wakker worduh!!quote:
* WhiteLightning slingert een kussen naar droomert toequote:
alsof wij weten hoe laat jij naar huis mag..quote:
dit vraagt om pics..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes gooit een ijsblokje tussen droomert haar boezem
dm bestaat niet voor niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
jongedamequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede middag
Zo meteen maar eens de kerstzooi opruimen en dan poetsen
Eindelijk weer ruimte
jongeheerquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm bestaat niet voor niks
[..]
jongedame
huh die snap ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
tettenfoto = 48 uur ban.quote:
Linkjes mogen toch wel? of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
posten van tetten mag niet... dan krijg je een ban en heb je dus kans een leven op te bouwen
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Linkjes mogen toch wel? of niet?
niet dat ik veel tettenpics post..
Been there, done thatquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
`
probeer het, wel van die van jezelf dan he
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?quote:
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef kruidkoekje het volgende:
En mijn ouders altijd leuk zeggen "Nee we gaan niet bellen ze zijn veel te druk om het weer aan de praat te krijgen"
Ja sure
het ligt iig inderdaad aan ziggo, want heb hem nu al 2 keer de stroom er af gedonderd en er weer op gezet.
Op twitter zeggen ze ook nooit veel boeiends
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedragquote:
Te laat wrsquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?
Nergens meer dus (als het goed is...)quote:
Mij mij (ziggo toen) was het de modem..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.
Als je iets plaatst op internet, is het tot de eeuwigheid vast gelegdquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
he jammerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedrag
[..]
Te laat wrs
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |