Probleem is dat de rest nog erger isquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Zeeland het volgende:
Nog nooit zoveel inhoudsloze woorden bij elkaar gezien.
Die Romney moet het echt niet worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Probleem is dat de rest nog erger is
Ron Paul het meest competent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]Het zijn allemaal mongolen, alleen Ron Paul lijkt me nog de meest competente mongool. Ik ben nu Hundsman aan het kijken, eens kijken of dat wat is.
Klinkt niet slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Friek_ het volgende:
De complete Republikeinse partij bestaat uit idioten, psychopaten en cryptofascisten.
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ron Paul het meest competent?
Haha, idioot.
Romney is de beste van 't stel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hundsman zou ook nog kunnen, maar Romney is echt een mongool.
Jouw minachting voor de VS niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Zeeland het volgende:
Die minachting voor Europa van Newt en Mitt is griezelig.
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw minachting voor de VS niet dan?
Ja die ja, of wou je zeggen dat andere landen het beter doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoelde de Verenigde 'the best nation there ever was' Staten? Ik acht ze op het moment niet zo hoog, maar dat komt omdat ik nu Newt aan het kijken ben.
Beter nog, ga je maar afvragen waarom die mensen de wereld overheersen en jij als goedgelovige naïeve Hollandse polderinwoonster niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Het zijn allemaal normale mensen. Net zoals hier gedragen ze zich soms als idioten. Niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Disana het volgende:
Als je die Republikeinse kandidaten en hun aanhangers ziet, vraag je je af hoe het land zich kan handhaven.
Lastig he, toegeven dat de Amerikanen met hun simpele mentaliteit nog succesvoller blijken dan de verlichte Europeanen met hun hoofd zover in hun reet dat ze hun afwezige ruggengraat zelf kunnen inspecteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Disana het volgende:
De macht van het getal plus de mazzel dat net niet iedereen oerdom en ziekelijk conservatief is.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
Ik geloof van wel ja. Anders is mijn toekomstige salaris toch weer bijzonder karig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
Vraagje: je schaalsalaris zoals die is vastgelegd in de CAO is toch excl evt toeslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |