het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goede, wacht ik zal ze ook even twitteren. Daar krijg ik sneller reactie op dan via de telefoon lijkt het wel
Dat lijkt UPC wel, zijn enorm laks tenzij er minimaal 10 mensen hebben gebeld. dat schiet dus totaal niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...
wakker worduh!!quote:
* WhiteLightning slingert een kussen naar droomert toequote:
alsof wij weten hoe laat jij naar huis mag..quote:
dit vraagt om pics..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes gooit een ijsblokje tussen droomert haar boezem
dm bestaat niet voor niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
jongedamequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede middag
Zo meteen maar eens de kerstzooi opruimen en dan poetsen
Eindelijk weer ruimte
jongeheerquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm bestaat niet voor niks
[..]
jongedame
huh die snap ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
tettenfoto = 48 uur ban.quote:
Linkjes mogen toch wel? of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
posten van tetten mag niet... dan krijg je een ban en heb je dus kans een leven op te bouwen
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Linkjes mogen toch wel? of niet?
niet dat ik veel tettenpics post..
Been there, done thatquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
`
probeer het, wel van die van jezelf dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |