Zou dat de oorzaak van WW3 zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Cerbie het volgende:
2013: Chinees ruimtevaartuig vermist na botsing met ruimteschijt
Diemaco C7.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg betyar, had jij nu eigenlijk nog de FN-Fal gebruit of was je eenheid in die tijd al overgegaan op de Diemaco?
Denk ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef DeWessel het volgende:
2012 is toch het einde maar goed.... Zo niet:
2015 Amerikanen brengen geheime nucleare bom tot ontploffing in de Oost Chinese zee, China gone. Daarna Israël start invasie Jordanie en Libanon.
Oorlog brengt ook saamhorigheid, dus misschien valt het wel mee.quote:
Gezellig samen naar radio Oranje luisteren bij kaarslicht, en verduisterde huizen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oorlog brengt ook saamhorigheid, dus misschien valt het wel mee.
Dieet van tulpenbollenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezellig samen naar radio Oranje luisteren bij kaarslicht, en verduisterde huizen.
Die zijn echt heel vies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En overheerlijke suikerbieten!
Het schijnt dat die tactiek niet werkt.quote:
Dat is correct. Maar ik heb dan zo'n borstbeeld die je moet knikkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het schijnt dat die tactiek niet werkt.
Backpacken door het hele land op zoek naar een lekkere hap in ruil voor oma's erfstukken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En overheerlijke suikerbieten!
Give me the golden teeth.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Backpacken door het hele land op zoek naar een lekkere hap in ruil voor oma's erfstukken.
De ware VOC-mentaliteit!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Backpacken door het hele land op zoek naar een lekkere hap in ruil voor oma's erfstukken.
Het staat nu op het web.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar ik heb dan zo'n borstbeeld die je moet knikken
Je Joodse achterbuurman verraden voor 25 gulden.quote:
En als ie dan weg is vervolgens z'n bezittingen verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je Joodse achterbuurman verraden voor 25 gulden.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wilde een heel grof oorlogsbeeld schetsen en de zin eindigen met.. ja echt leuk zo'n oorlog.
Maar ik zal het jullie besparen.
Een hele geile goedenavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh shit, dan een ander borstbeeld. Van Kim Holland, dat durft niemand aan te raken.
Ooh nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef betyar het volgende:
Fuck, heb ik nu dat Paus vs. Homo topic kapot gemaakt?
Tss, geen ware VOC mentaliteit, dat had je daarvoor natuurlijk al gedaan omdat je zo'n man natuurlijk eerst een jaar goed afperst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als ie dan weg is vervolgens z'n bezittingen verkopen.
En als kers op de slagroom z'n huis verhuren aan de Sicherheitsdienst!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tss, geen ware VOC mentaliteit, dat had je daarvoor natuurlijk al gedaan omdat je zo'n man natuurlijk eerst een jaar goed afperst.
Beetje jammer dit hè Bet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef betyar het volgende:
Zolang er homofielen zijn die menen zijn of haar geaardheid op een exorbitante manier menen te moet laten zien aan de rest van de wereld op feesten en botenparades vind ik het niet gek dat er mensen zijn die de paus steunen.
Waarom? Er zijn genoeg mensen die zich daaraan storen en zo hun bedenkingen hebben. Ik spreek niet voor mezelf, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
Gelukkig, het valt nog mee.quote:The clock came closest to midnight — just two minutes away — in 1953 after the successful test of a hydrogen bomb by the USA.
Dat zou van die mensen hypocriet zijn, aangezien er ook natuurlijk exorbitante 'heteroseksuele' feesten zijn , om maar wat te noemen de dance-parade en het zomercarnaval.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg mensen die zich daaraan storen en zo hun bedenkingen hebben. Ik spreek niet voor mezelf, dat zouden meer mensen moeten doen.
Lijkt me niet echt dat ze het überhaupt metenquote:
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichtst voor een kernoorlog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt dat ze het überhaupt meten
Oh, ik dacht aan het volgende Joodse gezin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als kers op de slagroom z'n huis verhuren aan de Sicherheitsdienst!
De man ziet er betrouwbaar uit of niet dan? Stop met die domme vragen, die man verzint dat niet zomaar.quote:
Tsja, dat is geen duurzaam businessmodel, je klantenkring streft dan immers uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan het volgende Joodse gezin.
En in 1990 was het feestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichst voor een kernoorlog.
Vandaar dat de SU een jaar later uit elkaar gevallen is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En in 1990 was het feest
Ik was geboren.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichtst voor een kernoorlog.
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat de SU een jaar later uit elkaar gevallen is.
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En in 1990 was het feest
Ik was geboren.
Dat was gewoon een kwestie van Gorbi omkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, dat is geen duurzaam businessmodel, je klantenkring streft dan immers uit.
Eindelijk verlost van die proxy-wars.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond het wel flexe gasten.
Ben jij ook al een 90'er?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.
Idd, toen konden de VS lekker in het wilde weg knallen zonder nare tegenstander die door de USSR werd gesteund.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van die proxy-wars.
EeeinnZZZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Dat dacht ik ook van jou.quote:
Dat komt omdat we zo slim zijn.quote:
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:quote:
Ik spreek je niet tegen.quote:
Ik wist dat je daarmee zou komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:
Hindsight bias.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen.
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.quote:
Zinksnijdersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.
Moet je eigenlijk al op bed liggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen weer dat fijne programma, Pauw & Witteman, ik blijf er extra voor op.
Qua moeheid wel, maar er is geen verplichting om op een bepaald tijdstip te gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk al op bed liggen?
Ik ook, daarna naar bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen weer dat fijne programma, Pauw & Witteman, ik blijf er extra voor op.
Ja, ik vind het ook geweldig dat ik tegenwoordig zelf mag bepalen hoe laat ik ga pitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Qua moeheid wel, maar er is geen verplichting om op een bepaald tijdstip te gaan slapen.
Leuk om te horen dat jij dat sinds kort mag, ik kan mij niet meer heugen naar bed gestuurd te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook geweldig dat ik tegenwoordig zelf mag bepalen hoe laat ik ga pitten.
Mijn moeder belt nog regelmatig om mij te sommeren te gaan pitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat jij dat sinds kort mag, ik kan mij niet meer heugen naar bed gestuurd te worden.
Oh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn moeder belt nog regelmatig om mij te sommeren te gaan pitten.
Volgens mij heb jij geen moeder.quote:
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen moeder.
Het is een vader, maar dan zonder verstand en verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.
Ik dacht altijd dat jij gemaakt was in een fabriek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.
En een vader heb ik ook nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een vader, maar dan zonder verstand en verantwoordelijkheid.
Nee, ik was er gewoon altijd, net zoals in het liedje "sympathy for the devil".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij gemaakt was in een fabriek.
Zolang het rationeel blijft gaat het prima maar de wapenboys kunnen het niet zonder emotie. Dat werkt niet inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
Waarom lopen wapendiscussies altijd fout.
Grappig dat ik het omgekeerde ervaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang het rationeel blijft gaat het prima maar de wapenboys kunnen het niet zonder emotie. Dat werkt niet inderdaad
Een vader is een opa, maar dan een generatie jonger.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En een vader heb ik ook nooit gehad.
Dat bleek vanmiddag ook weer inderdaad toen de meest basale statistiek niet doordrong. Maar ik ga pittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig dat ik het omgekeerde ervaar
Tja, verschil in perceptiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef De_Nuance het volgende:
Heel grappig dat jullie als tegenstanders wat dit onderwerp betreft een geheel andere ervaring hebben.
Gewoon tegenin gaan joh.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil echt iets doen met die reacties op Telegraaf.nl en Powned.tv.
Daar kan je wat mee denk ik.
Serieus? Je wilt aandacht besteden aan de simpele klaagzangen van rancuneus Nederland? En dan zeker met een halfzachte verklaring komen over waarom het zo gebeurt. Het zou meer substantie hebben als je met oplossingen kwam als doe de anonimiteit van het internet in de ban of censureer bepaalde content. Van die beleidsalternatieven vaan bewindslieden warm van worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Tegenin gaan?
Weet je hoeveel tijd en moeite dat gaat kosten.
Ik dacht meer aan een boek over schrijven of een scriptie ofzo.
Prachtig dat jij nu al weet wat ik ermee ga doen of welke richting ik ermee wil gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef waht het volgende:
[..]
Serieus? Je wilt aandacht besteden aan de simpele klaagzangen van rancuneus Nederland? En dan zeker met een halfzachte verklaring komen over waarom het zo gebeurt. Het zou meer substantie hebben als je met oplossingen kwam als doe de anonimiteit van het internet in de ban of censureer bepaalde content. Van die beleidsalternatieven vaan bewindslieden warm van worden.
Ik doe graag voorspellingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Prachtig dat jij nu al weet wat ik ermee ga doen of welke richting ik ermee wil gaan.
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zo slim.
Net zoals werkgevers die misbruik maken van hun positie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.
Hahahahaha. Fucked.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zo slim.
Klopt, alleen dat heerlijk is weer wat overdreven. Krijg em er eerlijk gezegd niet hard van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoals werkgevers die misbruik maken van hun positie.
Zit jij eigenlijk al die tijd thuis of mag je nog andere werkzaamheden doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:25 schreef betyar het volgende:
Nog twee maandjes en dan een herkeuring![]()
Ik mag andere werkzaamheden doen alleen er is niemand die mij wil aannemen omdat ik nog revaliderende ben, ook al vertel ik dat er geen risico's aanzitten nemen ze toch liever iemand aan die volop inzetbaar is, wat natuurlijk logisch is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk al die tijd thuis of mag je nog andere werkzaamheden doen?
Maar sommige van die politici zijn zelf stadsmarinierquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Picchia het volgende:
Gewoon al die politici in elkaar laten meppen door de stadsmarinier. Klaar.
Wat was de definitie van een stadsmarinier ook alweer? PVV'er die graag drinkt en er dan lustig op los mept?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar sommige van die politici zijn zelf stadsmarinier
Mogge.
Ja en die minderjarige marokkaantjes die hem niet aanstaan door de knieën schiet en zo voor het leven verminkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat was de definitie van een stadsmarinier ook alweer? PVV'er die graag drinkt en er dan lustig op los mept?
Klinkt als figuren die bij voorkeur met brandende fakkels langs gebedshuizen marcheren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die minderjarige marokkaantjes die hem niet aanstaan door de knieën schiet en zo voor het leven verminkt.
Om natuurlijk zelf bij de dames naar binnen te stappen i.p.v. illegale praktijken te verhinderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:10 schreef Picchia het volgende:
En met operatie Schoon Schip over de Amsterdamse wallen vaart.
Daarmee verhinder je ook illegale praktijken. Immers kan een crimineel dan niet plaatsnemen in de dame in kwestie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om natuurlijk zelf bij de dames naar binnen te stappen i.p.v. illegale praktijken te verhinderen.
Nu maken Richard de Mos en Lilian Helder echter een dommere indruk dan Brinkman.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch fijn dat zo'n Brinkman, die het IQ heeft van een kapotte stoeptegel, in de Kamer zit.
Volgens mij brengt Hero het gemiddelde IQ van de fractie nog aardig omhoogquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch fijn dat zo'n Brinkman, die het IQ heeft van een kapotte stoeptegel, in de Kamer zit.
Je bedoelt dat de fractie net niet collectief in aanmerking voor de Wajong?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Hero het gemiddelde IQ van de fractie nog aardig omhoog
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef De_Nuance het volgende:
Haha de PVV, je zou er maar op stemmen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmen
Of PVda, is ook bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmen
Ik heb een clubgenoot die erop stemt (ja, succesvol IT'er). Hij was trouwens heel gemakkelijk schaakmat te zetten, na de vraag waarom ie op de PVV stemde kreeg ik het antwoord: "Wilders heeft van die goede punten". Vraag van mij: "noem er eens een paar?" werd beantwoord met "eeuh, jaaa, gewoon".quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef De_Nuance het volgende:
Haha de PVV, je zou er maar op stemmen
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ook iemand die PVV stemt.
Waarom?
Wilders is een goede man.
Oke
Hij heeft zijn hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom?
Oke
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.
Hij spreekt de taal van het volk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef De_Nuance het volgende:
Toch vraag ik me serieus af waarom zoveel mensen een man van middelbare leeftijd die een gebleekte pruik aanheeft charismatisch vinden.
Omdat er in Nederland nou eenmaal veel paupers en proleten wonen, dat is ook de reden waarom Frans Bauer en Jan Smit zo populair zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef De_Nuance het volgende:
Toch vraag ik me serieus af waarom zoveel mensen een man van middelbare leeftijd die een gebleekte pruik aanheeft charismatisch vinden.
Ja, "doe eens normaal man!"quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij spreekt de taal van het volk.
Ik stem PvdA omdat Job op Bert van Ernie lijkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.
Het CDA maakt zich op voor een ruk naar links en wil op cruciale punten afstand nemen van het huidige kabinetsbeleid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:16 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2712250/cda-gaat-ruk-links-maken.html
CDA gaat iets meer richting links rukken.
Ik heb het helemaal afgekekenquote:
Zo iemand ken ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom?
Oke
Dat hebben ze al tijdens de formatie gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Wel grappig hoe het CDA afstand van zichzelf neemt. Typisch weer.
Ze zijn wakker geworden uit de betovering van Verhagen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Wel grappig hoe het CDA afstand van zichzelf neemt. Typisch weer.
In dat opzicht gaan ze nu weer terug naar hun verdeelde roots. Ze willen de 30 zetels aan verdwenen kiezers terug.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben ze al tijdens de formatie gedaan.
Ik denk dat Verhagen lozen ze al een hoop zetels terugbrengt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dat opzicht gaan ze nu weer terug naar hun verdeelde roots. Ze willen de 30 zetels aan verdwenen kiezers terug.
Denk het ook, ze zullen niet snel naar de goddeloze D'66 overstappen, en CU is weer te links, SGP te gek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat de CDA zetels nu bij de VVD zitten
Kaa is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn wakker geworden uit de betovering van Verhagen.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad 'doe maar lekker normaal-Nederland' waar zij het van moeten hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zullen niet snel naar de goddeloze D'66 overstappen, en CU is weer te links, SGP te gek.
Nee, ze willen er juist weer vanafquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
Het CDA gaat het slechte pad weer op dus?
Ach ja, nobody's perfect.
Ze handelen er niet naar dan, een christelijke VVD is beter dan een christelijke D66.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze willen er juist weer vanaf
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze handelen er niet naar dan, een christelijke VVD is beter dan een christelijke D66.
Christelijke normen en waarden zijn nooit meer geweest dan een paar zoetsappige woorden in een boek, niemand heeft er ooit naar gehandeld, dus waarom zou het CDA er mee beginnen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Maar goed, van dat christelijke van het CDA is weinig overgebleven. Sowieso rijmt rechts beleid niet met de christelijke normen en waarden over compassie en solidariteit. Enkel dat dwingende, aan anderen beperkingen opleggende christelijke toontje past goed bij rechts.
Jawel, zie Amerika.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Maar goed, van dat christelijke van het CDA is weinig overgebleven. Sowieso rijmt rechts beleid niet met de christelijke normen en waarden over compassie en solidariteit. Enkel dat dwingende, aan anderen beperkingen opleggende christelijke toontje past goed bij rechts.
Amerika het land der solidariteit?quote:
Amerikanen zijn wel extreem solidair met zichzelf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerika het land der solidariteit?
Vanuit bepaalde perspectieven. Maar ik bedoelde dat christelijke normen en rechts beleid gecombineerd kunnen worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerika het land der solidariteit?
Ja, het zal mij een worst wezen. Ik stem toch geen CDA.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden zijn nooit meer geweest dan een paar zoetsappige woorden in een boek, niemand heeft er ooit naar gehandeld, dus waarom zou het CDA er mee beginnen?
Ja, de leipe normen. Daarom schreef ik ook zeer bewust 'christelijke normen en waarden zoals compassie en solidariteit'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Vanuit bepaalde perspectieven. Maar ik bedoelde dat christelijke normen en rechts beleid gecombineerd kunnen worden.
Ik ook niet, maar de vijand van je vijand is je vriend dus ik koester goede gevoelens voor die idioten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het zal mij een worst wezen. Ik stem toch geen CDA.
Toch is dat wel iets moois die Amerikaanse mentaliteit, 'alles is te koop'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef waht het volgende:
Ik kan het Amerikanen niet kwalijk nemen dat ze grof geld verdienen middels het christendom. Jezus verkoopt.
Reli's kun je nou eenmaal alles wijsmaken. De Amerikaanse reli-fanaat is de beste consument die er bestaat. Een drang om nutteloze shit te kopen in combinatie met een naief gedachtegoed. Wat wil je als verkoper nog meer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef waht het volgende:
Ik kan het Amerikanen niet kwalijk nemen dat ze grof geld verdienen middels het christendom. Jezus verkoopt.
Seems like shit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
Bij gebrek aan series om te kijken heb ik seizoen 1 van Portlandia maar eens gedownload, vanavond eens kijken of het wat is.
En zelden heb ik ongelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, jij hebt snel je oordeel klaar
Ow ja, dat heb je altijd
Dat sowieso. De eerste echte supermacht. En misschien de laatste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch is dat wel iets moois die Amerikaanse mentaliteit, 'alles is te koop'.
Die idioten hebben binnen 200 jaar dat land zo opgebouwd, toch respect waard.
Eerste echte supermacht? You stupid?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. De eerste echte supermacht. En misschien de laatste.
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste echte supermacht? You stupid?
Nederlandquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.
Engeland was aardig op weg. Bovendien had een Romeinse Rijk meer macht dan de huidige VS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.
En de Sovjet-Unie was toch ook echt een supermacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Engeland was aardig op weg. Bovendien had een Romeinse Rijk meer macht dan de huidige VS.
Engeland was op weg maar heeft het niet gehaald.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Engeland was aardig op weg. Bovendien had een Romeinse Rijk meer macht dan de huidige VS.
De macht die de USSR kon projecteren staat niet in vergelijking tot wat de VS na 1991 konden doen. Deels doordat ze de VS als tegenwicht hadden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En de Sovjet-Unie was toch ook echt een supermacht.
Correctie: de Romeinen waren oppermachtig in the known world.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef waht het volgende:
[..]
Engeland was op weg maar heeft het niet gehaald.
En de Romeinen waren oppermachtig rondom de Mediterraanse zee. Technologie heeft Amerika geholpen.
Eens maar die was dus behoorlijk beperkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Correctie: de Romeinen waren oppermachtig in the known world.
Maar tot midden jaren tachtig hielden ze elkaar aardig in evenwicht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef waht het volgende:
[..]
De macht die de USSR kon projecteren staat niet in vergelijking tot wat de VS na 1991 konden doen. Deels doordat ze de VS als tegenwicht hadden.
Waarschijnlijk sloeg het evenwicht al wat eerder over. De USSR is niet binnen een jaar uitgehold, dat duurde wel een goed decennium, zo niet langer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar tot midden jaren tachtig hielden ze elkaar aardig in evenwicht.
Idd, en als je in de problemen komt is het de wil van god en heb je je daarin maar te schikken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:30 schreef GSbrder het volgende:
Christenen hebben de overheid nooit verafgood. De gemeenschap en het gezin zijn de hoeksteen van de samenleving, niet Vadertje Staat-met-zijn-uitkeringsapparaat.
Werkte als een tiet, ook toen 20% van het proletariaat dood ging door de honger en de rest door de builenpest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en als je in de problemen komt is het de wil van god en heb je je daarin maar te schikken.
Ofzo.
Dat zie ik anders, de Sovjet-Unie kwam pas in de jaren 50 in de buurt van de VS nadat ze ook kernwapens ter beschikking hadden (in ruime mate), hoewel de VS in die periode nog het overwicht had omdat ze betere wapensystemen hadden om deze kernwapens te "bezorgen".quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar tot midden jaren tachtig hielden ze elkaar aardig in evenwicht.
Vergeet niet dat de rakettechnologie van de Russen lang op de Amerikanen heeft voorgelopen (waardoor ze als eerste een satelliet konden lanceren en eerder met bemande ruimtevaart beginnen). Ook nu hebben ze weer een voorsprong omdat de Amerikanen nog geen opvolger voor de Shuttle hebben en niet eens meer in staat zijn tot bemande lanceringen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, de Sovjet-Unie kwam pas in de jaren 50 in de buurt van de VS nadat ze ook kernwapens ter beschikking hadden (in ruime mate), hoewel de VS in die periode nog het overwicht had omdat ze betere wapensystemen hadden om deze kernwapens te "bezorgen".
Pas in de jaren 60 en 70 kan men spreken van een overwicht van de Sovjet-Unie, wat echter door technologische ontwikkelingen van het westen en de economische situatie in de Sovjet-Unie eind jaren 70 tot begin jaren 80 teniet werd gedaan.
Ze kunnen er weinig aan doen. De ouderwetse kerk is uit. Mensen zoeken hun heil bij iets anders.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Het CDA kan er ook niets aan doen dat Nederland ontkerkt is. Zij denken nu gewoon: zie je wel, hadden jullie maar bij de kerk moeten blijven.
Tsja, christenen zorgen bij voorkeur voor de eigen kring natuurlijk. Maar goed, maakt verder ook niet uit. Van mij mag het CDA een lange neus trekken naar alle kerkverlaters.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Het CDA kan er ook niets aan doen dat Nederland ontkerkt is. Zij denken nu gewoon: zie je wel, hadden jullie maar bij de kerk moeten blijven.
Daar heb jij gelijk in, maar vergeet niet dat niet de capaciteiten van meer zaken afhankelijk waren, zo had de SU in de jaren 50 veel minder kernkoppen dan bijv. de VS, die er toen al veel meer hadden. Op die manier relativeert zich de technologische voorsprong van de SU op het gebied van raketten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de rakettechnologie van de Russen lang op de Amerikanen heeft voorgelopen (waardoor ze als eerste een satelliet konden lanceren en eerder met bemande ruimtevaart beginnen). Ook nu hebben ze weer een voorsprong omdat de Amerikanen nog geen opvolger voor de Shuttle hebben en niet eens meer in staat zijn tot bemande lanceringen.
quote:'Er hangen 56 appels in een boom. Hoeveel appels kunnen zes slaven elk plukken?'. Ouders van leerlingen van een basisschool in de Amerikaanse staat Georgia zijn woedend op de school die hun kinderen sommen laat maken die recht uit een schoolboekje uit de vroege negentiende eeuw lijken te komen.
Hangt af van hoeveel crystal meth ze alvorens het plukken hebben genomen.quote:
nulquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Hangt af van hoeveel crystal meth ze alvorens het plukken hebben genomen.
Mooi werk. Die PVV-light koers beviel me al niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:16 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2712250/cda-gaat-ruk-links-maken.html
CDA gaat iets meer richting links rukken.
"Wij stemmen al drie generaties CDA!"quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nice.quote:
quote:De situatie is bovendien extra pijnlijk, gezien de Beaver Rigde School een zwarte school is. Slechts vijf procent van de leerlingen is blank, de overgrote meerderheid is zwart of latino.
Ik vrees dat de schoolleiding daar dit lied gekozen heeft voor de musical "Good ol' Days" van dit jaar.quote:
Waarom is dat in vredesnaam nice?quote:
Et voila, nu snap je waarom het nice is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, bericht gelezen. Het is behoorlijk hilarisch.
Ik las het al. Nu baal ik dat ik niet naar die nieuwjaarsreceptie ben geweest, ik was wel uitgenodigd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Cerbie het volgende:
PvdA-voorzitter Arnhem weg na kritiek Cohen
PVV-praktijken in Arnhem
Hopeloos verouderd inderdaad. De moderne variant schijnt ook al gelekt te zijn.quote:
quote:Er zijn 7 blanke agenten voor nodig om een neger te mishandelen. Hoeveel blanke agenten zijn er nodig om 12 negers te mishandelen?
But don't let it be a black and a white onequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hopeloos verouderd inderdaad. De moderne variant schijnt ook al gelekt te zijn.
[..]
Ieuw ga je mond spoelen met zeep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Picchia het volgende:
Misschien ga ik volgende verkiezingen maar op links stemmen.
Lust ik niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ieuw ga je mond spoelen met zeep.
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Picchia het volgende:
Misschien ga ik volgende verkiezingen maar op links stemmen.
Jammer dat elke partij in de Nederlandse politiek links is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer mensen zo over denken.
Niet op alle vlakken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jammer dat elke partij in de Nederlandse politiek links is.
De vraag is uiteraard wel of dat ook de daadwerkelijke reden is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Cerbie het volgende:
PvdA-voorzitter Arnhem weg na kritiek Cohen
PVV-praktijken in Arnhem
Aangezien de gegeven motivatie voor zijn vertrek behoorlijk lasterlijk is zal het wel. Anders was er wel een politiek correct smoesje gevonden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is uiteraard wel of dat ook de daadwerkelijke reden is.
Ik vermoed dat de beste man onder druk is gezet door de Bilderberg-groep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is uiteraard wel of dat ook de daadwerkelijke reden is.
Ze zijn er hard mee bezig.quote:
Probleem is dat de rest nog erger isquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Zeeland het volgende:
Nog nooit zoveel inhoudsloze woorden bij elkaar gezien.
Die Romney moet het echt niet worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Probleem is dat de rest nog erger is
Ron Paul het meest competent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]Het zijn allemaal mongolen, alleen Ron Paul lijkt me nog de meest competente mongool. Ik ben nu Hundsman aan het kijken, eens kijken of dat wat is.
Klinkt niet slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Friek_ het volgende:
De complete Republikeinse partij bestaat uit idioten, psychopaten en cryptofascisten.
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ron Paul het meest competent?
Haha, idioot.
Romney is de beste van 't stel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.
Jouw minachting voor de VS niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Zeeland het volgende:
Die minachting voor Europa van Newt en Mitt is griezelig.
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw minachting voor de VS niet dan?
Ja die ja, of wou je zeggen dat andere landen het beter doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.
Beter nog, ga je maar afvragen waarom die mensen de wereld overheersen en jij als goedgelovige naïeve Hollandse polderinwoonster niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Het zijn allemaal normale mensen. Net zoals hier gedragen ze zich soms als idioten. Niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Lastig he, toegeven dat de Amerikanen met hun simpele mentaliteit nog succesvoller blijken dan de verlichte Europeanen met hun hoofd zover in hun reet dat ze hun afwezige ruggengraat zelf kunnen inspecteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Disana het volgende:
De macht van het getal plus de mazzel dat net niet iedereen oerdom en ziekelijk conservatief is.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
Ik geloof van wel ja. Anders is mijn toekomstige salaris toch weer bijzonder karig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde republikein dommer is dan de gemiddelde arbeider hier, ze zijn in Amerika alleen wat expressiever.
Sowieso is Amerikaanse politiek heel anders dan de Amerikaanse dagelijkse samenleving, in day-to-day gesprekken zijn ze veel politiek correcter en minder direct. Echter wij kennen ze alleen van TV toespraken en denken dat iedereen een achterlijke redneck is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.
Ik zou niet weten waarom wij minder succesvol zijn. De VS verkeren in een crisis, wij ook. Maar god zij dank hebben wij niet zoiets als de Boston Tea Party en een congres dat alle noodzakelijke ingrepen kan blokkeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lastig he, toegeven dat de Amerikanen met hun simpele mentaliteit nog succesvoller blijken dan de verlichte Europeanen met hun hoofd zover in hun reet dat ze hun afwezige ruggengraat zelf kunnen inspecteren.
Nahja, 'wij' als in onze verwaande linkse vrienden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso is Amerikaanse politiek heel anders dan de Amerikaanse dagelijkse samenleving, in day-to-day gesprekken zijn ze veel politiek correcter en minder direct. Echter wij kennen ze alleen van TV toespraken en denken dat iedereen een achterlijke redneck is.
En die Europeanen noemen de Amerikaan dan dom, de ironie
Die Extreme Home Makeover reacties;quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.
Je bazelt weer eens onzin, het Congres is gewoon als ons parlement met de Senaat als onze Eerste Kamer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom wij minder succesvol zijn. De VS verkeren in een crisis, wij ook. Maar god zij dank hebben wij niet zoiets als de Boston Tea Party en een congres dat alle noodzakelijke ingrepen kan blokkeren.
Ja tuurlijk, daarom is Quantanamo Bay nog steeds open en kan er niets gedaan worden aan de ongelijke belastingtarieven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bazelt weer eens onzin, het Congres is gewoon als ons parlement met de Senaat als onze Eerste Kamer.
Ja die ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Nahja, 'wij' als in onze verwaande linkse vrienden.
Kan er ook niet, want de Republikeinen hebben de meerderheid in het Congres en die willen er niet vanaf, en dat heet DEMOCRATIE.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom is Quantanamo Bay nog steeds open en kan er niets gedaan worden aan de ongelijke belastingtarieven.
Juist, je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan er ook niet, want de Republikeinen hebben de meerderheid in het Congres en die willen er niet vanaf, en dat heet DEMOCRATIE.
Lees je in.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die ja, of wou je zeggen dat andere landen het beter doen?
Nee, dat zou zijn alsof Koningin Beatrix hier het Parlement zou overrulen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist, je snapt wat ik bedoelHet maakt daar niet uit uit welke richting de president komt, hij kan geen deuk in een pakje boter slaan.
Oh, je snapt het dus toch niet. Kennelijk ben je vergeten hoe er werd omgegaan met het schuldenplafond, waardoor de staat bijna failliet ging en mensen zonder loon zouden komen te zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat zou zijn alsof Koningin Beatrix hier het Parlement zou overrulen.
Doe niet zo maf, natuurlijk kan dat niet, je bepleit nu een dictatuur.
Nou en, dan is haar punt alsnog niet valide want ze negeert gewoon simpelweg het feit dat de Verenigde Staten een democratie is. Behalve wat veto-recht kan de President niet wetten ondertekenen zonder steun, en zo hoort het gewoon. Dat een twee-partijen stelsel niet het meest efficiënte is is wat anders dan dat ze zegt dat wij geen "Congres" hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Reya het volgende:
Disana heeft best een punt, nochtans. Het presidentiële stelsel in de Verenigde Staten plus de hoge frequentie van verkiezingen van het Huis van Afgevaardigden leidt tot een hoge gevoeligheid voor blokkadepolitiek.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je snapt het dus toch niet. Kennelijk ben je vergeten hoe er werd omgegaan met het schuldenplafond, waardoor de staat bijna failliet ging en mensen zonder loon zouden komen te zitten.
Volgens mij ben jij degene die niet weet waar hij het over heeft en alleen maar roept vanuit z'n onderbuik omdat het over de VS gaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ze weet totaal niet waar ze 't over heeft.
Ach mens, je gaf net zelf al aan dat je niet eens weet wat het Congres van de VS is wanneer je stelt dat wij goddank niet zoiets hebben. Kom op zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die niet weet waar hij het over heeft en alleen maar roept vanuit z'n onderbuik omdat het over de VS gaat
Deze lijst ik in en stuur ik naar iemand die jou heel lief vindtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Ik weiger ook nog maar enigszins verder te praten met verongelijkte huisvrouwen zonder verstand over dit onderwerp over Amerikaanse politiek. Leef lekker in je eigen waanwereld zoals de rest van idioot Nederland m.b.t. de VS.
Zijn er niet zoveel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze lijst ik in en stuur ik naar iemand die jou heel lief vindt
Ze bedoelde dat de Senaat in de VS makkelijker blokkades op kan leggen dan hier omdat ze daar een tweepartijenstelsel hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach mens, je gaf net zelf al aan dat je niet eens weet wat het Congres van de VS is wanneer je stelt dat wij goddank niet zoiets hebben. Kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |