of zittenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.
Ehm hij zat in de shit.quote:
Jaquote:
Ik zie de flimpjes en dan denk ik echt allejezus, Waar laten ze hetquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.
Ik denk altijd dat past nooit.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zie de flimpjes en dan denk ik echt allejezus, Waar laten ze het
loefje dat ga jij vast ook wel krijgen met je lulquote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat past nooit.
Oh toch wel dus.
Hij was aan het rimmen en toen kwam er diarree uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mis ook alles.![]()
Maar ik ga deze niet zoeken zo te lezen.
Of wij klagen als hij een testosteron chick postquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie
DigitalGirl zit zich te beklagen bij de mods, maar die hebben nog niet gereageerd
Zoiets maar laten we dat maar niet naar boven brengenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was aan het rimmen en toen kwam er diarree uit.
Dat was het toch?
Pot, ketel geval.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of wij klagen als hij een testosteron chick post
Niks.quote:
zekerquote:
Waarom is dat een hit? Ik snap er geen bal van.quote:
Het is in het portugees en stiekem gaat het over seks.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom is dat een hit? Ik snap er geen bal van.
Ik snap niet waarom een random nummer in het Portugees (want dat had ik ook wel doorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is in het portugees en stiekem gaat het over seks.
Nee schreeuw het van de daken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |