WTFquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
En dat met kinderen, 24 uur nou nee
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?
Wat raar...
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubers
Maar dat huisje
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus niet... Uiteindelijk hebben we de hele dag naar plantjes gekeken tussen de dino's. Een soort van Jurassic Park ofzo
Prijzen vallen idd wel meequote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)e-5l/pricetable.html
Heb een leuk iets:quote:
Hoogste score van alle parkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prijzen vallen idd wel mee.
We hebben al een aantal roompotparken gehad, maar die nog niet. Ben wel benieuwd - als je er naartoe gaat natuurlijk - hoe het daar is
.
Have funquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Neeeeeeh, JIJ kampeert niet want het is allemaal ingericht. Maar durf te zeggen dat de kinderen de tijd van hun leven hebben. Lekker rauzen en doenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Hebben ze daar katten in de kelder?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw hahaha.
Katjeskelder is ook wel een leuk park
Neuhjquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar katten in de kelder?
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Bella aan de kids?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!
Moest wenen toen ik dacht te lezen 'extensions'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
Gewoon Build > Expansionsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.quote:
Een nieuw accountquote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.tis geen doorkomen aan meer, door die 1020832034830 goals die open staan
Yes.. accepteer mij eensquote:Op maandag 9 januari 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een nieuw account? je gaat weer opnieuw beginnen?
Wat een naamquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. accepteer mij eensheb neighbours nodig
Nixquote:
En nu? word het nog wel beoordeeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef iBenny het volgende:
Nu pas klaar.. een uur na de deadline. 2 weken de tijd en dan zo falen... ik vind het knap![]()
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En nu? word het nog wel beoordeeld?
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..
Ik heb het inmiddels 2 keer doorgegeven aan hem en een keer bij de studiecoach, maar ze kunnen er vrij weinig mee omdat het een halfjaarproject is en de overige teams wel echt teams zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.
Tuurlijk! En anders heb je je ontbijt voor morgen al klaar tochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:31 schreef Pheno het volgende:
Dat mag ik hopen
Ik verwacht op deze kamer er nog 6 a 7, en dan nog van wat andere afdelingen ook nog wat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kak, dat ben ik vergeten. Kaarsjes. En bestek
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
Kak, dat ben ik vergeten. Kaarsjes. En bestek
Verrek, waar komt dat vandaan. Vanochtend was het helemaal helderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik keek naar buiten en dacht: wh00t, sneeuw
is het gewoon mistig
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, hier dus ook. Ik kijk net even naar buiten, maar het is soep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |