Als je niet gaat kleffen wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit zegt dat t wel kut is om daar te komen. Mag Detroit mee?
Amsterdam is wel dichterbij dan Leiden natuurlijk ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moeten we Cassan lief aankijken en vragen of we met haar meekunnen.
Roelofarendsveen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje boel verder nog.
[..]
Dat is dan opzich wel weer ok.
Amsterdam en dan linksaf.quote:
Tadaa!quote:
Oh dat boeit me vrij weinig, daar kan ik tegen.quote:
Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterinquote:
quote:
Het staat al vaak zat op fok.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Ze heeft het zelf al een keer gezegd muts.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Heloef en ik zijn wel beschaafd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterin
Nee naast Schiphol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |