Probleem is dat de rest nog erger isquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Zeeland het volgende:
Nog nooit zoveel inhoudsloze woorden bij elkaar gezien.
Die Romney moet het echt niet worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Probleem is dat de rest nog erger is
Ron Paul het meest competent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]Het zijn allemaal mongolen, alleen Ron Paul lijkt me nog de meest competente mongool. Ik ben nu Hundsman aan het kijken, eens kijken of dat wat is.
Klinkt niet slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Friek_ het volgende:
De complete Republikeinse partij bestaat uit idioten, psychopaten en cryptofascisten.
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ron Paul het meest competent?
Haha, idioot.
Romney is de beste van 't stel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.
Jouw minachting voor de VS niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Zeeland het volgende:
Die minachting voor Europa van Newt en Mitt is griezelig.
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw minachting voor de VS niet dan?
Ja die ja, of wou je zeggen dat andere landen het beter doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.
Beter nog, ga je maar afvragen waarom die mensen de wereld overheersen en jij als goedgelovige naïeve Hollandse polderinwoonster niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Het zijn allemaal normale mensen. Net zoals hier gedragen ze zich soms als idioten. Niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Lastig he, toegeven dat de Amerikanen met hun simpele mentaliteit nog succesvoller blijken dan de verlichte Europeanen met hun hoofd zover in hun reet dat ze hun afwezige ruggengraat zelf kunnen inspecteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Disana het volgende:
De macht van het getal plus de mazzel dat net niet iedereen oerdom en ziekelijk conservatief is.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
Ik geloof van wel ja. Anders is mijn toekomstige salaris toch weer bijzonder karig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde republikein dommer is dan de gemiddelde arbeider hier, ze zijn in Amerika alleen wat expressiever.
Sowieso is Amerikaanse politiek heel anders dan de Amerikaanse dagelijkse samenleving, in day-to-day gesprekken zijn ze veel politiek correcter en minder direct. Echter wij kennen ze alleen van TV toespraken en denken dat iedereen een achterlijke redneck is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.
Ik zou niet weten waarom wij minder succesvol zijn. De VS verkeren in een crisis, wij ook. Maar god zij dank hebben wij niet zoiets als de Boston Tea Party en een congres dat alle noodzakelijke ingrepen kan blokkeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lastig he, toegeven dat de Amerikanen met hun simpele mentaliteit nog succesvoller blijken dan de verlichte Europeanen met hun hoofd zover in hun reet dat ze hun afwezige ruggengraat zelf kunnen inspecteren.
Nahja, 'wij' als in onze verwaande linkse vrienden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso is Amerikaanse politiek heel anders dan de Amerikaanse dagelijkse samenleving, in day-to-day gesprekken zijn ze veel politiek correcter en minder direct. Echter wij kennen ze alleen van TV toespraken en denken dat iedereen een achterlijke redneck is.
En die Europeanen noemen de Amerikaan dan dom, de ironie
Die Extreme Home Makeover reacties;quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef waht het volgende:
[..]
Veel expressiever idd. Ze leggen hun emoties er graag dik bovenop.
Je bazelt weer eens onzin, het Congres is gewoon als ons parlement met de Senaat als onze Eerste Kamer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom wij minder succesvol zijn. De VS verkeren in een crisis, wij ook. Maar god zij dank hebben wij niet zoiets als de Boston Tea Party en een congres dat alle noodzakelijke ingrepen kan blokkeren.
Ja tuurlijk, daarom is Quantanamo Bay nog steeds open en kan er niets gedaan worden aan de ongelijke belastingtarieven.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bazelt weer eens onzin, het Congres is gewoon als ons parlement met de Senaat als onze Eerste Kamer.
Ja die ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Nahja, 'wij' als in onze verwaande linkse vrienden.
Kan er ook niet, want de Republikeinen hebben de meerderheid in het Congres en die willen er niet vanaf, en dat heet DEMOCRATIE.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daarom is Quantanamo Bay nog steeds open en kan er niets gedaan worden aan de ongelijke belastingtarieven.
Juist, je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan er ook niet, want de Republikeinen hebben de meerderheid in het Congres en die willen er niet vanaf, en dat heet DEMOCRATIE.
Lees je in.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die ja, of wou je zeggen dat andere landen het beter doen?
Nee, dat zou zijn alsof Koningin Beatrix hier het Parlement zou overrulen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist, je snapt wat ik bedoelHet maakt daar niet uit uit welke richting de president komt, hij kan geen deuk in een pakje boter slaan.
Oh, je snapt het dus toch niet. Kennelijk ben je vergeten hoe er werd omgegaan met het schuldenplafond, waardoor de staat bijna failliet ging en mensen zonder loon zouden komen te zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat zou zijn alsof Koningin Beatrix hier het Parlement zou overrulen.
Doe niet zo maf, natuurlijk kan dat niet, je bepleit nu een dictatuur.
Nou en, dan is haar punt alsnog niet valide want ze negeert gewoon simpelweg het feit dat de Verenigde Staten een democratie is. Behalve wat veto-recht kan de President niet wetten ondertekenen zonder steun, en zo hoort het gewoon. Dat een twee-partijen stelsel niet het meest efficiënte is is wat anders dan dat ze zegt dat wij geen "Congres" hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Reya het volgende:
Disana heeft best een punt, nochtans. Het presidentiële stelsel in de Verenigde Staten plus de hoge frequentie van verkiezingen van het Huis van Afgevaardigden leidt tot een hoge gevoeligheid voor blokkadepolitiek.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je snapt het dus toch niet. Kennelijk ben je vergeten hoe er werd omgegaan met het schuldenplafond, waardoor de staat bijna failliet ging en mensen zonder loon zouden komen te zitten.
Volgens mij ben jij degene die niet weet waar hij het over heeft en alleen maar roept vanuit z'n onderbuik omdat het over de VS gaatquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ze weet totaal niet waar ze 't over heeft.
Ach mens, je gaf net zelf al aan dat je niet eens weet wat het Congres van de VS is wanneer je stelt dat wij goddank niet zoiets hebben. Kom op zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die niet weet waar hij het over heeft en alleen maar roept vanuit z'n onderbuik omdat het over de VS gaat
Deze lijst ik in en stuur ik naar iemand die jou heel lief vindtquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Ik weiger ook nog maar enigszins verder te praten met verongelijkte huisvrouwen zonder verstand over dit onderwerp over Amerikaanse politiek. Leef lekker in je eigen waanwereld zoals de rest van idioot Nederland m.b.t. de VS.
Zijn er niet zoveel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze lijst ik in en stuur ik naar iemand die jou heel lief vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |