het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Goede, wacht ik zal ze ook even twitteren. Daar krijg ik sneller reactie op dan via de telefoon lijkt het wel
Dat lijkt UPC wel, zijn enorm laks tenzij er minimaal 10 mensen hebben gebeld. dat schiet dus totaal niet op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is Ziggo dus verwacht er niet te veel van...meldingen staan er vaak pas op als ze al geen nieuwswaarde meer hebben...
wakker worduh!!quote:
* WhiteLightning slingert een kussen naar droomert toequote:
alsof wij weten hoe laat jij naar huis mag..quote:
dit vraagt om pics..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
* lipjes gooit een ijsblokje tussen droomert haar boezem
dm bestaat niet voor niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
jongedamequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede middag
Zo meteen maar eens de kerstzooi opruimen en dan poetsen
Eindelijk weer ruimte
jongeheerquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm bestaat niet voor niks
[..]
jongedame
huh die snap ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is weer iemand 48 uur de kans geven op een leven...
tettenfoto = 48 uur ban.quote:
Linkjes mogen toch wel? of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
posten van tetten mag niet... dan krijg je een ban en heb je dus kans een leven op te bouwen
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Linkjes mogen toch wel? of niet?
niet dat ik veel tettenpics post..
Been there, done thatquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
`
probeer het, wel van die van jezelf dan he
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?quote:
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef kruidkoekje het volgende:
En mijn ouders altijd leuk zeggen "Nee we gaan niet bellen ze zijn veel te druk om het weer aan de praat te krijgen"
Ja sure
het ligt iig inderdaad aan ziggo, want heb hem nu al 2 keer de stroom er af gedonderd en er weer op gezet.
Op twitter zeggen ze ook nooit veel boeiends
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedragquote:
Te laat wrsquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waarom heb ik die nog niet gezien dan?
Nergens meer dus (als het goed is...)quote:
Mij mij (ziggo toen) was het de modem..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat ook kan helpen is de coax kabel, die in je modem gaat even eruit halen, en dan weer terug doen. heb ik thuis ook last van.
Als je iets plaatst op internet, is het tot de eeuwigheid vast gelegdquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
he jammerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op Fok!, verwijderd na kinderachtig gedrag
[..]
Te laat wrs
[..]
Nergens meer dus (als het goed is...)
Ik zal je wel even een stappenplan gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef kruidkoekje het volgende:
@White, maar ik heb alle kabels die er in zitten er al uit gehaald een keer en ook keer gewoon de stroom er afgehaald
dan kan het nog aan de kabel zelf liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Modem is ook al paar keer vernieuwd
Klopt, heb bij ons thuis ook al eens de lijn van de centrale naar thuis door laten meten nadat we erg veel storingen haddenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan kan het nog aan de kabel zelf liggen.
dan zoek maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als je iets plaatst op internet, is het tot de eeuwigheid vast gelegd
quote:
Sorriequote:
Ziggo modemsquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef kruidkoekje het volgende:
Modem is ook al paar keer vernieuwd
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij mij (ziggo toen) was het de modem..
Nieuwe gekregen na bellen, mja als ze niet bellen....
Die kunnen van een afstand kijken waar het aan ligt
dm danquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoek maar
(of een fokker heeft zo opgeslagen en verder verspreid)
[..]
[..]
Sorrie
Fok!kers schuld
[..]
Ziggo modems
succes iig
ik kan nog wel fotos herrineren in de eftelingquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zoek maar
(of een fokker heeft zo opgeslagen en verder verspreid)
[..]
[..]
Sorrie
Fok!kers schuld
[..]
Ziggo modems
succes iig
Bij mij (KPN) lag het aan hun... maar die jongen heeft dus (omdat ik niet kon bellen en dus bij schoonouders belde) alles op afstand gereset om te kijken of alle signalen van de modem goed werkten. Ook na nieuwe instellingen bij hen opnieuw opgestart enzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.
ik kon pas geleden bellen , maar geen internet. best vaag toch ? modem resetten, precies hetzelfde. stroom eraf,pc direct ernaaast gezet. precies hetzelfde. toen op advies de coaxkabel eruit en erin. toen deed alles het weer.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan nog wel fotos herrineren in de efteling
ik zal ze wel even posten
gnanana , geintje hoor , heb ze niet
Erg he maar ik heb niet de sleutel van de schuur waar het gereedschap in staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een stappenplan geven
1. loop naar de router toe
2. trek zorgvuldig alle stekkers eruit
3. pak de router op en loop naar buiten
4. pak de grootste hamer die u heeft
5. leg de router op de grond, sla er daarna meedere malen ferm op met de hamer
Bel na deze stappen ziggo op en meld dat uw router kapot is en dan u een nieuwe wilt hebben.
Als ze vragen waarom die kapot is meld u: ik zie draadjes en krijg kortsluiting als ik hem aansluit.
Ja dat idee heb ik ook. Aangezien de ziggo telefoonlijn ook niet werkt als internet er uit ligt kun je dus ook niet gratis naar hun toe bellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze proberen je gewoon aan de lijn te houden zodat je meer betaald.
ik kon pas geleden bellen , maar geen internet. best vaag toch ? modem resetten, precies hetzelfde. stroom eraf,pc direct ernaaast gezet. precies hetzelfde. toen op advies de coaxkabel eruit en erin. toen deed alles het weer.
Dat is met kpn ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Erg he maar ik heb niet de sleutel van de schuur waar het gereedschap in staat
Kan hem wel uit het raam gooien
[..]
Ja dat idee heb ik ook. Aangezien de ziggo telefoonlijn ook niet werkt als internet er uit ligt kun je dus ook niet gratis naar hun toe bellen
Thanks ladylike
Ik heb alle kabels er uit gehaald ook maar nog steeds het zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |