quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een handleiding "Zo werkt mijn kut" en dan in een Nederlandse en Engelse uitvoering.
Hallo, ik word ook een keer schraal hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een aflevering van Gooische Vrouwen zonder reclames? En ik vermoed dat IK nog wel wat langer kan.
Je moet ook wel internationale markten aanspreken, jaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een handleiding "Zo werkt mijn kut" en dan in een Nederlandse en Engelse uitvoering.
Ja denk ikquote:
Met plaatjes?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat hou ik ook nog wel vol. Moet toch lukken?
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon instructies geven of zo?
Beter dan maar van alles uitproberen wat jammerlijk faalt.quote:
en dáár wordt j vervolgens zeker schraal vanquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.
Maar het is gewoon irritant als de focus daar helemaal naartoe gaat, vooral omdat het genieten ondertussen helemaal vergeten wordt.
Voor buitenlandse lovers.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet ook wel internationale markten aanspreken, ja
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievementquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het lukt gewoon niet zo snel en ik weiger het klinisch uit te gaan leggen. Ik ben geen pop met knopjes.
Maar het is gewoon irritant als de focus daar helemaal naartoe gaat, vooral omdat het genieten ondertussen helemaal vergeten wordt.
Ik kan me wel voorstellen dat je dat vind na je vorige veroveringen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hallo, ik word ook een keer schraal hoor.![]()
45 minuten is [b]lang[/b]
Je merkt vanzelf wat werktquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan maar van alles uitproberen wat jammerlijk faalt.
Patsertje.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat vind na je vorige veroveringen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievement
Heloef wil je daar best bij helpen denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik ga toch ook niet vragen hoe ik moet aftrekken..
Soms is hulp best prettig, maar niet als een IKEA handleiding.
Sommigen weten niet wat ze doen hequote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik ga toch ook niet vragen hoe ik moet aftrekken..
Soms is hulp best prettig, maar niet als een IKEA handleiding.
Met vingers laten komen checkquote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
trouwens, het lijkt haast wel een x-box achievement
We hebben alles al gehoord over jou en haar ex.quote:
He?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef wil je daar best bij helpen denk ik.
Vooral gortdroog in uit in uit met een vinger. Ik voel de nagels nu nog schrapenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dáár wordt j vervolgens zeker schraal van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |