Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, soms heb ik het idee dat ik in bepaalde gevallen al te veel zeg
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Als het goed is heb ik binnenkort iets nieuws om te berijden!Plaats genoeg om een keer de liefde in te bedrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
kortom, jullie vullen elkaar perfect aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Ik zeg te veel jij te weinig. Man je lijkt wel een monnik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ik geen smaak heb.
Lana del ray._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja. Zoveel wist je hopelijk nog welquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
batavussen doen wij niet aanquote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heel wat anders dan een Batavus, maar zeker niet slecht.
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat ene nummer klinkt gewoon deprimerend
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.quote:
hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kortom, jullie vullen elkaar perfect aan
Kapitein, wilde jij perse een vrouw?
Toch was het voor mij wel een voordeel. Als ik niet zou fietsen was ik nooit zo snel zo veel afgevallen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
batavussen doen wij niet aan
Idee vanom een ST te nemen. Ik twijfelde even maar nu ben ik om.
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaapquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt bij bijna iedereen, derhalve is niet vreemd.
Zo goed is ze nu dat ze bij interscope zit...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bovendien zit zijn bij een groot label. Ze pretendeert lekker alternatief singer-songwriter te zijn, maar ze is gewoon geupgrade. Inclusief lipjob.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]Ik luister er niet altijd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer dit:
#TeamMiley
Wakker met een erectie is niets raars, dat is heel normaalquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Tevens word ik vaak wakker met een erectie.
Daarom:
Ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natte dromen, nooit last van eigenlijk. Vroeger wel, toen ik wel eens een paar weken niet fapte of sex had.
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet inquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een eerste keer is een eerste keer
Oh ja, dat snap ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vreemd in de zin van dat ik me niet kan voorstellen klaar te komen in mijn slaap
Maar goed, daar ben ik een vrouw voor he.
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik word enkel nat, maar kom niet klaar in mijn slaap hoor
Met welke elementen?quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
tijn enlighten us!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek slechts theoretisch, maar dat wil er bij mij niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |