tot nu toe mijn enige nicpic dus hij blijft ook staan..
aah okquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik, moeraskat had hem gemaakt.
tot nu toe mijn enige nicpic dus hij blijft ook staan..
probeer het welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je doet dan toch niets rustig aan? Behalve dat je het de ouders niet verteld
lief van jequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik wil er wel een maken met mijn pizza en toetje vanavond![]()
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
valt niets meer te proberen nu. Want dat rustig aan doen heb je al verbroken
Hee, we delen de meningquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je probeert rustig en zonder geluid te neuken... ja dat geloof ik nou weer wel
Nee hoor, je zegt dat je rustig aan zou doenquote:
Ik kan alleen niet mooi schrijvenquote:
veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen, ik ga naar huis, ik wens jullie allen een fijne voortplanting
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impulsquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee hoor, je zegt dat je rustig aan zou doenmaar na die kus zit je toch nachten bij haar te neuken en dat terwijl der paps en mams niets mogen weten. Dat noem ik niet "rustig aan doen omdat het moet"
het gaat om het gebaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik kan alleen niet mooi schrijven
waarom geloof ik dit niet ???quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impuls
Beide geen spijt van, maar is niet gelijk dat ik dat als vrijbrief gebruik om elke keer met haar naar bed te duiken
Plus je liep hier er uitgebreid over te vertellen hoe je tegen der aan lag te rijden, dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, is pas 1 keer gebeurd in een impuls
Beide geen spijt van, maar is niet gelijk dat ik dat als vrijbrief gebruik om elke keer met haar naar bed te duiken
Omdat ik een nette man benquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom geloof ik dit niet ???je bent een man... zo geil als boter op een meid en dan ga je niet met haar rampetampen ???
![]()
![]()
Haha nou zo heb ik het niet lopen vertellen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Plus je liep hier er uitgebreid over te vertellen hoe je tegen der aan lag te rijden, dus
Als je er geen spijt van hebt wat maakt het dan uit. Je hebt het nu toch al gedaan
Sorry begrijp dat niet zo
Nee, dat ik niet gelijk met een meid alleen maar ga boinkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een nette man ??? je bedoelt dat je je handen wast na het toilet bezoek ?
Hoezo ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
tis te merken dat mistig weer hier is
ik kop alleen maar de voorzetjes inquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef gianni61 het volgende:
tis te merken dat mistig weer hier is
dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik kop alleen maar de voorzetjes in
Nou ik meen me te herinneren dat je hier liep te schrijven van in het heetst van de strijd zat je tegen der aan te rijden of andersomquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Omdat ik een nette man ben
[..]
Haha nou zo heb ik het niet lopen vertellen hoor
Maar gewoon, wil dat ze weet dat het me om haar gaat, en niet om de seks of wat dan ook
Nee, dan heb je het toch echt verkeerd gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nou ik meen me te herinneren dat je hier liep te schrijven van in het heetst van de strijd zat je tegen der aan te rijden of andersom
Ik weet dat iemand het heeft gezegd en ik was het niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het toch echt verkeerd gelezen
ik heb dat ook niet gezegt hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik weet dat iemand het heeft gezegd en ik was het niet.
hell no, ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar goed. Whatever. Je doet wat je niet laten kan
is je wel geraden jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Is goed, ik pak lipjes en maak hem er aan vast. Gaan we hem net als een hond leren wat rustig aan doen is
dat is wat ie wil toch
Grappie lip!
kijk maar uit, dadelijk krijg je een likquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Is goed, ik pak lipjes en maak hem er aan vast. Gaan we hem net als een hond leren wat rustig aan doen is
dat is wat ie wil toch
Grappie lip!
die is al voor jou hoor! 16.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit, dadelijk krijg je een lik
moet je je benen eens dichthouden, wil wel eens helpenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn hond doet mij ook altijd likken, zo niet leuk. Kriebelt als de pest.
.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef kruidkoekje het volgende:
Mijn hond doet mij ook altijd likken, zo niet leuk. Kriebelt als de pest.
16.gif ? watisdatnouweer.nlquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet je je benen eens dichthouden, wil wel eens helpen
Neequote:
heb je een foto ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
[..]
Nee
slaapfotos zijn ook cutequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nog niet
hij wil niet zo goed stil blijven zitten en dan zijn het meer wazige vlekken _ O-
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
16.gif ? watisdatnouweer.nl
Dacht even aan andere dingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]nee hij gaat in men gezicht likken en dan ga ik terug blazen en dan ga tie nog meer lopen springen en doen
grappig zon pup
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjesquote:
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee helleuw, dat laat ik liever door men vriend doen. Bewaar deze vieze praat nou maar tot dat je bij je vriendinnetje bent en hier houden we het nu netjes.
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet nette posts trekt de meeste mensen
hihi, ik zei mensen trekken
ja tuurlijk welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:50 schreef kruidkoekje het volgende:
B
[..]
Nee hoor, je kan ook normale onderwerpen hebben. Of bestaat dat niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |