Je Joodse achterbuurman verraden voor 25 gulden.quote:
En als ie dan weg is vervolgens z'n bezittingen verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je Joodse achterbuurman verraden voor 25 gulden.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wilde een heel grof oorlogsbeeld schetsen en de zin eindigen met.. ja echt leuk zo'n oorlog.
Maar ik zal het jullie besparen.
Een hele geile goedenavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh shit, dan een ander borstbeeld. Van Kim Holland, dat durft niemand aan te raken.
Ooh nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef betyar het volgende:
Fuck, heb ik nu dat Paus vs. Homo topic kapot gemaakt?
Tss, geen ware VOC mentaliteit, dat had je daarvoor natuurlijk al gedaan omdat je zo'n man natuurlijk eerst een jaar goed afperst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als ie dan weg is vervolgens z'n bezittingen verkopen.
En als kers op de slagroom z'n huis verhuren aan de Sicherheitsdienst!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tss, geen ware VOC mentaliteit, dat had je daarvoor natuurlijk al gedaan omdat je zo'n man natuurlijk eerst een jaar goed afperst.
Beetje jammer dit hè Bet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef betyar het volgende:
Zolang er homofielen zijn die menen zijn of haar geaardheid op een exorbitante manier menen te moet laten zien aan de rest van de wereld op feesten en botenparades vind ik het niet gek dat er mensen zijn die de paus steunen.
Waarom? Er zijn genoeg mensen die zich daaraan storen en zo hun bedenkingen hebben. Ik spreek niet voor mezelf, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
Gelukkig, het valt nog mee.quote:The clock came closest to midnight — just two minutes away — in 1953 after the successful test of a hydrogen bomb by the USA.
Dat zou van die mensen hypocriet zijn, aangezien er ook natuurlijk exorbitante 'heteroseksuele' feesten zijn , om maar wat te noemen de dance-parade en het zomercarnaval.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg mensen die zich daaraan storen en zo hun bedenkingen hebben. Ik spreek niet voor mezelf, dat zouden meer mensen moeten doen.
Lijkt me niet echt dat ze het überhaupt metenquote:
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichtst voor een kernoorlog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt dat ze het überhaupt meten
Oh, ik dacht aan het volgende Joodse gezin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als kers op de slagroom z'n huis verhuren aan de Sicherheitsdienst!
De man ziet er betrouwbaar uit of niet dan? Stop met die domme vragen, die man verzint dat niet zomaar.quote:
Tsja, dat is geen duurzaam businessmodel, je klantenkring streft dan immers uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan het volgende Joodse gezin.
En in 1990 was het feestquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichst voor een kernoorlog.
Vandaar dat de SU een jaar later uit elkaar gevallen is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En in 1990 was het feest
Ik was geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |