Dan is het nog een geluk dat dat op meerdere manier kanquote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe vaak de man komt, maar om hoe vaak hij de vrouw kan laten komen?
Smaken verschillen natuurlijk. Enkele hebben een andere smaak wat ik weet, daar moet ik dan wel op filteren.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, weet je zeker dat die betrouwbaar zijn als het gaat om vrouwelijk schoon beoordelen?
In de ideale vrouwenwereld wel ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe vaak de man komt, maar om hoe vaak hij de vrouw kan laten komen?
Nouja, als je daarvan op de hoogte bent moet het inderdaad wel goedkomenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Enkele hebben een andere smaak wat ik weet, daar moet ik dan wel op filteren.
40 days 40 nights?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Nu een ander record hoe lang kan je zonder fappen/soppen/seks?
Te kortquote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind dat wel genoeg eigenlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je in de gelegenheid bent om je vriendin te neuken wil je echt niet vaker dan 3 keer?
Wie doet er mee?quote:
Ik hou het ook niet lang vol.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te kort
Volgens mij heb ik wel een soort van verslaving.
Een aflevering van Gooische Vrouwen zonder reclamesquote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik formuleerde het cryptisch. Of ik deed een poging.
Kun je niet gewoon instructies geven of zo?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:18 schreef arachide. het volgende:
Echt, het is zo irritant als iemand een hopeloze poging doet om me te laten komen.
Nee, dat lukt niet zo snel, maak er geen doel van.
Als dat gebeurd dan laat ik het haar gewoon doen of vragen hoe het moetquote:Op zondag 8 januari 2012 21:18 schreef arachide. het volgende:
Echt, het is zo irritant als iemand een hopeloze poging doet om me te laten komen.
Nee, dat lukt niet zo snel, maak er geen doel van.
4 dagen en dat was alleen omdat ik een weddenschap had met die pinda.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
Knopje zit hier. Nu indrukken, dan los laten. I wish it was that simplequote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon instructies geven of zo?
Dat lukt nog wel denk ik zo langquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
4 dagen en dat was alleen omdat ik een weddenschap had met die pinda.
Een handleiding "Zo werkt mijn kut" en dan in een Nederlandse en Engelse uitvoering.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is juist saai man. Ik wil het zelf uitvogelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een handleiding "Zo werkt mijn kut" en dan in een Nederlandse en Engelse uitvoering.
Hallo, ik word ook een keer schraal hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een aflevering van Gooische Vrouwen zonder reclames? En ik vermoed dat IK nog wel wat langer kan.
Je moet ook wel internationale markten aanspreken, jaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een handleiding "Zo werkt mijn kut" en dan in een Nederlandse en Engelse uitvoering.
Ja denk ikquote:
Met plaatjes?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat hou ik ook nog wel vol. Moet toch lukken?
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter dan maar van alles uitproberen wat jammerlijk faalt.quote:
en dáár wordt j vervolgens zeker schraal vanquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.
Maar het is gewoon irritant als de focus daar helemaal naartoe gaat, vooral omdat het genieten ondertussen helemaal vergeten wordt.
Voor buitenlandse lovers.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet ook wel internationale markten aanspreken, ja
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievementquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.
Maar het is gewoon irritant als de focus daar helemaal naartoe gaat, vooral omdat het genieten ondertussen helemaal vergeten wordt.
Ik kan me wel voorstellen dat je dat vind na je vorige veroveringen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hallo, ik word ook een keer schraal hoor.![]()
45 minuten is [b]lang[/b]
Je merkt vanzelf wat werktquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan maar van alles uitproberen wat jammerlijk faalt.
Patsertje.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat vind na je vorige veroveringen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievement
Heloef wil je daar best bij helpen denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik ga toch ook niet vragen hoe ik moet aftrekken..
Soms is hulp best prettig, maar niet als een IKEA handleiding.
Sommigen weten niet wat ze doen hequote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Met vingers laten komen checkquote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievement
We hebben alles al gehoord over jou en haar ex.quote:
He?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef wil je daar best bij helpen denk ik.
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dáár wordt j vervolgens zeker schraal van
Ah, ik zie. Ze kan ook nooit haar mond houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben alles al gehoord over jou en haar ex.![]()
Als je het dan even zelf komt herhalen....is iets te.
Maar dat was niet op fok, dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, ik zie. Ze kan ook nooit haar mond houden.
Wat heb je tegen gitaristen?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenGitaarspelende moederneukers.
auwquote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenGitaarspelende moederneukers.
Stop er wat in. Wel eerst instructies geven he?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kan het beter vragen dan meteen als een gek te gaan trekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat heb je tegen gitaristen?
Wij hebben lenigere vingers dan de meeste mensen
Ow, in dat geval. Sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar dat was niet op fok, dacht ik.dat was via DM.
Nee niet echt.quote:
Niets mis met vingers gebruiken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenhaha
FOK!kers dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenhaha
Niks tegen gitaristen, echt plus één!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat heb je tegen gitaristen?
Wij hebben lenigere vingers dan de meeste mensen
Doe dat dan bij die andere joh!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer je alleen maar te wingen jong!
ik heb altijd gewoon korte nagels hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks tegen gitaristen, echt plus één!
Maar die hebben langere nagels omdat soort van plectrum. (Ja, echt.) En ja, dat schraapt behoorlijk.
Scherpquote:
Ik heb gewoon megahanden, ook leuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scherp![]()
Een vrouw zei ooit tegen mij dat ik lange vingers had en daarom waarschijnlijk goed piano kon spelen.
Zijn vast vrouwen die dat lekker vindenquote:
Ik kan haar usernaam nooit onthouden, ik heb alleen haar echte naam in mijn hoofd.quote:
Vuistneukliefhebbers zijn bij mij inderdaad aan het goede adres.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn vast vrouwen die dat lekker vinden
wel als ze nog niet goed nat isquote:
hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Vuistneukliefhebbers zijn bij mij inderdaad aan het goede adres.
Tering dat moet pijn doen.quote:
quote:
Een lijn bro, een lijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe. Iets met Ovoxoxovovo toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan haar usernaam nooit onthouden, ik heb alleen haar echte naam in mijn hoofd.
Double anal fisting.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het welquote:
Ovoxo idd ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Iets met Ovoxoxovovo toch?
Als ik haar ergens zie, ga ik je omhoog praten.
[..]
Double anal fisting.
Oh ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele voet erinquote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Double anal fisting.
Dat snap ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me werkelijk waar afschuwelijk
Ik heb serieus foto's gezien dat er een hele voet in gaat wel een dames voet maar toch een voet.quote:
Ach als dat je ding is...quote:Op zondag 8 januari 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb serieus foto's gezien dat er een hele voet in gaat wel een dames voet maar toch een voet.
Er was een filmpje op efukt waar ze het met twee handen doen. Just sayingquote:Op zondag 8 januari 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Een hele hand in je. Tering zeg.
Eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fisten lijkt me maar niks. Lijkt me ook zo uitlubberend werken.
Gawdquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er was een filmpje op efukt waar ze het met twee handen doen. Just saying![]()
.
Efukt.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er was een filmpje op efukt waar ze het met twee handen doen. Just saying![]()
.
Ja, er lijkt mij ook weinig geils aan pompen met een gebalde vuistquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, sinds wanneer?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Hihi modjes vinden dat jullie inhoudelijk moeten posten
Dan voelt het niet echt meer strak op de normale manier denk ik. Hoewel, na kinderen gaat het ook nog prima wordt gezegd. Het kan wel wat hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben een kennerquote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, er lijkt mij ook weinig geils aan pompen met een gebalde vuist
Toen was het nog ontopic.quote:
Als jij een keer spierverslappende druggys gebruikt moet je effe kijken hoe het daar beneden werkt.. Lijkt mij dat die spieren ook aardig ontspannen dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt het niet echt meer strak op de normale manier denk ik. Hoewel, na kinderen gaat het ook nog prima wordt gezegd. Het kan wel wat hebben.
voquote:
ik ken het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best veel mensen die dat kennen lijkt me
Klopt. Het is ook een kwestie van je kringspieren op peil houden. Ik heb er 1tje gehad die had ook al een kind...maar tering, die kon knijpen!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt het niet echt meer strak op de normale manier denk ik. Hoewel, na kinderen gaat het ook nog prima wordt gezegd. Het kan wel wat hebben.
Geen hand in je reet nee?quote:
En dat ja.quote:
kwestie van trainingquote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een kwestie van je kringspieren op peil houden. Ik heb er 1tje gehad die had ook al een kind...maar tering, die kon knijpen!
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een paar vingers maar een hele hand + arm
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een paar vingers maar een hele hand + arm
of zittenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.
Ehm hij zat in de shit.quote:
Jaquote:
Ik zie de flimpjes en dan denk ik echt allejezus, Waar laten ze hetquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.
Ik denk altijd dat past nooit.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de flimpjes en dan denk ik echt allejezus, Waar laten ze het
loefje dat ga jij vast ook wel krijgen met je lulquote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat past nooit.
Oh toch wel dus.
Hij was aan het rimmen en toen kwam er diarree uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis ook alles.![]()
Maar ik ga deze niet zoeken zo te lezen.
Of wij klagen als hij een testosteron chick postquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie
DigitalGirl zit zich te beklagen bij de mods, maar die hebben nog niet gereageerd
Zoiets maar laten we dat maar niet naar boven brengenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was aan het rimmen en toen kwam er diarree uit.
Dat was het toch?
Pot, ketel geval.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wij klagen als hij een testosteron chick post
Niks.quote:
zekerquote:
Waarom is dat een hit? Ik snap er geen bal van.quote:
Het is in het portugees en stiekem gaat het over seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom is dat een hit? Ik snap er geen bal van.
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel doorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is in het portugees en stiekem gaat het over seks.
Nee schreeuw het van de daken.quote:
Ahhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Kaapverdiërs zijn een underground complot begonnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel door) op 1 staat in Nederland.
Het is gewoon heel catchy, wacht maar tot ik met al mijn gratie met mijn heupen heen en weer waggel op dit nummer, dan snap je ineens wel waarom.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel door) op 1 staat in Nederland.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahh
Go for it boy!Zover zijn we nog niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Kaapverdiërs zijn een underground complot begonnen.
Ik ook. Soms gaat het over iets wat me totaal niet kan boeien. Dan post ik gewoon even niet mee.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
DG heeft een punt. Ik negeer ook alle fist posts tot ik iets interessants zie
Altijd die kutbuitenlanders.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Kaapverdiërs zijn een underground complot begonnen.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon heel catchy, wacht maar tot ik met al mijn gratie met mijn heupen heen en weer waggel op dit nummer, dan snap je ineens wel waarom.
En je punt is nu?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die dit soort dingen post
[..]
IN DE FUCKING KLB
Dat je een wannabe internetheld bentquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd vervelend inderdaad, gewoon volpompen is de enige remedie.
(maar waarom deed je dat dan niet?)quote:Op maandag 2 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, gewoon een dikke zeug wat aandacht geven.
Laat die jongen lekker eigenwaarde houdenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een wannabe internetheld bent
[..]
[..]
(maar waarom deed je dat dan niet?)
Ja duh, het is een KLB hosseltopic.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een wannabe internetheld bent
[..]
[..]
(maar waarom deed je dat dan niet?)
Dat was het probleem nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duh, het is een KLB hosseltopic.
Dat zit vol met internethelden.
Sowieso serieus doen in KLB.quote:
Wat heb ik nu weer gezegd?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was het probleem niet
Eerlijk zijn daarna wel
Dat je werkelijke hosselscore 1 was.quote:
even mijn pluspunten lijstje erbij pakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden vrouwen het aantrekkelijk dat mannen romantische films kijken?
Ik niet. Ook niet onaantrekkelijk trouwens. Tenzij je erom moet huilen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden vrouwen het aantrekkelijk dat mannen romantische films kijken?
Ik was van plan daar te komen, jaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
wie komen er allemaal naar de roycomeet en waar is die
Omdat het daarna wat serieuzer werd ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je werkelijke hosselscore 1 was.
In de KLB heb je hordes vrouwen gehad, met dikke tieten!
Gister dacht ik aan mensen met zebrahoofden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat het daarna wat serieuzer werd ja.
Hoe komen we van jouw heupen naar een topic van 6 dagen geleden?
Emotionele mannen is no-go?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet onaantrekkelijk trouwens. Tenzij je erom moet huilen.
waar?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was van plan daar te komen, ja
Oh ik snapte de link niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gister dacht ik aan mensen met zebrahoofden.
Ze moeten niet om meer huilen dan ik nee.quote:
Boven-Leeuwen ofzo.quote:
Deukje in ons broschap.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben een tamelijk vrije denker, maar ik denk dat ik vind dat alleen vrouwen mogen huilen bij een film.
want? Das niet zo verquote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is in Boven-Leeuwen. Dat maakte het voor mij ook een beetje onmogelijk.
Ze moeten niet emotioneler zijn nee, maar ze mogen wel een beetje emotioneel zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze moeten niet om meer huilen dan ik nee.
Nee, de rest van ons komt al-le-maal met de auto natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het heeft geen station. Best lastig allemaal, als je van openbaar vervoer afhankelijk bent.
Ja hoor. Ik weet alleen nooit hoe ik met huilende mannen om moet gaan, dus dat moet ie me dan maar wel lerenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moeten niet emotioneler zijn nee, maar ze mogen wel een beetje emotioneel zijn?
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
hmmm.. Als mijn vriend gaat huilen bij een film, dan wil ik hem alleen nog maar uitlachen.
Mannen huilen niet om die dingen.
quote:
Ik wil er op de fiets naartoequote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, de rest van ons komt al-le-maal met de auto natuurlijk
ik heb de auto, kan je in amsterdam op de trein zettenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het heeft geen station. Best lastig allemaal, als je van openbaar vervoer afhankelijk bent.
Oeh, kan je mij op de trein zetten?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb de auto, kan je in amsterdam op de trein zetten
Ik ben dan bij jou toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil er op de fiets naartoemaar ik doe het toch maar niet denk ik
.
Ik weet het. Maar ik kan niet blijven slapen. Dat maakt het extra lastig.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, de rest van ons komt al-le-maal met de auto natuurlijk
Ik heb ook maar 1 keer gehuild bij een film.quote:
Ja.quote:
Dan gaan wij niet samen Watership Down kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik weet alleen nooit hoe ik met huilende mannen om moet gaan, dus dat moet ie me dan maar wel leren
Stiekem moest ik ook huilen toen we elkaar per ongeluk in die homobioscoop tegenkwamen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 keer gehuild bij een film.
cutequote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Als het zo uitkomt pink ik gewoon stiekem een traantje weg hoor, als het echt een tearjerker van een film is. Ja, ik ben zo'n watje dat mee gaat zitten janken ja
Als ik ga kan ik je bij station sloterdijk afzetten, daar woon ik namelijk achterquote:
Top, ik zit daar op school.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik ga kan ik je bij station sloterdijk afzetten, daar woon ik namelijk achter
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stiekem moest ik ook huilen toen we elkaar per ongeluk in die homobioscoop tegenkwamen.
Where do you live then?quote:
Maar moet je dan een traantje laten, of ga je dan echt lopen janken?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan wij niet samen Watership Down kijken.
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.quote:
Ja, op 10 minuten lopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is er een school daar?
Maar beetje afhankelijk van wie er allemaal komen
Wat is een stukje? Leiderdorp? Of gewoon nog in leiden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.
Traantje laten. Echt lopen janken heb ik 2 keer gedaan. Eerste keer toen mijn hond weg moest.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar moet je dan een traantje laten, of ga je dan echt lopen janken?
Misschien moeten we Cassan lief aankijken en vragen of we met haar meekunnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.
Stukje boel verder nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is een stukje? Leiderdorp? Of gewoon nog in leiden.
Dat is dan opzich wel weer ok.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traantje laten. Echt lopen janken heb ik 2 keer gedaan. Eerste keer toen mijn hond weg moest.![]()
2de keer toen mijn opa overleed.![]()
Arme konijntjes.
Tuurlijk wel. Hij heeft al op cam gepraatquote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit zegt dat t wel kut is om daar te komen. Mag Detroit mee?
Als je niet gaat kleffen wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit zegt dat t wel kut is om daar te komen. Mag Detroit mee?
Amsterdam is wel dichterbij dan Leiden natuurlijk ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we Cassan lief aankijken en vragen of we met haar meekunnen.
Roelofarendsveen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje boel verder nog.
[..]
Dat is dan opzich wel weer ok.
Amsterdam en dan linksaf.quote:
Tadaa!quote:
Oh dat boeit me vrij weinig, daar kan ik tegen.quote:
Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterinquote:
quote:
Het staat al vaak zat op fok.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Ze heeft het zelf al een keer gezegd muts.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Heloef en ik zijn wel beschaafd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterin
Nee naast Schiphol.quote:
Daar woont Silk.quote:
Inderdaad, enorm beschaafd.quote:
Ik probeer m'n kansen te spreidenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
Ik ben back-up.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
ik ben backup. Blijkbaar een backup die vanaf volgende week dichterbij woontquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben back-up.![]()
Ik voel me vies en misbruikt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet even wat studie doen.
Ik laat jullie achter met een iets dat Heloef nog vaak moet gaan horen als hij later sex heeft.
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je meequote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je mee
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaan
Ik stap niet bij mensen in de auto die gedronken hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronken
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Doei Heloef!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik ga eens in bed liggen, wat voetbal kijken en eten.
Tschuss en misschien tot straks.
Rijke stinkerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Hihi, je kunt ook in natura betalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en broodquote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Nopequote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijke stinkerd.
[..]
Hihi, je kunt ook in natura betalen.![]()
Ik lijk geen luchtbed meer te hebben. Heb jij iets in die trant?
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het momentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en brood
Hehe, heb je over?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het moment
Nogal ja, vooral contant geld, nooit zin om het te storten. Ik heb nauwelijks uitgaven en nogal veel inkomsten, dus ach.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hehe, heb je over?
Ik heb weinig zin om te gaan schooien enzo. Maar als ik door liften enzo kan besparen is dat altijd mooi meegenomen
Alleen als je me wingmanned die rit.quote:
Veeleisend benzinesletjequote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik ben tenminste wel zo lief dat ik zelf voorstel om mee te betalenquote:
En dit.quote:
Kan je een tomtom regelen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik kan wel goed kaartlezen en routebeschrijvingen uitprinten.quote:
Herkenbaar...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, mijn 2 spreadsheets kloppen niet meer.
Fuck my life.
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijndequote:
Silk kan dat grapje wel handlenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
En benzin was zowat de enige beschaafde user die overbleef...
jouw auto?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan in mijn auto
Ik moet bekennen dat ik de komende dagen héél veel rijuren ga bijschrijven om iets relaxter in de auto te zittenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan wel goed kaartlezen en routebeschrijvingen uitprinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |