quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichtst voor een kernoorlog.
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat de SU een jaar later uit elkaar gevallen is.
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En in 1990 was het feest
Ik was geboren.
Dat was gewoon een kwestie van Gorbi omkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, dat is geen duurzaam businessmodel, je klantenkring streft dan immers uit.
Eindelijk verlost van die proxy-wars.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond het wel flexe gasten.
Ben jij ook al een 90'er?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.
Idd, toen konden de VS lekker in het wilde weg knallen zonder nare tegenstander die door de USSR werd gesteund.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van die proxy-wars.
EeeinnZZZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Dat dacht ik ook van jou.quote:
Dat komt omdat we zo slim zijn.quote:
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:quote:
Ik spreek je niet tegen.quote:
Ik wist dat je daarmee zou komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:
Hindsight bias.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen.
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.quote:
Zinksnijdersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |