JE HEBT GEWOON ZELF JE NIEUWE INTERNET EN TV EN TELEFOON GEINSTALLEERD!!! BEN TROTSquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm... digitale televisie installeren..
hij doet t nog niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE HEBT GEWOON ZELF JE NIEUWE INTERNET EN TV EN TELEFOON GEINSTALLEERD!!! BEN TROTS![]()
Om twee uur wakker, ik moest schijten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
herkenbaar
Kut geslapen en alles...
Ik heb geen idee, om 1 uur 'middags moest ik weg. Er staat in ieder geval niets meer, dus of de vogels zijn blij, of het is opquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, om 1 uur 'middags moest ik weg. Er staat in ieder geval niets meer, dus of de vogels zijn blij, of het is op
Aah leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ah cool, net nu ik een dag geen sollicitatie hebt lopen, speciaal voor Ian en Kally:
IK HEB BINNENKORT EEN TELEFONISCHE INTAKE BIJ EEN PERSONEELSDIENST VOOR OVERHEID EN GEMEENTE PERSONEEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna.quote:
Goedzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef iBenny het volgende:
Ha! Groepje op laten splitsen...
...ze weten het alleen zelf nog niet
jezus.. Idd! Wat een mongols..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef iBenny het volgende:
We hadden duidelijk om 10 uur afgesproken voor overleg. Ik ga nu pas van school en heb geen teamlid gezien.. dan vraag je er wat mij betreft ook wel om
Wat ga je doen dan ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, vrije kunnen regelen voor volgende week donderdag en zaterdag
Met zn 4en. Morgen hebben we een presentatie en moeten we ons idee met kinderen testen, dus dat wordt nog leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jezus.. Idd! Wat een mongols..![]()
Met hoeveel zit je in een groepje?
donderdag die voorronde van that's the question, en zaterdag uiteten met rene, zijn ouders, en broer+vriendin!quote:
Dan wordt het wel augustus, wij hebben de kids t/m 31 juliquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een leuk iets:
http://www.veluwshof.nl/nl/p_tarieven.lp
Echt een leuke camping vond ik dat altijd als klein duimpje
2 weekjes, 800eu.
Trouwens: mijn ouders willen laatste 2 weken juli, eerste week augustus of laatste week juli en 2 weken augustus
Ah ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag die voorronde van that's the question, en zaterdag uiteten met rene, zijn ouders, en broer+vriendin!
Die heb je gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb eindelijk die kerstgoal af
Kut expensions maar ik stuur er weer een paar rond
Ik heb er net 8 gestuurdquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je gedaan? Ik wacht af tot die verdwijnt, ik krijg nevernooitniet genoeg permits
Oooooooooohquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er net 8 gestuurd
Je hoeft er maar bij 2 permits te hebben, 1 krijg je er
Hey oude pinguinquote:
Gewoon automatisch laten zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik heb boven weer scherp beeld, ook fijn.. nu kijken of ik die zender shit kan installeren
wat denk je wat ik doe , poepje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon automatisch laten zoeken.
Je zenders verplaatsen en shitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe , poepje?
quote:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
KALLY!
'Witterzomer' nog gezien? Dan komen Patrick en ik ook een dagje langs in jullie cottage!![]()
Is hier in de buurt
Ow, kattenkelderquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef Kally het volgende:
Oh wacht toch wel, nee wordt die van Roompot, mama wil ook niks doen
Nope, Buitenhof de Leisterquote:
Alweeeeeeeeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
Jaquote:
Je hebt ook nog een vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Meerderequote:
`quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Mijn vriendin post uit het ziekenhuis op FB, ze zit onder de morfine, even gevraagd of ze al roze olifantjes heeft gezien
Oh echt? goed teken welquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
No big deal. Is mijn 3e gesprek in 1 maand
De NS ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Kally het volgende:
Ian is kwaad, ze zijn de trein uitgezet want deur kapot, iedereen eruit rijdt hij met dichte deur weg![]()
![]()
Nu is hij later thuis
quote:
Echt he?quote:
Anders zit je maar te hoeren en sloeren op MSNquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:43 schreef Renesite het volgende:
Straks maar weer internet regelen voor de burenBlijf bezig...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
Ian stuurt een foto uit de trein, helemaal vol met kinderen en schreeuwende moeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |