Dan blijft er weinig over he.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb helemaal geen zin in een relatie. En hoef eigenlijk ook geen nieuwe scharrel meer.
En one night stands zijn niet zo mijn ding
Wat wil je wel dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon. Ik heb helemaal geen zin in een relatie. En hoef eigenlijk ook geen nieuwe scharrel meer.
Opschepster.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al gezoend in de eerste paar minuten van 2012
Geen relaties, geen ONS. En je hebt al een scharrel?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het was dat ik niet durfdequote:
Lafaard zijn heeft af en toe zijn voordelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was dat ik niet durfdewant anders had ze mij waarschijnlijk onder gekotst
Ik had een scharrelquote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen relaties, geen ONS. En je hebt al een scharrel?
Sja, dan is je klacht een beetje ongegrond.
Ja inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Lafaard zijn heeft af en toe zijn voordelen.
Ik wil ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iemand door het matras drukken
Ik ookquote:
Met wie en waar?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al gezoend in de eerste paar minuten van 2012
Weet niet of ik dit maar weer moet vertellen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Weet niet of ik dit maar weer moet vertellen.
Maar nu het helemaal liefde is met "Anja", ik een beetje fotootjes laten zien op m'n telefoon, dus zij een beetje bladeren blaba, ik naar de WC zij verder kijken er stond toch niks vreemds op.
Dacht ik.....
Maar na dat hele chat verhaal met dat meisje van 15, ze had dus wel eens wat fotootjes doorgestuurd via msn, niks vreemds (lees naakt ofzo) maar wel in badpak![]()
En nog wat van andere meiden waarmee ik wel eens gechat had.
Die kwam anja dus tegen, zo van wie is dat dan euuuuuuuuuuuh, oeps handig dat automatische synchroniseren hoor met je telefoon.
Toen had ik effe wat uit te leggen![]()
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Maar nu het helemaal liefde is met "Anja", ik een beetje fotootjes laten zien op m'n telefoon, dus zij een beetje bladeren blaba, ik naar de WC zij verder kijken er stond toch niks vreemds op.
Dacht ik.....
Maar na dat hele chat verhaal met dat meisje van 15, ze had dus wel eens wat fotootjes doorgestuurd via msn, niks vreemds (lees naakt ofzo) maar wel in badpak![]()
Die kwam anja dus tegen, zo van wie is dat dan euuuuuuuuuuuh, oeps handig dat automatische synchroniseren hoor met je telefoon.
gtst is er niets bij he..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef kree het volgende:
Handig die forum spy
Kwam dit even tegen
[..]
Dacht ik.....
Ah dan was jij het dus niet, ik ben nog bezig mijn O&N geheugen bijeen te schrapen maar wie het was kom ik maar niet achter.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met Newb, op een tof nieuwjaarsfeest in een gehucht met 3 straten.
Ik stel voor dat wij ook aan dat programma gaan meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Geen zin meer inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |