Daar woont Silk.quote:
Inderdaad, enorm beschaafd.quote:
Ik probeer m'n kansen te spreidenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
Ik ben back-up.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
ik ben backup. Blijkbaar een backup die vanaf volgende week dichterbij woontquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben back-up.![]()
Ik voel me vies en misbruikt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet even wat studie doen.
Ik laat jullie achter met een iets dat Heloef nog vaak moet gaan horen als hij later sex heeft.
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je meequote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je mee
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaan
Ik stap niet bij mensen in de auto die gedronken hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronken
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Doei Heloef!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik ga eens in bed liggen, wat voetbal kijken en eten.
Tschuss en misschien tot straks.
Rijke stinkerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Hihi, je kunt ook in natura betalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en broodquote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Nopequote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijke stinkerd.
[..]
Hihi, je kunt ook in natura betalen.![]()
Ik lijk geen luchtbed meer te hebben. Heb jij iets in die trant?
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het momentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |