Frustrerend he, ik snap er ook niets van. Genoeg aandacht en activiteiten gehad maar tot een relatie is het nooit gekomen. Snap niet helemaal waarom.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij ook aan dat programma gaan meedoen
Wel meisjes van 15 in badpak.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).quote:
In badpak!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Dan kan ik meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Hebben die boeren ook wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzichquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).
Jij bent best knap anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.
Dus kree had gezegd dat het een actrice wasquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb ook wel halfnaakte mannen op mijn telefoon. Ok, het zijn vaak wel acteurs, maar ach
Ik snap sowieso die drama nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus kree had gezegd dat het een actrice was
Als je niemand wil maar wel seks, dan ben je toch echt op jezelf aangewezen ben ik bang.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
Drama!quote:
Late reactie, maar vergeet niet dat ik niet drinkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan sla je ook een paar biertjes achterover
Maar ik zou er wel voor gaan, boeie dat het niet het perfecte plaatje is
Oh sommige wel.quote:
Ik weet het, ik ken zequote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
O, loefje toch.quote:
Hehehe. Eerlijk zullen we alles delen, lieverd.quote:
Mijn ex was jaloers op ChipsZak.quote:
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinquote:
Ben ik erger dan zo'n boer?quote:
Is ook zo, maar ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinHet zal zijn manier van posten wel zijn
Nou nog zoiets voor niet-agrariërsquote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en toen.. Zak paprika chips gegeven?
Klinkt als mijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
It's complicatedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.
Best ergquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen natquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of niet
ja ik hoor dat jij fan bent van...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
als zelfs je dromen al in het water vallen..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
Als je natte dromen hebt moet je meer fappenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
die foto's worden zo ook geroggeldquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goed
quote:
Nogal. Vooral omdat ze wist dat ik zo monogaam ben als een man die monogaam is. En CZ helemaal geen interesse in mij had.quote:
Mmm mijn plan heeft toch wat nadelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ik hoor dat jij fan bent van...
Huh??
Oh. En je bent gek op..
Eh??
En je kijkt graag naar...
???
'..' date loopt de deur uit
Een beetje?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
Wie had het over water? Oké, genoeg zoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als zelfs je dromen al in het water vallen..
Mijn moeder die een vrouw voor me gaat uitzoeken.quote:
Gelukkig was het maar beeldspraakquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Daar gingen we toch wat aan doen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die foto's worden zo ook geroggeld
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.quote:
Gewoon een keer wat meer zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie had het over water? Oké, genoeg zo
fdat zeg ik toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar beeldspraak
[..]
Daar gingen we toch wat aan doen?
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je natte dromen hebt moet je meer fappen
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen zin om straks op mijn 20ste 20 jongens op mijn 'jongens die ik geneukt heb' lijstje te hebben. Dat is het ook een beetje.
haha ik ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon met fappen voordat ik er een kon krijgen.
Ja, sorry, nu zie ik het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
fdat zeg ik toch?
ff vragen wanneer mijn vriendin haar verjaardag viert, anders wordt het de 22e
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel zit je nu al? Gewoon stoppen bij de 19
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is op zich niet erg zolang je er zelf mee kan leven en er plezier van had natuurlijk.
geen smaakquote:
quote:
Ik vond Video Games stiekem wel tof.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
En je zit nu op 19, dus je wilt nog even een paar maandjes wachten. Ik begrijp het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
geen smaakof gewoon leuk om mee te zingen
![]()
[ afbeelding ]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zegquote:Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat meer zeggendoe eens niet zo braaf
Vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet per se een droom over seks, je komt gewoon klaar in je slaap.
Pff ik wel eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nooit erotisch getinte dromen. Behalve als ik naast Newb lig te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat super goed met versieren dus.. Heb je nog tips?
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerendquote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zeg
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Plaats genoeg om een keer de liefde in te bedrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kortom, jullie vullen elkaar perfect aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja. Zoveel wist je hopelijk nog welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
batavussen doen wij niet aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerend
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.quote:
hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
Toch was het voor mij wel een voordeel. Als ik niet zou fietsen was ik nooit zo snel zo veel afgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
batavussen doen wij niet aan
Idee vanom een ST te nemen. Ik twijfelde even maar nu ben ik om.
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaapquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
Zo goed is ze nu dat ze bij interscope zit...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]Ik luister er niet altijd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer dit:
#TeamMiley
Wakker met een erectie is niets raars, dat is heel normaalquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Tevens word ik vaak wakker met een erectie.
Daarom:
Ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet inquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een eerste keer is een eerste keer
Oh ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaap
Maar goed, daar ben ik een vrouw voor he.
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoor
Met welke elementen?quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
tijn enlighten us!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |