SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johan Derksen had het in het loden leeuw filmpje over Frans Bauer...
Johan in de zeik genomen door Bananasplit?![]()
Komt het weer ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel leuke uitzending.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Hij zat met Fransje bij Eva Jinek op Zondag.![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Al was dat gebeurd...so wot?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
Bijvoorbeeld een grap dat er zogenaamd een ambtenaar in Johan's kantoor komt en hem vertelt dat het vanaf nu verboden is om daar nog te roken omdat er ook collega's lopen die er last van kunnen hebben. Tom Knipping moet dan wel in het complot zitten en af en toe eens hard kuchen. Als Frans dan binnenkomt met die brandweerhelm op raakt Johan weer helemaal vertederd.![]()
Ja, dat zou echt geweldig zijn. En dat ze dan camera's op zijn kantoor willen installeren om in de gaten te houden of Johan zich wel aan de voorschriften houdt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Bijvoorbeeld een grap dat er zogenaamd een ambtenaar in Johan's kantoor komt en hem vertelt dat het vanaf nu verboden is om daar nog te roken omdat er ook collega's lopen die er last van kunnen hebben. Tom Knipping moet dan wel in het complot zitten en af en toe eens hard kuchen. Als Frans dan binnenkomt met die brandweerhelm op raakt Johan weer helemaal vertederd.
En een reinigingsdienst in asbest-pakken inhuren omdat de kankerverwekkende stoffen in al die tijdschriften en boeken op z'n kast zou zijn getrokken.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 02:20:01 ]![]()
Nou, de grappen van Bananasplit zijn tegenwoordig drastisch en hard. Ze zouden er niet voor terugdeinzen om Johan de indruk te geven dat hij net Wilfred per ongeluk heeft vermoord.![]()
Welke BN-er ging nu zo door het lint of heeft dingen gezegd die hem schade zouden kunnen berokkenen dat die opnamens maar niet gebruikt werden voor een uitzending?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:42 schreef Perico het volgende:
Nou, de grappen van Bananasplit zijn tegenwoordig drastisch en hard. Ze zouden er niet voor terugdeinzen om Johan de indruk te geven dat hij net Wilfred per ongeluk heeft vermoord.![]()
Ron Brandsteder natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke BN-er ging nu zo door het lint of heeft dingen gezegd die hem schade zouden kunnen berokkenen dat die opnamens maar niet gebruikt werden voor een uitzending?
http://www.mediacourant.nl/?p=114161![]()
Ron.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ron Brandsteder natuurlijk.
http://www.mediacourant.nl/?p=114161Waarschijnlijk kwamen ze de sloopkosten voor de auto waarmee hij ooit in de sloot was gereden met z'n bezopen kop even verhalen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 02:51:09 ]![]()
Nee man geen Ron Brandsteder in de studioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Manolev blijkt al die tijd al Frans Bauer te zijn?Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Gaan ze bij Radio 538 en bij Veronica nu proberen mee te liften op het succes van VI Oranje?
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)air-tijdens-EK.dhtml![]()
Blijkbaar wel ja. Ze slaan beiden hun kampement op voor of bij het Kurhaus deze zomer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:48 schreef Oliver23 het volgende:
Gaan ze bij Radio 538 en bij Veronica nu proberen mee te liften op het succes van VI Oranje?
Die grap met Remy Bonjasky kon echt niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:42 schreef Perico het volgende:
Nou, de grappen van Bananasplit zijn tegenwoordig drastisch en hard. Ze zouden er niet voor terugdeinzen om Johan de indruk te geven dat hij net Wilfred per ongeluk heeft vermoord.
Niet dat ik het altijd kijk hoor.![]()
![]()
![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die grap met Remy Bonjasky kon echt niet.
![]()
Wat voor grap haalden ze uit dan?![]()
zijn vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die grap met Remy Bonjasky kon echt niet.
![]()
Wat is er zo speciaal aan het Kurhaus dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:48 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.![]()
Wat voor grap haalden ze uit dan?![]()
"Kom, we gaan bij een enorme kerel die je met 1 klap half doodslaat een grap uithalen, waarbij zijn liefde in gevaar lijkt te komen!"
Wie is dat meesterbrein geweest? Frans zelf?Dit, dus.![]()
Ja. En hij was natuurlijk weer in geen velden of wegen te bekennen. Hij kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
"Kom, we gaan bij een enorme kerel die je met 1 klap half doodslaat een grap uithalen, waarbij zijn liefde in gevaar lijkt te komen!"
Wie is dat meesterbrein geweest? Frans zelf?
Look behind you! It's your ass!![]()
Dat ging echt te ver inderdaad.![]()
Snapte niet dat die Bonjaski nog zo rustig bleef.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind Bonjasky sowieso een baas. Echt een geweldige vent. Altijd vriendelijk, geweldige sportman en nog redelijk intelligent ook. Rolmodel voor al die opgeschoten kick-boks Mocro's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Dat ging echt te ver inderdaad.![]()
Snapte niet dat die Bonjaski nog zo rustig bleef.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 14:22:00 ]![]()
Ze hebben bij de TROS vooral Frans hiervoor ingehuurd omdat het zo'n lieve jongens is natuurlijk. Als Albert Verlinde het presenteerde werd hij elke keer in elkaar gemept.quote:President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Hij dacht natuurlijk echt dat zijn Bruintje Beer activiteiten op Youtube terecht waren gekomen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ron Brandsteder natuurlijk.
http://www.mediacourant.nl/?p=114161De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..![]()
Er hebben gisteren dus 2,3 miljoen mensen naar Radar gekeken...ongelooflijk dat zo'n slecht programma zoveel kijkers trekt.![]()
![]()
Vooral bejaarden, kunnen ze weer tegen elkaar zeiken over wat ze bij programma's als Radar en Kassa gezien hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Er hebben gisteren dus 2,3 miljoen mensen naar Radar gekeken...ongelooflijk dat zo'n slecht programma zoveel kijkers trekt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidGrens op 10-01-2012 19:28:24 ]![]()
Best knap om zovaak onwaarheden als feit naar buiten te brengen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Er hebben gisteren dus 2,3 miljoen mensen naar Radar gekeken...ongelooflijk dat zo'n slecht programma zoveel kijkers trekt.![]()
Voor de twitterloze.. Koert slaat soms door met woordgrappen maar deze kan wel:
Koert Westerman (@KoertWesterman)
10-01-12 20:34
Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen?![]()
![]()
Ik begreep hem pas na drie keer lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begreep hem pas na drie keer lezen![]()
![]()
![]()
je kan tweets ook linkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef vanBoeschoten het volgende:
Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen?twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 20:34:55Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen? reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AFC AJAX![]()
Ook via de mobiele layout? En zo ja hoe dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan tweets ook linkentwitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 20:34:55Onder welke vlag denkt Epke Zonderland überhaupt deel te nemen aan de Olympische Spelen? reageer retweet
![]()
![]()
Haha, ik ook...zo had ik die achternaam ook nog nooit bekeken. Wat een baas die Koertquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Over de lodenleeuw:
@KoertWesterman
Koert Westerman
@RonVlaar4 Jammer. Ik vond dat @raemonsluiter er met hoofd en schouders boven uit stak...
Die man kan ook alleen maar woordgrappen maken he..![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over de lodenleeuw:
@KoertWesterman
Koert Westerman
@RonVlaar4 Jammer. Ik vond dat @raemonsluiter er met hoofd en schouders boven uit stak...
Die man kan ook alleen maar woordgrappen maken he..die had ik gemist!
![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over de lodenleeuw:
@KoertWesterman
Koert Westerman
Die man kan ook alleen maar woordgrappen maken he..![]()
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over de lodenleeuw:
@KoertWesterman
Koert Westerman
Die man kan ook alleen maar woordgrappen maken he..
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Johan gaat in op de verhalen dat entertainers zoals Erik Dijkstra (Jakhals) niet meer mogen aanschuiven
http://www.vi.nl/Radio-it(...)-ik-niet-zo-goed.htm
vanaf ongeveer 9.00![]()
"Emile Schelvis achter de hand."
Waarom achter de hand, Schelveccio moet toch vaste gast #1 zijn.
2000 light years from home![]()
Vond Dijkstra helemaal geen blind paard. Hij was overduidelijk FC Twente-supporter, maar hij had als niet-voetbalkenner juist een frisse invalshoek waardoor hij veelgemaakte valkuilen simpel kon aantonen.2000 light years from home![]()
"Derksen moet niets hebben van Dijkstra en andere cabaretiers."
Ik zie de kop al weer voor me op de SigaarSnor, FP, Telegraaf, en AD.
In die volgorde natuurlijk![]()
![]()
Rot op manquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Merkie het volgende:
"Emile Schelvis achter de hand."
Waarom achter de hand, Schelveccio moet toch vaste gast #1 zijn.
![]()
![]()
Was ook één van de weinigen die tegen Derksen durfde in te gaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef Merkie het volgende:
Vond Dijkstra helemaal geen blind paard. Hij was overduidelijk FC Twente-supporter, maar hij had als niet-voetbalkenner juist een frisse invalshoek waardoor hij veelgemaakte valkuilen simpel kon aantonen.![]()
Was wel gelijk zijn enige kunstje. De stelling was zelfs niet van toepassing.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was ook één van de weinigen die tegen Derksen durfde in te gaan...![]()
Gewoon een waardeloze gozer, dat is toch geen Kanjer? Lekker trouwens.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah joh, je kan toch wel zeggen dat je Feyenoorder bent of niet.
Mag alleen niet van Dokter Frank. Geen één koek, zelfs geen biskwietje.![]()
Logisch als er 2 shows per dag komen. Daarbij is Oranje van en voor het volk aldus het cliche en kunnen er mensen hun passie komen delenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks mogen die "cabaretiers en blinde supporters" wel bij VI-Oranje aanschuiven...![]()
![]()
Ik vond Dijkstra een leuke gast voor op z'n tijd, jammer dat Johan zich zo laat kennen inderdaad. Alsof die Van Hanegem geen onzin uitslaatEn dus ook weinig kans op Theo Maassen in een reguliere uitzending?
![]()
Ook opmerkelijk dat Johan zegt: 'ik wil serieus genomen worden' terwijl hij ook regelmatig roept: 'de kracht van dit programma is dat het nergens over gaat', en dat is dus ook zo.
Geen Gijpie in de eerste aflevering trouwensTerwijl al een hoop mensen de laatste tijd tegen mij gezegd hebben: 'Hey, Gijpie weer he op 16 januari!'...zullen er veel teleurgesteld zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidGrens op 10-01-2012 23:20:33 ]![]()
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
En dus ook weinig kans op Theo Maassen in een reguliere uitzending?![]()
Ik snap het ook niet zo, als je in een dorpscafé zit is het toch ook leuk als af en toe de dorpsgek eens aanschuift? Niet altijd de usual suspects, dan krijg je een herhaling van zetten.![]()
Misschien doet het Johan toch wel pijn dat Van Gelder steeds roept dat het bij VI cafégeleuter is en bij hem journalistiek.![]()
Weer niet? Wat een soap..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen Gijpie in de eerste aflevering trouwensTerwijl al een hoop mensen de laatste tijd tegen mij gehoord hebben: 'Hey, Gijpie weer he op 16 januari!'...zullen er veel teleurgesteld zijn.
![]()
![]()
Ah nee he? Weer geen Gijpie?
Pff eerst beloven dat ie er weer is en dan weer niet komen. Volgens mij komt ie nooit meer terug zeg...![]()
Het is gewoon dom van hemzelf om een datum aan te geven terwijl hij gewoon weet dat het onzeker is. Gewoon stil zijn en zonder aankondiging een keer aanschuiven als het echt gaat.![]()
Ik begin dit toch wel een beetje aanstellerij te vinden van de Gijpvogel hoor. Alsof het echt zo erg is om 1,5 uur over voetbal te komen lullen? Desnoods komt ie eerst een maand 1x per week. Maar als je iets beloofd moet je het nu ook eindelijk eens nakomen..![]()
Waar heb je gelezen dat ie 100% zeker zou komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:05 schreef Greetings het volgende:
Ah nee he? Weer geen Gijpie?
Pff eerst beloven dat ie er weer is en dan weer niet komen. Volgens mij komt ie nooit meer terug zeg...![]()
Hij heeft het dan wel niet letterlijk beloofd, maar liep heel vrolijk in zo'n gesprekje bij VI radio te doen vorige week en zei "dat gaat wel lukken" over 16 januari.![]()
Maarja hij is nu ook afgemaakt door Freek de Jonge op televisie, dat hakt er ook weer in natuurlijk.![]()
Hij ligt er nu bijna een half jaar uit...als hij straks het psychologische aspect in de voetballerij weer belachelijk maakt, dan komt dat niet echt geloofwaardig over...![]()
Inderdaad. Sowieso zal Gijpe bij een eventuele terugkeer minder serieus genomen dan eerst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij ligt er nu bijna een half jaar uit...als hij straks het psychologische aspect in de voetballerij weer belachelijk maakt, dan komt dat niet echt geloofwaardig over...
Ik denk dat de harde kern altijd wel een slag om de arm gehouden heeft (al kan ik een post van mezelf herinneren waarinde boventoon voerde
). Maar goed, het 'grote publiek' zal wel teleurgesteld zijn mocht hij er maandag niet bij zijn.. Ik ken een hoop mensen die VI af en toe kijken (of alleen wanneer Gijp er is/was) en die zullen dus van een koude kermis thuiskomen als de line-up a.s. maandag Genee-Boskamp-Van Hanegem-Derksen is..
[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidGrens op 10-01-2012 23:48:35 ]![]()
Hoe kan Johan zeggen dat gasten geen onzin uit mogen slaan als hij vervolgens Van Hanegem uitnodigt? De grootste zak hooi bij vi ooit. Irritante kerel.
Bedankt Hans.![]()
Wat heeft die gezegd dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Maarja hij is nu ook afgemaakt door Freek de Jonge op televisie, dat hakt er ook weer in natuurlijk.![]()
Werkte het maar zo makkelijk met paniek-aanvallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:08 schreef Greetings het volgende:
Ik begin dit toch wel een beetje aanstellerij te vinden van de Gijpvogel hoor. Alsof het echt zo erg is om 1,5 uur over voetbal te komen lullen? Desnoods komt ie eerst een maand 1x per week. Maar als je iets beloofd moet je het nu ook eindelijk eens nakomen..![]()
![]()
Daar gaan ze van uit op basis van het feit dat hij al een aantal keer z'n rentree heeft aangekondigd denk ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef Veerboot het volgende:
Waar halen jullie vandaan dat hij er 16 januari nog niet bij is?![]()
Dijkstra is 10x beter als Van Hanegem. Vroeger zat Willem daar alleen maar duimpjes te draaien en nootjes te vreten. En dan vroeg Wilfred: En Willem wat vind je van die speler? Nou, ja leuk ventje. Goeie gozert.![]()
Niets zeggende man.![]()
GE-WEL-DIGquote:
Kan iemand die over-datum cabaretier even van het podium af halen?![]()
![]()
Komt omdat ze hem niet de gelegenheid geven z'n verhaal te doen. Heeft altijd even nodig om z'n punt te maken, maar wanneer hij niet de tijd krijgt zal hij wel zoiets hebben dat hij het dan ook niet meer de moeite vindt om erover te beginnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Dijkstra is 10x beter als Van Hanegem. Vroeger zat Willem daar alleen maar duimpjes te draaien en nootjes te vreten. En dan vroeg Wilfred: En Willem wat vind je van die speler? Nou, ja leuk ventje. Goeie gozert.![]()
Niets zeggende man.![]()
Zegt genoeg over die kwal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat ze hem niet de gelegenheid geven z'n verhaal te doen. Heeft altijd even nodig om z'n punt te maken, maar wanneer hij niet de tijd krijgt zal hij wel zoiets hebben dat hij het dan ook niet meer de moeite vindt om erover te beginnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: