Had je dat maar. Het had me wel wat gedoe bespaardquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.
dan hoor je dus te zeggen, bijna bij elke man, en niet bij bijna iedereenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik wel.
[..]
Het is ook een mannending he en je hebt ook zelf niet door dat het gebeurt.
Ik weet nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met welke elementen?
Daten?
Gewoon heftig flirten op de avond en mee je grot in trekken?
En hoe?
Complimentjes en grapjes en persoonlijker worden steeds?
Gedoe? Enkel een nat broekje.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had je dat maar. Het had me wel wat gedoe bespaard
tsja amsterdam-almere-amsterdam is me een beetje te ver.. Maar ik ga straks hardlopen in westerparkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch was het voor mij wel een voordeel. Als ik niet zou fietsen was ik nooit zo snel zo veel afgevallen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tijn enlighten us!Ik heb liever jou dan detroitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
8 keer per nacht? Is dat normaal?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wakker met een erectie is niets raars, dat is heel normaal
Komt omdat je altijd sex hebt.quote:
En toch +- 19 man ingepalmd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet niet
Zoveel ervaring heb ik er nou ook weer niet met daten en versieren enzo
Dat liedje is gewoon prachtig.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij behoort aan mijn kant te staan
Als ik er bewust bij ben, zorg ik toch ook dat mijn broekje niet nat wordt...ik vond het erg ongemakkelijk altijdquote:
dan ben ik blij dat we allebei al een eerste keer man-vrouw hebben gehad, dan is die nood niet meer zo hoogquote:
dat niet neequote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
8 keer per nacht? Is dat normaal?
Tering.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ik het gehad heb wil ik juist meerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat we allebei al een eerste keer man-vrouw hebben gehad, dan is die nood niet meer zo hoog
Een pamper speciaal voor natte dromen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een ingeving voor het beste idee van nederland!
quote:
Waar kan ik me inschrijven? Of gaat dit niet over seks?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel als je nog niets hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ik het gehad heb wil ik juist meer
boxer met ingebouwd rubbertje!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pamper speciaal voor natte dromen?
Dus je wordt 8 per nacht wakker door je boner?quote:
ach ja waarom nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een pamper speciaal voor natte dromen?
Als ik naar mezelf kijk, dan zou dat na een bepaalde leeftijd totaal geen aftrek meer vinden.quote:
KT is altijd heel subtiel.quote:
Wat? Maar jij hebt echt zo'n sexuele uitstraling.quote:
Niet.quote:
nee hoor daarvoor nog meerquote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel als je nog niets hebt gehad
quote:
cassan in singles/quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Laten we het houden op "regelmatig".quote:Op zondag 8 januari 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je wordt 8 per nacht wakker door je boner?
Mensen hoeven slechts naar bepaalde posts van mij te kijken. Dan weten ze het ook welquote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor daarvoor nog meervraag maar aan cassan in singles
Dat is lullig.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het houden op "regelmatig".
Echt he.quote:
Ja, leuk is anders. Is ook niet altijd hoor, maar de laatste maanden wel veelvuldig.quote:
Had ik een week geleden al gepost, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was de nr 1 hit op jullie geboortedag?
Balen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het ging over boners, niet over beurten
quote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
wat was de nr 1 hit op jullie geboortedag?
Paar keer gehad inderdaad dat ik zo'n stalen balk in mijn broek had. Levensgevaarlijk man.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Balen.
Ik word wel altijd wakker met een goede stevige ODOL. Die langdurig blijft irriteren.
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1987 ff veranderen in jouw jaarquote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik huil alleen om dode konijnen.
[..]
Waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |