Gewoon Build > Expansionsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar koop je tegenwoordig expensions?
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.quote:
Een nieuw accountquote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doet t niet bij mij.. heb een nieuw account trouwens.tis geen doorkomen aan meer, door die 1020832034830 goals die open staan
Yes.. accepteer mij eensquote:Op maandag 9 januari 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een nieuw account? je gaat weer opnieuw beginnen?
Wat een naamquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. accepteer mij eensheb neighbours nodig
Nixquote:
En nu? word het nog wel beoordeeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef iBenny het volgende:
Nu pas klaar.. een uur na de deadline. 2 weken de tijd en dan zo falen... ik vind het knap![]()
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En nu? word het nog wel beoordeeld?
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn deel ingeleverd(+wat dingen waarbij ik heb geholpen gister), ze zoeken het maar uit..
Ik heb het inmiddels 2 keer doorgegeven aan hem en een keer bij de studiecoach, maar ze kunnen er vrij weinig mee omdat het een halfjaarproject is en de overige teams wel echt teams zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik zou als ik jou was toch maar even met de betreffende docent gaan praten..
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier twee taarten staan op het werk: er zijn nu vier man aanwezig, inclusief mezelf. Dus ik heb denk ik nog wel wat over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |