Ja. Eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De orgasmen zijn dat wel episch. Kan een walvis daarin verdrinken.
[..]
You jelly?
Die gedachte had ik ook wel. Ik wist toen alleen niet hoe en op welke manier. Nu overigens nog nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik registreerde me hier met het voornemen iets aan mijn leven te veranderen, en wel heel erg snel als het even kon
Het klinkt zelfs te saai voor mij.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik noemde het gister iets anders, maar het komt op hetzelfde neer.
Alleen missionaris, constante tempo, bang om los te gaan, lief doen enzo.
Brrrr
Dat wel maar ik heb toen van 5 tot 7 gefapt, daar ging mijn slaap.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De orgasmen zijn dat wel episch. Kan een walvis daarin verdrinken.
Seks zelf boeit mij vrij weinig eigenlijk, dat komt later pas denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou al blij zijn met een knuffel af en toe. Verdomme
Ik vind liefdevolle seks wel een mooi iets eigenlijk. Sorry dat ik idealen heb ook Stefan.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
kusjekroelseks is voor 16 jarige met een ideaalbeeld over relaties en seks.
Ik vind het meer iets om mee te beginnen... Om af te sluiten met een knallend einde.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind liefdevolle seks wel een mooi iets eigenlijk. Sorry dat ik idealen heb ook Stefan.
Inderdaad, gewoon met iemand knuffelen, strelen, worden aangeraakt door iemand. Etcquote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks zelf boeit mij vrij weinig eigenlijk, dat komt later pas denk ik.
Die genegenheid boeit mij veel meer.
Seks uitstellen is ook zo wat, maar de genegenheid is wel waar ik het voor doe.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks zelf boeit mij vrij weinig eigenlijk, dat komt later pas denk ik.
Die genegenheid boeit mij veel meer.
Ja zo. Ondanks dat ik dat nooit heb gehad, mis ik het toch.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon met iemand knuffelen, strelen, worden aangeraakt door iemand. Etc
Take your pick genoeg keuze hierquote:
Het is gewoon een beetje basis. In het begin durf je vrij weinig, dus je begint zoals het het makkelijkste gaat. Je bent al blij als het lukt en als meisje zijnde als het niet pijn doet.quote:
En nu?quote:
Ja klopt, waarschijnlijk gaat het er toch nog wel wat ruwer aan toe als je wat langer bezig bent, knap als je je opwinding dan kunt beheersen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets om mee te beginnen... Om af te sluiten met een knallend einde.
Wanneer ga ze bij je slapen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig een 2 persoonsluchtbed te regelen.
Dankjequote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig een 2 persoonsluchtbed te regelen.
Al 8 dagenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik in 2012 ook nog steeds niet? Dus?
Als ze bij me blijft slapen, zijn er genoeg andere plekken waar ze kan liggen.quote:
Ik denk wel dat het werkt hier, eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In dit topic is dat vragen om piemels trouwens.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets om mee te beginnen... Om af te sluiten met een knallend einde.
Ik jaren achter elkaar niet dus ...quote:
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze bij me blijft slapen, zijn er genoeg andere plekken waar ze kan liggen.
28 januari, staat in de OPquote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietwanneer is die meet dan?
Oh nvm ik dacht dat het bij kaneel wasquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietwanneer is die meet dan?
Vind ik veel belangrijker daar begint het toch allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon met iemand knuffelen, strelen, worden aangeraakt door iemand. Etc
Uitstellen hoeft ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks uitstellen is ook zo wat, maar de genegenheid is wel waar ik het voor doe.
Daar kom ik vanzelf wel achter.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje basis. In het begin durf je vrij weinig, dus je begint zoals het het makkelijkste gaat. Je bent al blij als het lukt en als meisje zijnde als het niet pijn doet.
Na een tijdje durf je wat meer enzo. Standjes, pijpen, beffen, op verschillende plaatsen, speeltjes, vieze praatjes, haren trekken, krabben, bijten, rollenspel.. dat soort dingen.
Maar misschien is dat allemaal niet je ding.
Ik zou zelfmoord plegen.quote:
vooral dat ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje basis. In het begin durf je vrij weinig, dus je begint zoals het het makkelijkste gaat. Je bent al blij als het lukt en als meisje zijnde als het niet pijn doet.
Na een tijdje durf je wat meer enzo. Standjes, pijpen, beffen, op verschillende plaatsen, speeltjes, vieze praatjes, haren trekken, krabben, bijten, rollenspel.. dat soort dingen.
Maar misschien is dat allemaal niet je ding.
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.quote:
Dat weet je nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.
Slecht idee.
Ik voel je pijn wel hoor, ik heb ook niet gezoend in 2012.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik nooit meer seks zal hebben.
Slecht idee.
Jij hebt 2011 tenminste nogquote:Op zondag 8 januari 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn wel hoor, ik heb ook niet gezoend in 2012.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel gesopt om het nog als pijnlijk te kunnen ervaren denk ik
Bedankt voor deze bemoedigingquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef xFriendx het volgende:
2012 is nog jong, nog tijd zat voor seks.
Wees blij, dan kun je tenminste wel fatsoenlijk seks hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel gesopt om het nog als pijnlijk te kunnen ervaren denk ik
Toen heb ik ook niet gezoendquote:
Je moet er ook echt zelf achterkomen. Wat voor de ene werkt, werkt voor jou misschien wel helemaal niet. Je seksualiteit is echt superpersoonlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind ik veel belangrijker daar begint het toch allemaal.
[..]
Uitstellen hoeft ook niet.
[..]
Daar kom ik vanzelf wel achter.
Dat is alleen maar goed.quote:
hahaquote:
Ach, zoek iemand die dronken is, praat er mee en 90% is al gedaan.quote:
waarom heb je het kunstje dan niet nog een keer herhaald?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, zoek iemand die dronken is, praat er mee en 90% is al gedaan.
Dat is waar jij hebt zieligerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jij hebt (insert jaar waarin Tijn nog gezoend heeft) tenminste nog
Ja lekkerquote:
Ehm graag gedaan. Maar gezien het aantal dagen dit jaar nog kan je nog genoeg los gaan.quote:
Het ligt dan ook vooral aan mijn veeleisendheid, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm graag gedaan. Maar gezien het aantal dagen dit jaar nog kan je nog genoeg los gaan.
Vooral omdat mannen nog gewillig zijn, dus voor dames is het een probleem wat meestal makkelijk opgelost kan worden.
Maar ik ben dan zelf nog nuchter. Dat staat me toch tegenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach, zoek iemand die dronken is, praat er mee en 90% is al gedaan.
Ik durf niet en ik ben nog niet uit geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
waarom heb je het kunstje dan niet nog een keer herhaald?
Wat was er mis met de potentiele partner(s) die jou benaderde(n)?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het ligt dan ook vooral aan mijn veeleisendheid, dat zal ik niet ontkennen.
Genoeg kansen om het te veranderenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef Myraela het volgende:
Het hele jaar nog niet gezoend klinkt zo lang.
Ja die lucht he, gewoon eerst een pepermuntje geven.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan zelf nog nuchter. Dat staat me toch tegen
Gewoon. Ik heb helemaal geen zin in een relatie. En hoef eigenlijk ook geen nieuwe scharrel meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er mis met de potentiele partner(s) die jou benaderde(n)?
Wees blij dat ze niet gaat kostenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die lucht he, gewoon eerst een pepermuntje geven.
Ja, dan maak je het jezelf wel lastig mbt seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb helemaal geen zin in een relatie. En hoef eigenlijk ook geen nieuwe scharrel meer.
En one night stands zijn niet zo mijn ding
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet gaat kostendat is mij bijna gebeurd
Dan sla je ook een paar biertjes achteroverquote:Op zondag 8 januari 2012 20:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan zelf nog nuchter. Dat staat me toch tegen
dit.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al gezoend in de eerste paar minuten van 2012
Wel he?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dan maak je het jezelf wel lastig mbt seks.
Dan blijft er weinig over he.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb helemaal geen zin in een relatie. En hoef eigenlijk ook geen nieuwe scharrel meer.
Wat wil je wel dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Opschepster.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Geen relaties, geen ONS. En je hebt al een scharrel?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het was dat ik niet durfdequote:
Lafaard zijn heeft af en toe zijn voordelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was dat ik niet durfdewant anders had ze mij waarschijnlijk onder gekotst
Ik had een scharrelquote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen relaties, geen ONS. En je hebt al een scharrel?
Sja, dan is je klacht een beetje ongegrond.
Ja inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Lafaard zijn heeft af en toe zijn voordelen.
Ik wil ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iemand door het matras drukken
Ik ookquote:
Met wie en waar?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Weet niet of ik dit maar weer moet vertellen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Weet niet of ik dit maar weer moet vertellen.
Maar nu het helemaal liefde is met "Anja", ik een beetje fotootjes laten zien op m'n telefoon, dus zij een beetje bladeren blaba, ik naar de WC zij verder kijken er stond toch niks vreemds op.
Dacht ik.....
Maar na dat hele chat verhaal met dat meisje van 15, ze had dus wel eens wat fotootjes doorgestuurd via msn, niks vreemds (lees naakt ofzo) maar wel in badpak![]()
En nog wat van andere meiden waarmee ik wel eens gechat had.
Die kwam anja dus tegen, zo van wie is dat dan euuuuuuuuuuuh, oeps handig dat automatische synchroniseren hoor met je telefoon.
Toen had ik effe wat uit te leggen![]()
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Maar nu het helemaal liefde is met "Anja", ik een beetje fotootjes laten zien op m'n telefoon, dus zij een beetje bladeren blaba, ik naar de WC zij verder kijken er stond toch niks vreemds op.
Dacht ik.....
Maar na dat hele chat verhaal met dat meisje van 15, ze had dus wel eens wat fotootjes doorgestuurd via msn, niks vreemds (lees naakt ofzo) maar wel in badpak![]()
Die kwam anja dus tegen, zo van wie is dat dan euuuuuuuuuuuh, oeps handig dat automatische synchroniseren hoor met je telefoon.
gtst is er niets bij he..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Dacht ik.....
Ah dan was jij het dus niet, ik ben nog bezig mijn O&N geheugen bijeen te schrapen maar wie het was kom ik maar niet achter.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met Newb, op een tof nieuwjaarsfeest in een gehucht met 3 straten.
Ik stel voor dat wij ook aan dat programma gaan meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Geen zin meer inquote:
Frustrerend he, ik snap er ook niets van. Genoeg aandacht en activiteiten gehad maar tot een relatie is het nooit gekomen. Snap niet helemaal waarom.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij ook aan dat programma gaan meedoen
Wel meisjes van 15 in badpak.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).quote:
In badpak!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Dan kan ik meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Hebben die boeren ook wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzichquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).
Jij bent best knap anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.
Dus kree had gezegd dat het een actrice wasquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb ook wel halfnaakte mannen op mijn telefoon. Ok, het zijn vaak wel acteurs, maar ach
Ik snap sowieso die drama nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus kree had gezegd dat het een actrice was
Als je niemand wil maar wel seks, dan ben je toch echt op jezelf aangewezen ben ik bang.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
Drama!quote:
Late reactie, maar vergeet niet dat ik niet drinkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan sla je ook een paar biertjes achterover
Maar ik zou er wel voor gaan, boeie dat het niet het perfecte plaatje is
Oh sommige wel.quote:
Ik weet het, ik ken zequote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
O, loefje toch.quote:
Hehehe. Eerlijk zullen we alles delen, lieverd.quote:
Mijn ex was jaloers op ChipsZak.quote:
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinquote:
Ben ik erger dan zo'n boer?quote:
Is ook zo, maar ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinHet zal zijn manier van posten wel zijn
Nou nog zoiets voor niet-agrariërsquote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en toen.. Zak paprika chips gegeven?
Klinkt als mijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
It's complicatedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.
Best ergquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen natquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of niet
ja ik hoor dat jij fan bent van...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
als zelfs je dromen al in het water vallen..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
Als je natte dromen hebt moet je meer fappenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
die foto's worden zo ook geroggeldquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goed
quote:
Nogal. Vooral omdat ze wist dat ik zo monogaam ben als een man die monogaam is. En CZ helemaal geen interesse in mij had.quote:
Mmm mijn plan heeft toch wat nadelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ik hoor dat jij fan bent van...
Huh??
Oh. En je bent gek op..
Eh??
En je kijkt graag naar...
???
'..' date loopt de deur uit
Een beetje?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
Wie had het over water? Oké, genoeg zoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als zelfs je dromen al in het water vallen..
Mijn moeder die een vrouw voor me gaat uitzoeken.quote:
Gelukkig was het maar beeldspraakquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Daar gingen we toch wat aan doen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die foto's worden zo ook geroggeld
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.quote:
Gewoon een keer wat meer zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie had het over water? Oké, genoeg zo
fdat zeg ik toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar beeldspraak
[..]
Daar gingen we toch wat aan doen?
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
haha ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.
Ja, sorry, nu zie ik het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
fdat zeg ik toch?
ff vragen wanneer mijn vriendin haar verjaardag viert, anders wordt het de 22e
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.
geen smaakquote:
quote:
Ik vond Video Games stiekem wel tof.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
En je zit nu op 19, dus je wilt nog even een paar maandjes wachten. Ik begrijp het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zegquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat meer zeggendoe eens niet zo braaf
Vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.
Pff ik wel eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat super goed met versieren dus.. Heb je nog tips?
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerendquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zeg
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Plaats genoeg om een keer de liefde in te bedrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kortom, jullie vullen elkaar perfect aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja. Zoveel wist je hopelijk nog welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
batavussen doen wij niet aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerend
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.quote:
hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
Toch was het voor mij wel een voordeel. Als ik niet zou fietsen was ik nooit zo snel zo veel afgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
batavussen doen wij niet aan
Idee vanom een ST te nemen. Ik twijfelde even maar nu ben ik om.
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaapquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
Zo goed is ze nu dat ze bij interscope zit...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]Ik luister er niet altijd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer dit:
#TeamMiley
Wakker met een erectie is niets raars, dat is heel normaalquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Tevens word ik vaak wakker met een erectie.
Daarom:
Ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet inquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een eerste keer is een eerste keer
Oh ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaap
Maar goed, daar ben ik een vrouw voor he.
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoor
Met welke elementen?quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
tijn enlighten us!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dat maar. Het had me wel wat gedoe bespaardquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.
dan hoor je dus te zeggen, bijna bij elke man, en niet bij bijna iedereenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel.
[..]
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.
Ik weet nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met welke elementen?
Daten?
Gewoon heftig flirten op de avond en mee je grot in trekken?
En hoe?
Complimentjes en grapjes en persoonlijker worden steeds?
Gedoe? Enkel een nat broekje.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had je dat maar. Het had me wel wat gedoe bespaard
tsja amsterdam-almere-amsterdam is me een beetje te ver.. Maar ik ga straks hardlopen in westerparkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch was het voor mij wel een voordeel. Als ik niet zou fietsen was ik nooit zo snel zo veel afgevallen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tijn enlighten us!Ik heb liever jou dan detroitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
8 keer per nacht? Is dat normaal?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wakker met een erectie is niets raars, dat is heel normaal
Komt omdat je altijd sex hebt.quote:
En toch +- 19 man ingepalmd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet
Zoveel ervaring heb ik er nou ook weer niet met daten en versieren enzo
Dat liedje is gewoon prachtig.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij behoort aan mijn kant te staan
Als ik er bewust bij ben, zorg ik toch ook dat mijn broekje niet nat wordt...ik vond het erg ongemakkelijk altijdquote:
dan ben ik blij dat we allebei al een eerste keer man-vrouw hebben gehad, dan is die nood niet meer zo hoogquote:
dat niet neequote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 keer per nacht? Is dat normaal?
Tering.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ik het gehad heb wil ik juist meerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat we allebei al een eerste keer man-vrouw hebben gehad, dan is die nood niet meer zo hoog
Een pamper speciaal voor natte dromen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een ingeving voor het beste idee van nederland!
quote:
Waar kan ik me inschrijven? Of gaat dit niet over seks?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel als je nog niets hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ik het gehad heb wil ik juist meer
boxer met ingebouwd rubbertje!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pamper speciaal voor natte dromen?
Dus je wordt 8 per nacht wakker door je boner?quote:
ach ja waarom nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pamper speciaal voor natte dromen?
Als ik naar mezelf kijk, dan zou dat na een bepaalde leeftijd totaal geen aftrek meer vinden.quote:
KT is altijd heel subtiel.quote:
Wat? Maar jij hebt echt zo'n sexuele uitstraling.quote:
Niet.quote:
nee hoor daarvoor nog meerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel als je nog niets hebt gehad
quote:
cassan in singles/quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Laten we het houden op "regelmatig".quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je wordt 8 per nacht wakker door je boner?
Mensen hoeven slechts naar bepaalde posts van mij te kijken. Dan weten ze het ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Dat is lullig.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het houden op "regelmatig".
Echt he.quote:
Ja, leuk is anders. Is ook niet altijd hoor, maar de laatste maanden wel veelvuldig.quote:
Had ik een week geleden al gepost, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was de nr 1 hit op jullie geboortedag?
Balen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ging over boners, niet over beurten
quote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Paar keer gehad inderdaad dat ik zo'n stalen balk in mijn broek had. Levensgevaarlijk man.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Balen.
Ik word wel altijd wakker met een goede stevige ODOL. Die langdurig blijft irriteren.
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1987 ff veranderen in jouw jaarquote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik huil alleen om dode konijnen.
[..]
Waar kan ik dat vinden?
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik een week geleden al gepost, even opzoeken.
Max over 40 weken dus.. Dus je bent nu 19.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
Als ik voor mijn 20ste 20 mannen gedaan wil hebben, kan ik denk ik ongeveer elke 2 weken met een ander seks hebben vanaf nu![]()
Meesten hier weten verder toch niet wanneer ik jarig ben en wat dat dus zegt
The Rolling Stones Paint it, blackquote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1987 ff veranderen in jouw jaar
Correct.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Max over 40 weken dus.. Dus je bent nu 19.
Dat heb ik ook, dan moet ik altijd op zo'n irritante manier pissen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Balen.
Ik word wel altijd wakker met een goede stevige ODOL. Die langdurig blijft irriteren.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1987 ff veranderen in jouw jaar
Dat zou iedereen die dat zou willen kunnen. Alleen waarom zou je het willen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
Als ik voor mijn 20ste 20 mannen gedaan wil hebben, kan ik denk ik ongeveer elke 2 weken met een ander seks hebben vanaf nu![]()
De horror.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen 8 keer kan op een nacht.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat wil ik niet, dat was het em nou juistquote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou iedereen die dat zou willen kunnen. Alleen waarom zou je het willen.
8 keer zou me niet lukken nee.quote:
Geen foto in fobo dus kan niet zeggen of in ieder geval de man in kwestie die avond wel jarig isquote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
Daar waren ze al achterquote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3x max hier, denk ik. Het scheelt wel dat ik een redelijk uithoudingsvermogen heb.
4 keer fappen op een dag is me gelukt, ik begon om 00:00 en kwam precies om 23:57 voor de laatste keer.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 keer zou me niet lukken nee.![]()
Toen ik wat jonger was, lukte 5 me nog net.
Je mag me komen aanschouwen op de meet.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen foto in fobo dus kan niet zeggen of in ieder geval de man in kwestie die avond wel jarig is
verveelde je jequote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
4 keer fappen op een dag is me gelukt, ik begon om 00:00 en kwam precies om 23:57 voor de laatste keer.
Ik kon het ooit nog snellerquote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
4 keer fappen op een dag is me gelukt, ik begon om 00:00 en kwam precies om 23:57 voor de laatste keer.
Ik hou wel van een uitdaging.quote:
Ik ben jaloers op die man.quote:
Aan het mijne kom je toch niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou wel van een uitdaging.
Ik zou nu mijn record wel kunnen verbreken denk ik.
12x was het he? Ik ga voor de helft als ik ooit geen moer te doen heb.quote:
Dan ben je nu rijp voor het kloosterquote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of ik het nog zou kunnen weet ik niet, maar ik heb die behoefte niet meer
Ik heb nooit die behoefte gehad, ik word geil, ik ga fappen en dan een uur of 6 later heb ik misschien weer zin.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Of ik het nog zou kunnen weet ik niet, maar ik heb die behoefte niet meer
Kloosters lijken mij saaiquote:Op zondag 8 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je nu rijp voor het klooster
Ik bedoelde slechts de behoefte om het zó vaak te doenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je nu rijp voor het klooster
Daar ben ik niet maar ik vertrouw daarbij dan op de andere heren.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag me komen aanschouwen op de meet.
zelfs dan nog meer als 3quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever 3x een uur dan 5x 10 minuten.
Ja, weet je zeker dat die betrouwbaar zijn als het gaat om vrouwelijk schoon beoordelen?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet maar ik vertrouw daarbij dan op de andere heren.
Ik vind dat echt knap, mijn lul doet al pijn bij de gedachte.quote:
Echt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |