Je weet zellufquote:
Echt niet in mijn bedquote:
Boggle met woorden en zo, niet alles is ICT gerelateerd Ben.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boggle met woorden en zo, niet alles is ICT gerelateerd Ben.
En die wil ik nog hebben jaquote:
Nopequote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Was dit al eens ergens voorbij gekomen?
http://therealvoiceofamerica.com/
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, mongolen hebben mijn voorband gejat
WTFquote:Op zondag 8 januari 2012 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, mongolen hebben mijn voorband gejat
Ohjee!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
Hamster 13 voelt zich niet goed... Bel de caviapolitie!
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:05 schreef Kally het volgende:
Zo moe, na weinig slaap het weekend gisteren 2 schatjes thuis die niet konden slapen en ons wakker hielden, dan is half 6 het wekkertje echt te vroeg
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik hard aan schooldingen gewerkt in de vakantie, zoals afgesproken vandaag alles af... heeft de rest van mijn groepje geen donder uitgespookt.
Leuk met zo'n deadline(vanavond 0:00uur)![]()
quote:Hi Patrick,
Wat leuk dat je zo enthousiast reageert! Doe rustig aan... ik lees het natuurlijk het liefst zsm, maar als het moet, is de dag voor de voorronde ook nog op tijd genoeg.
Ik lees het wel; fijn dat je het probeert te regelen!
Gr. ********
Zekersquote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ook moe, maar het was leukkkkk
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet doorquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
En kleine vakantie(herfst, paas en weetikveelwatvoor- vakantie)?
Is toch ook leukquote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Njah we zouden met een vriendin maar dat gaat nu niet door
Ik zie wel een heerlijke bungalow hier in Nederland met whirlpool en sauna en dat is gewoon betaalbaar
idd een godsvermogen...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zekers
Ik zat vakantie te kijken, dat is niet leuk meer met 2 kindjes erbij, dat is een godsvermogen
En je moet in het hoogseizoen natuurlijk
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoelquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
idd een godsvermogen...
Blij dat ik geen kinderen wilLekker 4 x per jaar op vakantie
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus echt nooit doen!
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
En dat met kinderen, 24 uur nou nee
HAHAHAHAAHAquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1 x gedaan, ik wilde die hoertjes van 16 die over hun sex avonturen zaten te vertellen de bus door meppen
En dat met kinderen, 24 uur nou nee
Niet met de bus? Dus niet met oudjes die je in de maling kan nemen bij bingo met cijfers die niet zijn opgenoemd zodat ze een liedje moeten zingen waardoor 3kwart van de passagiers aan je komt vragen wat die mevrouw met de microfoon nou eigenlijk zegt?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had er 1, ik denk leuk totdat ik vliegen aangaf, viel haast van mijn stoel
En ik ga echt niet met de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |