Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterinquote:
quote:
Het staat al vaak zat op fok.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Ze heeft het zelf al een keer gezegd muts.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien wou ze het niet zeggen en nu zeg jij het.. Wat ben je toch ook snugger.
Heloef en ik zijn wel beschaafd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik klef nooit. Maar ik ga er even over nadenken, ligt aan de gasten, wellicht gaat Detroit mee, dan rijd ik snachts wat relaxter terug, zouden eventueel nog twee lifters mee kunnen achterin
Nee naast Schiphol.quote:
Daar woont Silk.quote:
Inderdaad, enorm beschaafd.quote:
Ik probeer m'n kansen te spreidenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
Ik ben back-up.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij zat net nog op een lift van kaneel te azen
ik ben backup. Blijkbaar een backup die vanaf volgende week dichterbij woontquote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben back-up.![]()
Ik voel me vies en misbruikt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet even wat studie doen.
Ik laat jullie achter met een iets dat Heloef nog vaak moet gaan horen als hij later sex heeft.
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaanquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je meequote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef SiIk het volgende:
Ik wil met degene mee die als eerst vertrekt, en als laatste teruggaat, optimaal feesten
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronkenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Lees: als je als laatste overblijft gaat Silk met je mee
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En daarom vind ik het helemaal niet erg om met het OV te gaan
Ik stap niet bij mensen in de auto die gedronken hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lees: als met haar mee gaat wordt je keidronken
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Doei Heloef!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Ik ga eens in bed liggen, wat voetbal kijken en eten.
Tschuss en misschien tot straks.
Rijke stinkerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Hihi, je kunt ook in natura betalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meerijden maakt je altijd wel afhankelijk ja
Maar openbaar vervoer wordt echt onbetaalbaar. Een deel benzinekosten wil ik best bijdragen, maar alleen de trein is al 18 euro, en dan moet je nog een bus vinden in Tiel ook enzo...
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en broodquote:Op zondag 8 januari 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, 18 euro kijk ik niet zo op eigenlijk
Nopequote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rijke stinkerd.
[..]
Hihi, je kunt ook in natura betalen.![]()
Ik lijk geen luchtbed meer te hebben. Heb jij iets in die trant?
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het momentquote:Op zondag 8 januari 2012 22:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet op het moment van 30 a 40 euro per week leven. Als ik dan ook nog een 10tje aan Royco betaal, betekend dat dus voor de rest van de week water en brood
Hehe, heb je over?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het moment
Nogal ja, vooral contant geld, nooit zin om het te storten. Ik heb nauwelijks uitgaven en nogal veel inkomsten, dus ach.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hehe, heb je over?
Ik heb weinig zin om te gaan schooien enzo. Maar als ik door liften enzo kan besparen is dat altijd mooi meegenomen
Alleen als je me wingmanned die rit.quote:
Veeleisend benzinesletjequote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik ben tenminste wel zo lief dat ik zelf voorstel om mee te betalenquote:
En dit.quote:
Kan je een tomtom regelen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik kan wel goed kaartlezen en routebeschrijvingen uitprinten.quote:
Herkenbaar...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, mijn 2 spreadsheets kloppen niet meer.
Fuck my life.
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijndequote:
Silk kan dat grapje wel handlenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
En benzin was zowat de enige beschaafde user die overbleef...
jouw auto?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |