Je zenders verplaatsen en shitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe , poepje?
quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
KALLY!
'Witterzomer' nog gezien? Dan komen Patrick en ik ook een dagje langs in jullie cottage!![]()
Is hier in de buurt
Ow, kattenkelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh wacht toch wel, nee wordt die van Roompot, mama wil ook niks doen
Nope, Buitenhof de Leisterquote:
Alweeeeeeeeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
Jaquote:
Je hebt ook nog een vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Meerderequote:
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Oh echt? goed teken welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
No big deal. Is mijn 3e gesprek in 1 maand
De NS ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
quote:
Echt he?quote:
Anders zit je maar te hoeren en sloeren op MSNquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Straks maar weer internet regelen voor de burenBlijf bezig...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |