Ah, ik zie. Ze kan ook nooit haar mond houden.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben alles al gehoord over jou en haar ex.![]()
Als je het dan even zelf komt herhalen....is iets te.
Maar dat was niet op fok, dacht ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, ik zie. Ze kan ook nooit haar mond houden.
Wat heb je tegen gitaristen?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenGitaarspelende moederneukers.
auwquote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenGitaarspelende moederneukers.
Stop er wat in. Wel eerst instructies geven he?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kan het beter vragen dan meteen als een gek te gaan trekken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik ga toch ook niet vragen hoe ik moet aftrekken..
Soms is hulp best prettig, maar niet als een IKEA handleiding.
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat heb je tegen gitaristen?
Wij hebben lenigere vingers dan de meeste mensen
Ow, in dat geval. Sorry.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar dat was niet op fok, dacht ik.dat was via DM.
Nee niet echt.quote:
Niets mis met vingers gebruiken.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenhaha
FOK!kers dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun vingers veel gebruikenhaha
Niks tegen gitaristen, echt plus één!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat heb je tegen gitaristen?
Wij hebben lenigere vingers dan de meeste mensen
Doe dat dan bij die andere joh!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan niet. Ik probeer je alleen maar te wingen jong!
ik heb altijd gewoon korte nagels hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks tegen gitaristen, echt plus één!
Maar die hebben langere nagels omdat soort van plectrum. (Ja, echt.) En ja, dat schraapt behoorlijk.
Scherpquote:
Ik heb gewoon megahanden, ook leuk.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scherp![]()
Een vrouw zei ooit tegen mij dat ik lange vingers had en daarom waarschijnlijk goed piano kon spelen.
Zijn vast vrouwen die dat lekker vindenquote:
Ik kan haar usernaam nooit onthouden, ik heb alleen haar echte naam in mijn hoofd.quote:
Vuistneukliefhebbers zijn bij mij inderdaad aan het goede adres.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn vast vrouwen die dat lekker vinden
wel als ze nog niet goed nat isquote:
hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Vuistneukliefhebbers zijn bij mij inderdaad aan het goede adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |