Serieus? Je wilt aandacht besteden aan de simpele klaagzangen van rancuneus Nederland? En dan zeker met een halfzachte verklaring komen over waarom het zo gebeurt. Het zou meer substantie hebben als je met oplossingen kwam als doe de anonimiteit van het internet in de ban of censureer bepaalde content. Van die beleidsalternatieven vaan bewindslieden warm van worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Tegenin gaan?
Weet je hoeveel tijd en moeite dat gaat kosten.
Ik dacht meer aan een boek over schrijven of een scriptie ofzo.
Prachtig dat jij nu al weet wat ik ermee ga doen of welke richting ik ermee wil gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef waht het volgende:
[..]
Serieus? Je wilt aandacht besteden aan de simpele klaagzangen van rancuneus Nederland? En dan zeker met een halfzachte verklaring komen over waarom het zo gebeurt. Het zou meer substantie hebben als je met oplossingen kwam als doe de anonimiteit van het internet in de ban of censureer bepaalde content. Van die beleidsalternatieven vaan bewindslieden warm van worden.
Ik doe graag voorspellingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Prachtig dat jij nu al weet wat ik ermee ga doen of welke richting ik ermee wil gaan.
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zo slim.
Net zoals werkgevers die misbruik maken van hun positie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.
Hahahahaha. Fucked.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:31 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is dus niet zo slim.
Klopt, alleen dat heerlijk is weer wat overdreven. Krijg em er eerlijk gezegd niet hard van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:37 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijk, aanpakken dat soort huichelaars.
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoals werkgevers die misbruik maken van hun positie.
Zit jij eigenlijk al die tijd thuis of mag je nog andere werkzaamheden doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:25 schreef betyar het volgende:
Nog twee maandjes en dan een herkeuring![]()
Ik mag andere werkzaamheden doen alleen er is niemand die mij wil aannemen omdat ik nog revaliderende ben, ook al vertel ik dat er geen risico's aanzitten nemen ze toch liever iemand aan die volop inzetbaar is, wat natuurlijk logisch is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk al die tijd thuis of mag je nog andere werkzaamheden doen?
Maar sommige van die politici zijn zelf stadsmarinierquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Picchia het volgende:
Gewoon al die politici in elkaar laten meppen door de stadsmarinier. Klaar.
Wat was de definitie van een stadsmarinier ook alweer? PVV'er die graag drinkt en er dan lustig op los mept?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar sommige van die politici zijn zelf stadsmarinier
Mogge.
Ja en die minderjarige marokkaantjes die hem niet aanstaan door de knieën schiet en zo voor het leven verminkt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat was de definitie van een stadsmarinier ook alweer? PVV'er die graag drinkt en er dan lustig op los mept?
Klinkt als figuren die bij voorkeur met brandende fakkels langs gebedshuizen marcheren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die minderjarige marokkaantjes die hem niet aanstaan door de knieën schiet en zo voor het leven verminkt.
Om natuurlijk zelf bij de dames naar binnen te stappen i.p.v. illegale praktijken te verhinderen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:10 schreef Picchia het volgende:
En met operatie Schoon Schip over de Amsterdamse wallen vaart.
Daarmee verhinder je ook illegale praktijken. Immers kan een crimineel dan niet plaatsnemen in de dame in kwestie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om natuurlijk zelf bij de dames naar binnen te stappen i.p.v. illegale praktijken te verhinderen.
Nu maken Richard de Mos en Lilian Helder echter een dommere indruk dan Brinkman.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch fijn dat zo'n Brinkman, die het IQ heeft van een kapotte stoeptegel, in de Kamer zit.
Volgens mij brengt Hero het gemiddelde IQ van de fractie nog aardig omhoogquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
Toch fijn dat zo'n Brinkman, die het IQ heeft van een kapotte stoeptegel, in de Kamer zit.
Je bedoelt dat de fractie net niet collectief in aanmerking voor de Wajong?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij brengt Hero het gemiddelde IQ van de fractie nog aardig omhoog
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef De_Nuance het volgende:
Haha de PVV, je zou er maar op stemmen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmen
Of PVda, is ook bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de PVV-stemmers dyslectisch en willen ze gewoon VVD stemmen
Ik heb een clubgenoot die erop stemt (ja, succesvol IT'er). Hij was trouwens heel gemakkelijk schaakmat te zetten, na de vraag waarom ie op de PVV stemde kreeg ik het antwoord: "Wilders heeft van die goede punten". Vraag van mij: "noem er eens een paar?" werd beantwoord met "eeuh, jaaa, gewoon".quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef De_Nuance het volgende:
Haha de PVV, je zou er maar op stemmen
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ook iemand die PVV stemt.
Waarom?
Wilders is een goede man.
Oke
Hij heeft zijn hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken ook iemand die PVV stemt.
Waarom?
Wilders is een goede man.
Oke
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, antwoorden als: "ik stem op Wouter Bos omdat hij een lekker kontje heeft" of "ik stem PvdA omdat mijn man dat ook stemt" zijn niet van een hoogstaander niveau.
Hij spreekt de taal van het volk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef De_Nuance het volgende:
Toch vraag ik me serieus af waarom zoveel mensen een man van middelbare leeftijd die een gebleekte pruik aanheeft charismatisch vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |