Je zenders verplaatsen en shitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe , poepje?
quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
KALLY!
'Witterzomer' nog gezien? Dan komen Patrick en ik ook een dagje langs in jullie cottage!![]()
Is hier in de buurt
Ow, kattenkelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh wacht toch wel, nee wordt die van Roompot, mama wil ook niks doen
Nope, Buitenhof de Leisterquote:
Alweeeeeeeeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
Jaquote:
Je hebt ook nog een vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Meerderequote:
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Oh echt? goed teken welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
No big deal. Is mijn 3e gesprek in 1 maand
De NS ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
quote:
Echt he?quote:
Anders zit je maar te hoeren en sloeren op MSNquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Straks maar weer internet regelen voor de burenBlijf bezig...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Inderdaad.. ik ga binnenkort ook maar even heen denk ik!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze de kerk nog
Ik ook! Ik wil een nieuwe tv, en een bluerayspeler!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik ga binnenkort ook maar even heen denk ik!
Ja... en taarten bakken in je bedrijfsruimte, waar je man staat te klussenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
priceless, taarten bakken om het huis te verbouwen
dat ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... en taarten bakken in je bedrijfsruimte, waar je man staat te klussen
Nee, idd.. ik ga nooit verbouwen als ik geen budget heb.. sowieso.. zo goed kan ik niet klussen, dus dat moet allemaal gedaan wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook
Het ziet er werkelijk niet uit
Ik ben ook totaal niet handig, dus denk niet dat verbouwen hem gaat wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, idd.. ik ga nooit verbouwen als ik geen budget heb.. sowieso.. zo goed kan ik niet klussen, dus dat moet allemaal gedaan worden
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
Patrick heeft alle digitale zenders. En nu al een uurtje weg.
Viespeuk.
Ja, mama hoefde dat niet benedenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Wel op die eigenste televisionne toch Pat?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, mama hoefde dat niet beneden
Goeie vraagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Zeroku het volgende:
CityVille. Waarom ben ik daar ooit aan begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |