Ahhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Kaapverdiėrs zijn een underground complot begonnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel door) op 1 staat in Nederland.
Het is gewoon heel catchy, wacht maar tot ik met al mijn gratie met mijn heupen heen en weer waggel op dit nummer, dan snap je ineens wel waarom.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel door) op 1 staat in Nederland.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahh
Go for it boy!Zover zijn we nog niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Kaapverdiėrs zijn een underground complot begonnen.
Ik ook. Soms gaat het over iets wat me totaal niet kan boeien. Dan post ik gewoon even niet mee.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
DG heeft een punt. Ik negeer ook alle fist posts tot ik iets interessants zie
Altijd die kutbuitenlanders.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Kaapverdiėrs zijn een underground complot begonnen.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is gewoon heel catchy, wacht maar tot ik met al mijn gratie met mijn heupen heen en weer waggel op dit nummer, dan snap je ineens wel waarom.
En je punt is nu?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die dit soort dingen post
[..]
IN DE FUCKING KLB
Dat je een wannabe internetheld bentquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd vervelend inderdaad, gewoon volpompen is de enige remedie.
(maar waarom deed je dat dan niet?)quote:Op maandag 2 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, gewoon een dikke zeug wat aandacht geven.
Laat die jongen lekker eigenwaarde houdenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een wannabe internetheld bent
[..]
[..]
(maar waarom deed je dat dan niet?)
Ja duh, het is een KLB hosseltopic.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een wannabe internetheld bent
[..]
[..]
(maar waarom deed je dat dan niet?)
Dat was het probleem nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja duh, het is een KLB hosseltopic.
Dat zit vol met internethelden.
Sowieso serieus doen in KLB.quote:
Wat heb ik nu weer gezegd?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was het probleem niet
Eerlijk zijn daarna wel
Dat je werkelijke hosselscore 1 was.quote:
even mijn pluspunten lijstje erbij pakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden vrouwen het aantrekkelijk dat mannen romantische films kijken?
Ik niet. Ook niet onaantrekkelijk trouwens. Tenzij je erom moet huilen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden vrouwen het aantrekkelijk dat mannen romantische films kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |