Je weet zellufquote:
Echt niet in mijn bedquote:
Boggle met woorden en zo, niet alles is ICT gerelateerd Ben.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boggle met woorden en zo, niet alles is ICT gerelateerd Ben.
En die wil ik nog hebben jaquote:
Nopequote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Was dit al eens ergens voorbij gekomen?
http://therealvoiceofamerica.com/
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, mongolen hebben mijn voorband gejat
WTFquote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, mongolen hebben mijn voorband gejat
Ohjee!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
Hamster 13 voelt zich niet goed... Bel de caviapolitie!
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:05 schreef Kally het volgende:
Zo moe, na weinig slaap het weekend gisteren 2 schatjes thuis die niet konden slapen en ons wakker hielden, dan is half 6 het wekkertje echt te vroeg
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik hard aan schooldingen gewerkt in de vakantie, zoals afgesproken vandaag alles af... heeft de rest van mijn groepje geen donder uitgespookt.
Leuk met zo'n deadline(vanavond 0:00uur)![]()
quote:Hi Patrick,
Wat leuk dat je zo enthousiast reageert! Doe rustig aan... ik lees het natuurlijk het liefst zsm, maar als het moet, is de dag voor de voorronde ook nog op tijd genoeg.
Ik lees het wel; fijn dat je het probeert te regelen!
Gr. ********
Zekersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ook moe, maar het was leukkkkk
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet doorquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?
Is toch ook leukquote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet door
Ik zie wel een heerlijke bungalow hier in Nederland met whirlpool en sauna en dat is gewoon betaalbaar
idd een godsvermogen...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoelquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd een godsvermogen...
Blij dat ik geen kinderen wilLekker 4 x per jaar op vakantie
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
En dat met kinderen, 24 uur nou nee
HAHAHAHAAHAquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
WTFquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?
Wat raar...
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubers
Maar dat huisje
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus niet... Uiteindelijk hebben we de hele dag naar plantjes gekeken tussen de dino's. Een soort van Jurassic Park ofzo
Prijzen vallen idd wel meequote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)e-5l/pricetable.html
Heb een leuk iets:quote:
Hoogste score van alle parkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prijzen vallen idd wel mee.
We hebben al een aantal roompotparken gehad, maar die nog niet. Ben wel benieuwd - als je er naartoe gaat natuurlijk - hoe het daar is
.
Have funquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Neeeeeeh, JIJ kampeert niet want het is allemaal ingericht. Maar durf te zeggen dat de kinderen de tijd van hun leven hebben. Lekker rauzen en doenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Hebben ze daar katten in de kelder?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw hahaha.
Katjeskelder is ook wel een leuk park
Neuhjquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar katten in de kelder?
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Bella aan de kids?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!
Moest wenen toen ik dacht te lezen 'extensions'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
Gewoon Build > Expansionsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.quote:
Een nieuw accountquote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.tis geen doorkomen aan meer, door die 1020832034830 goals die open staan
Yes.. accepteer mij eensquote:Op maandag 9 januari 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een nieuw account? je gaat weer opnieuw beginnen?
Wat een naamquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. accepteer mij eensheb neighbours nodig
Nixquote:
En nu? word het nog wel beoordeeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef iBenny het volgende:
Nu pas klaar.. een uur na de deadline. 2 weken de tijd en dan zo falen... ik vind het knap![]()
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En nu? word het nog wel beoordeeld?
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..
Ik heb het inmiddels 2 keer doorgegeven aan hem en een keer bij de studiecoach, maar ze kunnen er vrij weinig mee omdat het een halfjaarproject is en de overige teams wel echt teams zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.
Tuurlijk! En anders heb je je ontbijt voor morgen al klaar tochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:31 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ik hopen
Ik verwacht op deze kamer er nog 6 a 7, en dan nog van wat andere afdelingen ook nog wat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kak, dat ben ik vergeten. Kaarsjes. En bestek
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kak, dat ben ik vergeten. Kaarsjes. En bestek
Verrek, waar komt dat vandaan. Vanochtend was het helemaal helderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik keek naar buiten en dacht: wh00t, sneeuw
is het gewoon mistig
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, hier dus ook. Ik kijk net even naar buiten, maar het is soep.
JE HEBT GEWOON ZELF JE NIEUWE INTERNET EN TV EN TELEFOON GEINSTALLEERD!!! BEN TROTSquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm... digitale televisie installeren..
hij doet t nog niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE HEBT GEWOON ZELF JE NIEUWE INTERNET EN TV EN TELEFOON GEINSTALLEERD!!! BEN TROTS![]()
Om twee uur wakker, ik moest schijten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
herkenbaar
Kut geslapen en alles...
Ik heb geen idee, om 1 uur 'middags moest ik weg. Er staat in ieder geval niets meer, dus of de vogels zijn blij, of het is opquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om 1 uur 'middags moest ik weg. Er staat in ieder geval niets meer, dus of de vogels zijn blij, of het is op
Aah leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ah cool, net nu ik een dag geen sollicitatie hebt lopen, speciaal voor Ian en Kally:
IK HEB BINNENKORT EEN TELEFONISCHE INTAKE BIJ EEN PERSONEELSDIENST VOOR OVERHEID EN GEMEENTE PERSONEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef iBenny het volgende:
Ha! Groepje op laten splitsen...
...ze weten het alleen zelf nog niet
jezus.. Idd! Wat een mongols..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef iBenny het volgende:
We hadden duidelijk om 10 uur afgesproken voor overleg. Ik ga nu pas van school en heb geen teamlid gezien.. dan vraag je er wat mij betreft ook wel om
Wat ga je doen dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, vrije kunnen regelen voor volgende week donderdag en zaterdag
Met zn 4en. Morgen hebben we een presentatie en moeten we ons idee met kinderen testen, dus dat wordt nog leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jezus.. Idd! Wat een mongols..![]()
Met hoeveel zit je in een groepje?
donderdag die voorronde van that's the question, en zaterdag uiteten met rene, zijn ouders, en broer+vriendin!quote:
Dan wordt het wel augustus, wij hebben de kids t/m 31 juliquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een leuk iets:
http://www.veluwshof.nl/nl/p_tarieven.lp
Echt een leuke camping vond ik dat altijd als klein duimpje
2 weekjes, 800eu.
Trouwens: mijn ouders willen laatste 2 weken juli, eerste week augustus of laatste week juli en 2 weken augustus
Ah ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag die voorronde van that's the question, en zaterdag uiteten met rene, zijn ouders, en broer+vriendin!
Die heb je gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb eindelijk die kerstgoal af
Kut expensions maar ik stuur er weer een paar rond
Ik heb er net 8 gestuurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je gedaan? Ik wacht af tot die verdwijnt, ik krijg nevernooitniet genoeg permits
Oooooooooohquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er net 8 gestuurd
Je hoeft er maar bij 2 permits te hebben, 1 krijg je er
Hey oude pinguinquote:
Gewoon automatisch laten zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb boven weer scherp beeld, ook fijn.. nu kijken of ik die zender shit kan installeren
wat denk je wat ik doe , poepje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon automatisch laten zoeken.
Je zenders verplaatsen en shitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe , poepje?
quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
KALLY!
'Witterzomer' nog gezien? Dan komen Patrick en ik ook een dagje langs in jullie cottage!![]()
Is hier in de buurt
Ow, kattenkelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh wacht toch wel, nee wordt die van Roompot, mama wil ook niks doen
Nope, Buitenhof de Leisterquote:
Alweeeeeeeeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
Jaquote:
Je hebt ook nog een vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Meerderequote:
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Oh echt? goed teken welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
No big deal. Is mijn 3e gesprek in 1 maand
De NS ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
quote:
Echt he?quote:
Anders zit je maar te hoeren en sloeren op MSNquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Straks maar weer internet regelen voor de burenBlijf bezig...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Inderdaad.. ik ga binnenkort ook maar even heen denk ik!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze de kerk nog
Ik ook! Ik wil een nieuwe tv, en een bluerayspeler!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik ga binnenkort ook maar even heen denk ik!
Ja... en taarten bakken in je bedrijfsruimte, waar je man staat te klussenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
priceless, taarten bakken om het huis te verbouwen
dat ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en taarten bakken in je bedrijfsruimte, waar je man staat te klussen
Nee, idd.. ik ga nooit verbouwen als ik geen budget heb.. sowieso.. zo goed kan ik niet klussen, dus dat moet allemaal gedaan wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook
Het ziet er werkelijk niet uit
Ik ben ook totaal niet handig, dus denk niet dat verbouwen hem gaat wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, idd.. ik ga nooit verbouwen als ik geen budget heb.. sowieso.. zo goed kan ik niet klussen, dus dat moet allemaal gedaan worden
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
Patrick heeft alle digitale zenders. En nu al een uurtje weg.
Viespeuk.
Ja, mama hoefde dat niet benedenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Wel op die eigenste televisionne toch Pat?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, mama hoefde dat niet beneden
Goeie vraagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Zeroku het volgende:
CityVille. Waarom ben ik daar ooit aan begonnen.
Wie is broeiende bal?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu al 3 keer de vraag gehad wie Broeiende Bal is
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu al 3 keer de vraag gehad wie Broeiende Bal is
En?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:28 schreef Renesite het volgende:
Het nadeel van 'wij bellen u om 9:30' is dat je moet wachten. Je weet van jezelf dat dat tussen 9:20 en 9:40 wordt. Bah.
maar natuurlijkkkkquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik ben ook vrij, joepie en ik voel me zwaar beroerd
Hoop wel dat het morgen over is
Dat heb je met 11,5 vrouw in de klasquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook thuis
Zou eigenlijk pas om half 7 vrij zijn, maar mochten eerder weg van docent..Dus kon ik om 6 uur al de trein
12,5 PUSH reken ik tot half halfquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb je met 11,5 vrouw in de klas![]()
Ik ook weekendquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Weekend... Alhoewel het vooral al leren zal bestaan
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook weekendalhoewel zal mijn weekend vooral uit sex met René bestaan!
We zijn dit weekend maar een nachtjequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook weekendalhoewel zal mijn weekend vooral uit sex met René bestaan!
Tsjah.. ik moest van jou een baantje aannemen bij lidlquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
We zijn dit weekend maar een nachtje!!!
Oooow ik mail nog steeds - maar niet grote mensen werk.quote:
Want er is nauwelijks grote mensen werk te vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooow ik mail nog steeds - maar niet grote mensen werk.
Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Want er is nauwelijks grote mensen werk te vinden?
Neeeeeeeeh, ik heb nog wel watquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel kut
En nu dus vooral opzoek naar beldingetjes?
Ik weet niet of dat wel gaat werken..quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Lingo op de schop: Het wordt een heel andere show, met een nieuw decor en we gaan het heel anders spelen. Er komen ook achtletter- woorden“
http://www.mediacourant.nl/?p=120906
Precies... laat Lingo gewoon voor wat het is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel gaat werken..
Ja... maar lingo is passeeeeee... that's the question is hipquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... laat Lingo gewoon voor wat het is.
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... maar lingo is passeeeeee... that's the question is hip
Stom.. wil je een mail adres van me?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb helemaal niks te horen gekregen he
Zullen ze dat leuk vindenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stom.. wil je een mail adres van me?
Thanksquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. mijn naam niet noemen a.u.b
Ja.. hij gaat dan gewoon aan waarop je hem uitzet.. heb ik met mijn eigen tv ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
Pat, heb jij dat trouwens ook met die tv... als je hem uitzet op bijv. zender 10 en je wilt hem aan doen op 3 dat hij gewoon naar 10 gaat?
Dat ja... dat heb ik bij andere tv's niet, dus das kutquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. hij gaat dan gewoon aan waarop je hem uitzet.. heb ik met mijn eigen tv ookmaar ik heb wel bij die gewonnen tv dat af en toe als ik hem aan zet het geluid het niet doet
En dan doe k m uit, en weer aan, en dan doet t geluid t wel
Was da?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ja... dat heb ik bij andere tv's niet, dus das kut
Heb je Q.Menu geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |