quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik hard aan schooldingen gewerkt in de vakantie, zoals afgesproken vandaag alles af... heeft de rest van mijn groepje geen donder uitgespookt.
Leuk met zo'n deadline(vanavond 0:00uur)![]()
quote:Hi Patrick,
Wat leuk dat je zo enthousiast reageert! Doe rustig aan... ik lees het natuurlijk het liefst zsm, maar als het moet, is de dag voor de voorronde ook nog op tijd genoeg.
Ik lees het wel; fijn dat je het probeert te regelen!
Gr. ********
Zekersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ook moe, maar het was leukkkkk
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet doorquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?
Is toch ook leukquote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet door
Ik zie wel een heerlijke bungalow hier in Nederland met whirlpool en sauna en dat is gewoon betaalbaar
idd een godsvermogen...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoelquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd een godsvermogen...
Blij dat ik geen kinderen wilLekker 4 x per jaar op vakantie
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
En dat met kinderen, 24 uur nou nee
HAHAHAHAAHAquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
WTFquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?
Wat raar...
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is in de wintermaanden, 's zomers zijn het losgeslagen pubers
Maar dat huisje
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had dat 1 keertje, jaren geleden.. mijn opa en oma dachten ons mee te nemen naar een leuk kasteel waar je kon spelen enzo. Dat werd het dus niet... Uiteindelijk hebben we de hele dag naar plantjes gekeken tussen de dino's. Een soort van Jurassic Park ofzo
Prijzen vallen idd wel meequote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)e-5l/pricetable.html
Heb een leuk iets:quote:
Hoogste score van alle parkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prijzen vallen idd wel mee.
We hebben al een aantal roompotparken gehad, maar die nog niet. Ben wel benieuwd - als je er naartoe gaat natuurlijk - hoe het daar is
.
Have funquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Neeeeeeh, JIJ kampeert niet want het is allemaal ingericht. Maar durf te zeggen dat de kinderen de tijd van hun leven hebben. Lekker rauzen en doenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Bones kijken, en René ziet er wel leuk uit maar camperen is niet mijn ding en die chalets zijn zo van op elkaars lip
Hebben ze daar katten in de kelder?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw hahaha.
Katjeskelder is ook wel een leuk park
Neuhjquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hebben ze daar katten in de kelder?
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Bella aan de kids?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kids? Zijn genoeg andere manieren om m'n leven te vergallen!
Moest wenen toen ik dacht te lezen 'extensions'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |