Omdat er in Nederland nou eenmaal veel paupers en proleten wonen, dat is ook de reden waarom Frans Bauer en Jan Smit zo populair zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef De_Nuance het volgende:
Toch vraag ik me serieus af waarom zoveel mensen een man van middelbare leeftijd die een gebleekte pruik aanheeft charismatisch vinden.
Ja, "doe eens normaal man!"quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij spreekt de taal van het volk.
Ik stem PvdA omdat Job op Bert van Ernie lijkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.
Het CDA maakt zich op voor een ruk naar links en wil op cruciale punten afstand nemen van het huidige kabinetsbeleid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:16 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2712250/cda-gaat-ruk-links-maken.html
CDA gaat iets meer richting links rukken.
Ik heb het helemaal afgekekenquote:
Zo iemand ken ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ook iemand die PVV stemt.
Waarom?
Wilders is een goede man.
Oke
Dat hebben ze al tijdens de formatie gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Wel grappig hoe het CDA afstand van zichzelf neemt. Typisch weer.
Ze zijn wakker geworden uit de betovering van Verhagen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:35 schreef Picchia het volgende:
Wel grappig hoe het CDA afstand van zichzelf neemt. Typisch weer.
In dat opzicht gaan ze nu weer terug naar hun verdeelde roots. Ze willen de 30 zetels aan verdwenen kiezers terug.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hebben ze al tijdens de formatie gedaan.
Ik denk dat Verhagen lozen ze al een hoop zetels terugbrengt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dat opzicht gaan ze nu weer terug naar hun verdeelde roots. Ze willen de 30 zetels aan verdwenen kiezers terug.
Denk het ook, ze zullen niet snel naar de goddeloze D'66 overstappen, en CU is weer te links, SGP te gek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:44 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat de CDA zetels nu bij de VVD zitten
Kaa is baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn wakker geworden uit de betovering van Verhagen.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad 'doe maar lekker normaal-Nederland' waar zij het van moeten hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zullen niet snel naar de goddeloze D'66 overstappen, en CU is weer te links, SGP te gek.
Nee, ze willen er juist weer vanafquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
Het CDA gaat het slechte pad weer op dus?
Ach ja, nobody's perfect.
Ze handelen er niet naar dan, een christelijke VVD is beter dan een christelijke D66.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze willen er juist weer vanaf
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze handelen er niet naar dan, een christelijke VVD is beter dan een christelijke D66.
Christelijke normen en waarden zijn nooit meer geweest dan een paar zoetsappige woorden in een boek, niemand heeft er ooit naar gehandeld, dus waarom zou het CDA er mee beginnen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Maar goed, van dat christelijke van het CDA is weinig overgebleven. Sowieso rijmt rechts beleid niet met de christelijke normen en waarden over compassie en solidariteit. Enkel dat dwingende, aan anderen beperkingen opleggende christelijke toontje past goed bij rechts.
Jawel, zie Amerika.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat?
Maar goed, van dat christelijke van het CDA is weinig overgebleven. Sowieso rijmt rechts beleid niet met de christelijke normen en waarden over compassie en solidariteit. Enkel dat dwingende, aan anderen beperkingen opleggende christelijke toontje past goed bij rechts.
Amerika het land der solidariteit?quote:
Amerikanen zijn wel extreem solidair met zichzelf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerika het land der solidariteit?
Vanuit bepaalde perspectieven. Maar ik bedoelde dat christelijke normen en rechts beleid gecombineerd kunnen worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerika het land der solidariteit?
Ja, het zal mij een worst wezen. Ik stem toch geen CDA.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden zijn nooit meer geweest dan een paar zoetsappige woorden in een boek, niemand heeft er ooit naar gehandeld, dus waarom zou het CDA er mee beginnen?
Ja, de leipe normen. Daarom schreef ik ook zeer bewust 'christelijke normen en waarden zoals compassie en solidariteit'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Vanuit bepaalde perspectieven. Maar ik bedoelde dat christelijke normen en rechts beleid gecombineerd kunnen worden.
Ik ook niet, maar de vijand van je vijand is je vriend dus ik koester goede gevoelens voor die idioten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het zal mij een worst wezen. Ik stem toch geen CDA.
Toch is dat wel iets moois die Amerikaanse mentaliteit, 'alles is te koop'.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef waht het volgende:
Ik kan het Amerikanen niet kwalijk nemen dat ze grof geld verdienen middels het christendom. Jezus verkoopt.
Reli's kun je nou eenmaal alles wijsmaken. De Amerikaanse reli-fanaat is de beste consument die er bestaat. Een drang om nutteloze shit te kopen in combinatie met een naief gedachtegoed. Wat wil je als verkoper nog meer?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef waht het volgende:
Ik kan het Amerikanen niet kwalijk nemen dat ze grof geld verdienen middels het christendom. Jezus verkoopt.
Seems like shit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef remlof het volgende:
Bij gebrek aan series om te kijken heb ik seizoen 1 van Portlandia maar eens gedownload, vanavond eens kijken of het wat is.
En zelden heb ik ongelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, jij hebt snel je oordeel klaar
Ow ja, dat heb je altijd
Dat sowieso. De eerste echte supermacht. En misschien de laatste.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch is dat wel iets moois die Amerikaanse mentaliteit, 'alles is te koop'.
Die idioten hebben binnen 200 jaar dat land zo opgebouwd, toch respect waard.
Eerste echte supermacht? You stupid?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat sowieso. De eerste echte supermacht. En misschien de laatste.
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste echte supermacht? You stupid?
Nederlandquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.
Engeland was aardig op weg. Bovendien had een Romeinse Rijk meer macht dan de huidige VS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:16 schreef waht het volgende:
[..]
Nou, vertel welke supermacht naast Amerika alle oceanen onder controle heeft gehad.
En de Sovjet-Unie was toch ook echt een supermacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Engeland was aardig op weg. Bovendien had een Romeinse Rijk meer macht dan de huidige VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |