Hehe, heb je over?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ai... Ik heb wel 10 euro voor je anders? Geen idee waar ik het aan kwijt moet op het moment
Nogal ja, vooral contant geld, nooit zin om het te storten. Ik heb nauwelijks uitgaven en nogal veel inkomsten, dus ach.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hehe, heb je over?
Ik heb weinig zin om te gaan schooien enzo. Maar als ik door liften enzo kan besparen is dat altijd mooi meegenomen
Alleen als je me wingmanned die rit.quote:
Veeleisend benzinesletjequote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik ben tenminste wel zo lief dat ik zelf voorstel om mee te betalenquote:
En dit.quote:
Kan je een tomtom regelen?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef SiIk het volgende:
Tevens rijd ik natuurlijk mee met de volste auto (benzinekosten delen wordt steeds goedkoper), en de leukste mensen
Ik kan wel goed kaartlezen en routebeschrijvingen uitprinten.quote:
Herkenbaar...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, mijn 2 spreadsheets kloppen niet meer.
Fuck my life.
Shit, kan ik geen indruk op je maken met mijn kaartleesskills als vrouw zijndequote:
Silk kan dat grapje wel handlenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
En benzin was zowat de enige beschaafde user die overbleef...
jouw auto?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |