Oeh, kan je mij op de trein zetten?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb de auto, kan je in amsterdam op de trein zetten
Ik ben dan bij jou toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil er op de fiets naartoemaar ik doe het toch maar niet denk ik
.
Ik weet het. Maar ik kan niet blijven slapen. Dat maakt het extra lastig.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, de rest van ons komt al-le-maal met de auto natuurlijk
Ik heb ook maar 1 keer gehuild bij een film.quote:
Ja.quote:
Dan gaan wij niet samen Watership Down kijken.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik weet alleen nooit hoe ik met huilende mannen om moet gaan, dus dat moet ie me dan maar wel leren
Stiekem moest ik ook huilen toen we elkaar per ongeluk in die homobioscoop tegenkwamen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 keer gehuild bij een film.
cutequote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Als het zo uitkomt pink ik gewoon stiekem een traantje weg hoor, als het echt een tearjerker van een film is. Ja, ik ben zo'n watje dat mee gaat zitten janken ja
Als ik ga kan ik je bij station sloterdijk afzetten, daar woon ik namelijk achterquote:
Top, ik zit daar op school.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik ga kan ik je bij station sloterdijk afzetten, daar woon ik namelijk achter
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Stiekem moest ik ook huilen toen we elkaar per ongeluk in die homobioscoop tegenkwamen.
Where do you live then?quote:
Maar moet je dan een traantje laten, of ga je dan echt lopen janken?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan wij niet samen Watership Down kijken.
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.quote:
Ja, op 10 minuten lopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is er een school daar?
Maar beetje afhankelijk van wie er allemaal komen
Wat is een stukje? Leiderdorp? Of gewoon nog in leiden.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.
Traantje laten. Echt lopen janken heb ik 2 keer gedaan. Eerste keer toen mijn hond weg moest.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar moet je dan een traantje laten, of ga je dan echt lopen janken?
Misschien moeten we Cassan lief aankijken en vragen of we met haar meekunnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Stukje ten noorden van hem. Amsterdam zou ook een goede optie zijn om met iemand mee te liften.
Stukje boel verder nog.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is een stukje? Leiderdorp? Of gewoon nog in leiden.
Dat is dan opzich wel weer ok.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traantje laten. Echt lopen janken heb ik 2 keer gedaan. Eerste keer toen mijn hond weg moest.![]()
2de keer toen mijn opa overleed.![]()
Arme konijntjes.
Tuurlijk wel. Hij heeft al op cam gepraatquote:Op zondag 8 januari 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit zegt dat t wel kut is om daar te komen. Mag Detroit mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |