Dat ook ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, er lijkt mij ook weinig geils aan pompen met een gebalde vuist
Toen was het nog ontopic.quote:
Als jij een keer spierverslappende druggys gebruikt moet je effe kijken hoe het daar beneden werkt.. Lijkt mij dat die spieren ook aardig ontspannen dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt het niet echt meer strak op de normale manier denk ik. Hoewel, na kinderen gaat het ook nog prima wordt gezegd. Het kan wel wat hebben.
voquote:
ik ken het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best veel mensen die dat kennen lijkt me
Klopt. Het is ook een kwestie van je kringspieren op peil houden. Ik heb er 1tje gehad die had ook al een kind...maar tering, die kon knijpen!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan voelt het niet echt meer strak op de normale manier denk ik. Hoewel, na kinderen gaat het ook nog prima wordt gezegd. Het kan wel wat hebben.
Geen hand in je reet nee?quote:
En dat ja.quote:
kwestie van trainingquote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een kwestie van je kringspieren op peil houden. Ik heb er 1tje gehad die had ook al een kind...maar tering, die kon knijpen!
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een paar vingers maar een hele hand + arm
Je kan volgens mij niet meer lopen dan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Een paar vingers maar een hele hand + arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |