quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, in 1983 stonden we het dichtst voor een kernoorlog.
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaar dat de SU een jaar later uit elkaar gevallen is.
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En in 1990 was het feest
Ik was geboren.
Dat was gewoon een kwestie van Gorbi omkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En de hereniging van Duitsland tot stand kwam.
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, dat is geen duurzaam businessmodel, je klantenkring streft dan immers uit.
Eindelijk verlost van die proxy-wars.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond het wel flexe gasten.
Ben jij ook al een 90'er?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het feest was omdat ik was geboren.
Idd, toen konden de VS lekker in het wilde weg knallen zonder nare tegenstander die door de USSR werd gesteund.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eindelijk verlost van die proxy-wars.
EeeinnZZZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Dat dacht ik ook van jou.quote:
Dat komt omdat we zo slim zijn.quote:
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:quote:
Ik spreek je niet tegen.quote:
Ik wist dat je daarmee zou komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toen die rare Oost-Duitsers hun roes hadden uitgeslapen gingen ze op jacht naar allochtonen:
Hindsight bias.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wist dat je daarmee zou komen.
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.quote:
Zinksnijdersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zolang doorgaan tot alle haakneuzen uit straatbeeld zijn verdwenen.
Nooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Ik geef het vijf jaar, dan zijn jullie cynische eind-twintigers vol hebzucht, wrok en woede.
Moet je eigenlijk al op bed liggen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen weer dat fijne programma, Pauw & Witteman, ik blijf er extra voor op.
Qua moeheid wel, maar er is geen verplichting om op een bepaald tijdstip te gaan slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk al op bed liggen?
Ik ook, daarna naar bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zometeen weer dat fijne programma, Pauw & Witteman, ik blijf er extra voor op.
Ja, ik vind het ook geweldig dat ik tegenwoordig zelf mag bepalen hoe laat ik ga pitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Qua moeheid wel, maar er is geen verplichting om op een bepaald tijdstip te gaan slapen.
Leuk om te horen dat jij dat sinds kort mag, ik kan mij niet meer heugen naar bed gestuurd te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook geweldig dat ik tegenwoordig zelf mag bepalen hoe laat ik ga pitten.
Mijn moeder belt nog regelmatig om mij te sommeren te gaan pitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat jij dat sinds kort mag, ik kan mij niet meer heugen naar bed gestuurd te worden.
Oh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn moeder belt nog regelmatig om mij te sommeren te gaan pitten.
Volgens mij heb jij geen moeder.quote:
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen moeder.
Het is een vader, maar dan zonder verstand en verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.
Ik dacht altijd dat jij gemaakt was in een fabriek.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met het concept "moeder" ben ik dan ook niet bekend.
En een vader heb ik ook nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Het is een vader, maar dan zonder verstand en verantwoordelijkheid.
Nee, ik was er gewoon altijd, net zoals in het liedje "sympathy for the devil".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij gemaakt was in een fabriek.
Zolang het rationeel blijft gaat het prima maar de wapenboys kunnen het niet zonder emotie. Dat werkt niet inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
Waarom lopen wapendiscussies altijd fout.
Grappig dat ik het omgekeerde ervaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang het rationeel blijft gaat het prima maar de wapenboys kunnen het niet zonder emotie. Dat werkt niet inderdaad
Een vader is een opa, maar dan een generatie jonger.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En een vader heb ik ook nooit gehad.
Dat bleek vanmiddag ook weer inderdaad toen de meest basale statistiek niet doordrong. Maar ik ga pittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig dat ik het omgekeerde ervaar
Tja, verschil in perceptiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef De_Nuance het volgende:
Heel grappig dat jullie als tegenstanders wat dit onderwerp betreft een geheel andere ervaring hebben.
Gewoon tegenin gaan joh.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil echt iets doen met die reacties op Telegraaf.nl en Powned.tv.
Daar kan je wat mee denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |