quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij deze.Vanaf 4 uur allemaal gerommel, af en toe een wee (denk ik) en harde buiken. En nu, niks meer. Heb dus heel lang wakker gelegen en had ook geen zin om naar beneden te gaan. Uiteindelijk om een uur of 9 weer in slaap gesukkeld.
Ik denk dat tweeoogje wel bezig zal zijn of was?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef tweeoogje het volgende:
Nee joh, hier ook niks. Brakke nacht, dus uitslapen.
Ik krijg gemiddeld 4x per dag de vraag (via sms/ tel/ fb/ twitter) of de baby er al is/ hoe het gaat. En ik word ook echt in de gaten gehouden: 'je hebt nog niks getwitterd vandaag'.. Dus ik heb besloten vanaf vandaag niks meer online te doen en minstens n uur te wachten met reageren op smsjes. Ze kunnen me allemaal wat.
Oh, en volgende keer vertel ik niemand de precieze uitgerekende datum.
Soempie, als jij met je gerommel nou eens even gaat bevallen? Dat het zo stiekem toch doorzet, dat lijkt mij wel wat!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het wel heel leuk vinden als we morgen alledrie beginnen.
Morgen gaan we in elk geval 's middags pannenkoeken eten en een flink stuk lopen. Wilde ik eigenlijk vandaag doen, maar ben er wat te laat voor uit bed gekomen. Enhad voor vandaag ook niet zo'n zin door vermoeidheid.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij is uitgekocht door z'n vorige baas en begint in februari ergens anders. Dus als de baby nou snel komt kan hij ook langer genieten (van slapeloze nachten enzo).
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef Kyara het volgende:
Ooh dat is nu wel lekker inderdaad. Ik vind het hier nog spannend dat manlief minstens 1,5 uur reistijd heeft als het begint (en dan moet de NS ook nog een beetje meewerken....dus niet dat soort dingen als Covie Katy vanochtend had). Hoop dus maar dat het 's nachts begint.....
Je staat er bij in de OP trouwens. Weten jullie al wat het wordt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag weer op controle geweest bij de verloskundige. Altijd een mooi moment om die razendsnelle hartslag weer te horen
Dank je wel daarvoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je staat er bij in de OP trouwens. Weten jullie al wat het wordt?
Ik had zo'n duur ding uit Amerika laten komen, zo'n piestest die dan roze of blauw kleurt... Haske roze natuurlijk... Net zo duidelijk als de piemel die aan onze Pieter bleek te zitten bij de geslachtsechoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je wel daarvoor
Jazeker, het wordt een jongen![]()
Het mooiste daar aan vind ik nog altijd dat we een tijd geleden een kennis met z'n pendel hebben laten bepalen wat het geslacht zou worden. Volgens hem zou het een meisje worden, met absolute zekerheid. Ik kan bijna niet wachten om te vertellen dat ie het mis had
Haha! Ja en ik ben benieuwd hoever hij/zij er mee door was gegaan. Meeposten in t babytopic? Of zou t weer op een drama zijn uitgelopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben benieuwd of ie bij Mj wel had geklopt![]()
Of je pikt effe m'n grap voor m'n neus weg....quote:
volgende keer ietsje sneller zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je pikt effe m'n grap voor m'n neus weg....
* Kuukske duwt tegen de wijzers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Doe ik! Misschien is het wel vermoeidheid.... nog 3 uurtjes dan is deze (werk) dag ook weer voorbij (kan iemand die klok even vooruit zetten?)
Ik ook! Ik ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijntje ik heb die bon ook gekregen vandaag!
Ik zit gewoon alweer in de 15e week
Ja, wel vertellen hoor! Ik moet nog steeds bedenken of ik het wel wil donderdag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef tweeoogje het volgende:
Ja.. Ik ben heul benieuwd hoe dat gaat! Ik kom aan t begin van de avond wel n verslagje uitbrengen. Sowieso eerst hopen dat t al kan, en dan....
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat alles goed was Son, en je hebt Gerberaatje al ingehaald zie ik
Daar doe k t voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat alles goed was Son, en je hebt Gerberaatje al ingehaald zie ik
Laten we hopen dat het goed komt danquote:
Haha, t gaat nog lukken ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:20 schreef bodpa09 het volgende:
Yeah! Een goede echo voor Son!![]()
Nu schelen we nog maar twee weken: ik ga de weddenschap winnen!![]()
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
En wie vroeg mij nou in het vorige topic wat je doet met zwangerschapszwemmen?![]()
Want dat weet ik nu dus ook niet he!![]()
![]()
Maar volgens mij is het een beetje aquajogging achtig gebeuren voor zwangeren
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?
Het was zwangerschapszwemvakantie dus ben zelf maar baantjes gaan zwemmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ik, maar ik heb dus niet goed gelezen?
Die.eerste.optie moet t wel zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
Succes tweeoogje!
En fijn Sonnetje de goede echo! Misschien is jou kindje gewoon supersnel de eileiders doorgescheurd naar de baarmoeder en zich al na 3 dagen ipv 7 dagen ingenesteld.
Of je krijgt gewoon een 10 ponder. (wil je niet bang maken)
Of je hebt stiekem toch op een andere dag je ovulatie gehad dan je dacht
edit: Mooie foto hoor! lekker duidelijk ook!![]()
En wie vroeg mij nou in het vorige topic wat je doet met zwangerschapszwemmen?![]()
![]()
Nee joh, Son is gewoon nepquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef covie het volgende:
Succes tweeoogje!
En fijn Sonnetje de goede echo! Misschien is jou kindje gewoon supersnel de eileiders doorgescheurd naar de baarmoeder en zich al na 3 dagen ipv 7 dagen ingenesteld.
Of je krijgt gewoon een 10 ponder. (wil je niet bang maken)
Of je hebt stiekem toch op een andere dag je ovulatie gehad dan je dacht
edit: Mooie foto hoor! lekker duidelijk ook!![]()
![]()
Jeuj voor het laatste, hopelijk blijft het zo en laten we dan maar hopen dat de spanning alleen je laatste dag op komt zetten, daar duim ik voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee dat kan nog net zo goed DMLenige wat nu kan is dat het de vorige keer zo maximaal uitgerekt is geweest, dat er pas tegen het einde weer echt spanning op komt te staan.
Tot nu toe gaat het heel goed, ook met mijn blaas. Althans, ik pies me vanaf moment 1 het ongans, 's nachts ook om het uurmaar het doet geen pijn, en dat deed het toen wel...
Dan ga je over je datumquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Lief
Enne Son, in elk geval minimaal de 22e of 23eik wil nog wel een leeuw
dat was tijdens de babyboom van januari 2009 wel andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Fee-nix het volgende:
Oja en tweeoogje succes! Hopen dat het wat gaat doen.
Jullie maken het wel spannend hoor, wie de eerste 2012 baby gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.covie, nee echte kliekjesvorming is er niet. Het loopt natuurlijk ook steeds door he.
Sommigen zijn begonnen met 12 weken en ja, die kennen elkaar erg goed. Ik ben zelf begonnen met 24 weken geloof ik.
Maar er komen ook steeds nieuwen bij. Wat erg leuk is, is dat er bij ons zelfs een blinde vrouw mee zwemt. Zwanger van haar eerste
Zo, eindelijk zijn dan de kerstspullen weg! Staat allemaal in de gang, wat mn vriend straks naar boven mag tillen. Net wel even op zolder geweest ivm lekkages.. Loopt helaas al weer water langs de muur de babykamer binnen
Zoe23, he das kl*te dat de doos kapot was!
fee-nix, hier ook pijnlijke borsten met soms een druppel.
Had laatst een hoestbui en zag ineens een natte plek op mn shirt! Vond mn borsten al wat gevoelig maar had niet gedacht dat het er zelfs met een hoestbui uitkomt..
En ben ook wel benieuwd wie als eerste bevalt. Niet te snel allemaal, want anders moeten we weer zo lang wachten op de volgende![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:15 schreef Asyniur het volgende:
bijtje, hoe is het eigenlijk met jouw 2 beebs?
En iemand nog iets vernomen van Kersjes?
Nee hoor, dat valt wel mee. Maar af en toe een moment voor mezelf is ook wel prettig, zeker als je samen 2 weken vakantie hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Hoe gaat het daar!
SWJ, is het zo erg
Ik heb vannacht om een uur of half 6 in de badkamer heen en weer gesprongen. Werkte niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Soempie, waarom zit jij dan nog binnen? Of zit je achterop de fiets te hobbelen?
Dat is net zoiets als een kort keiweggetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Susie het volgende:
Van de 5de tree op de trap naar beneden denderen, bevalling begint dan binnen 3 tot 5 dagen
Ja, maar jij viel op je gezicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef bitterend het volgende:
hahaha
ik viel op straat met 37 weken maar pas met 39+6 bevallen...
Behoorlijke smak was het inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:26 schreef bitterend het volgende:
ik viel eerst op mijn knieën...daarna op mijn buik..dan handen en dan mijn gezicht
ter info nog iets wat níet de bevalling op gang helptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Soempie het volgende:
Maar dus niet de juiste manier om een bevalling op te wekken.
dames, een datum-vierling mag ook heur..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je gaat toch niet voorkruipen he.....
Dat is inderdaad een voordeel van de mmm. Ik had al bijna de pavlov reactie dat zodra ik in het kamertje kwam ik mijn broek al uit ging trekken. Maar volgens de gyn was het bij de 20 weken echo niet nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, je gaat toch niet voorkruipen he.....
Tweeoogje, wanneer mag je naar de gyn? Of heb je nog geen afspraak staan?
Soempie, begrijp het wel hoor. Ik had dat ook wel een beetje maar sinds we wat 1e stapjes in de mmm hebben gezet heb ik al best wel wart inwendige echo's gehad dus ben nu wel wat gewend. Enige vervelende vind ik dat de meeste gynaecologen allemaal mannen zijn, terwijl mijn verloskundigen allemaal vrouwen waren.
Ik hoop t niet! (voor mij danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:22 schreef Susie het volgende:
Van de 5de tree op de trap naar beneden denderen, bevalling begint dan binnen 3 tot 5 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, ik lig hier op de bank, alles doet pijn, lopen doet pijn, liggen ooknu ben ik nog gestressed ook
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een voordeel van de mmm. Ik had al bijna de pavlov reactie dat zodra ik in het kamertje kwam ik mijn broek al uit ging trekken. Maar volgens de gyn was het bij de 20 weken echo niet nodig
Onze avond ziet er weer eens hetzelfde uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zo en nu ga ik dierentuindinges kijken en dan NCIS en dan slapen...
nee, dat snap ik. hier idem dito hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef tweeoogje het volgende:
Kyara: geen idee nog wanneer de afspraak is, hoor ik morgen. Oh, en op twitter/ fb weet niemand ervan he.
SPOILER: Een lang verhaal geworden, dus maar even spoilertjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat de strijd voor de eerste 2012 baby nu echt is losgebarsten![]()
Maar dames van de trap glijden en zulks vind ik wat overdreven hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, heb jij nu alleen sorry gezegd? Ik bedoel, als het je beste vriendin is, dan kan ze toch ook wel proberen zich wat meer in te leven in hoe het allemaal voor jou is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ja misschien wel..
Ze verweet me van alles (dat ik me vaak min voel enz) nou prima
Heb sorry gezegt![]()
En we zullen wel zien hoe zij zich voelt als ze ooit zwanger is
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar, heb jij nu alleen sorry gezegd? Ik bedoel, als het je beste vriendin is, dan kan ze toch ook wel proberen zich wat meer in te leven in hoe het allemaal voor jou is?
+ 1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.
Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen.
+2quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dit dus.... Klinkt alsof ze heel weinig inlevingsvermogen heeft.
Sterkte met de pijn en ik hoop dat de dokter morgen iets voor je kan betekenen.
Geen idee, ik loop die beurs net mis. Vorig jaar was ik nog niet zwanger en dit jaar ben ik net bevallen (hoop ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef covie het volgende:
Is het de moeite waard om helemaal vanuit het oosten des lands daarheen te kneuren?
(en krijg je veel gratis dingetjes enzo?)
Daarom heb ik vooral mannelijke vrienden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Zoë23 het volgende:
Heb echt n hekel aan dit soort dingen, echt vrouwenruzies
Gelukkig zijn mannen (meestal) niet zo moeilijk
Dat hele boekje omschrijft precies hoe de zwangerschap voor de man verlooptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef covie het volgende:
Heb ook vooral mannenvrienden maar het is wel een beetje zoals kluun beschrijft.
Eerst zijn ze beretrots, woo je hebt een minimensje in je en klap op de schouder bij vriend goede zwemmers jongen! Maar daarna gaat het snel weer over "mannendingen"
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento?
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Ah, heb je haar gisterenavond/vannacht even aan een onderzoek onderworpen, Argento?
Ga dat dan eens heel gauw doen! Daar wacht die baby natuurlijk op!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee, anders had ik geen slag om de arm (in de vorm van: "voorzover mij bekend") hoeven houden. Ik beredeneer eea aan de hand van het uitblijven van andersluidende berichten.
Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ja, maar jij wil gewoon vakantiequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:39 schreef Argento het volgende:
Maar ik ben zo onderhand het wachten ook wel een beetje beu. Ook al moet ik nog een schilderijtje afmaken, de kinderkamer stofzuigen en een goede opbergplaats vinden voor wat kinderwagenonderdelen.
Ja... ik denk dat ik gisteren wat kramp had omdat er wat uhmm lucht dwarszatquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef tweeoogje het volgende:
Oh en Fee-nix, je bent nog geen LLM maar had gisteren wel wat kramp, vandaar dat ik je noemde.
nou ja, dat dus. Ook omdat je niet weet wat je kunt verwacht ben je ook weer gefocust op elk krampjequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef tweeoogje het volgende:
Gerberaatje: zo'n datum had mij idd ook soort van 'fijn' geleken. Ik heb wel steeds gezegd dat ik voorbereid was op laaaaang wachten, maar uiteindelijk wil je toch dat beeb eerder komt, helemaal na de uitgerekende datum. Nou ja, het is niet anders.
He ik was ook 3 dagen over tijd hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ach joh overtijd lopen valt best mee (achteraf)
Ik was het 2 dagen voor zn geboorte echt zoooo zat. Maar dat kwam ook doordat Mereltje bevielEn een aantal allang waren bevallen haha en ik maar wachten.
weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
He ik was ook 3 dagen over tijd hoorvoor mij had het ook nog wel een weekje mogen duren, had nergens last van.
Gerberaatje, heb gisteren ook de hele dag ongeveer in bed gelegen, heerlijk, voelde me ook blegh...
Ik ga ergens in mei al met verlof, plak mijn zomervakantie aan de voorkant eraan. Vorige keer ook t/m week 36 gewerkt en vind het nu wel lekker om gewoon even wat langer te genieten van te voren.
Zwangerschapszwemmen heb ik de vorige keer ook gedaan. Was erg leuk, half uurtje beetje relaxed door het water met alle bollies.
Ik slaap elke dag uit.quote:
Ja precies, die hebben ze op het menu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef Kyara het volgende:
Klinkt toch als een leuk uitje Soemp. Veel plezier! En pannenkoeken eten he
Die ballon blijft gewoon blauw hoor. Een rode ballon in een blauw-grijs-wit kamertje is echt een no-go.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, die hebben ze op het menu.
Ga je nog iets halen bij de HEMA, of gewoon kijken? Ik vind de HEMA altijd ook leuk om gewoon doorheen te wandelen.
En doe je nog een foto later van de schilderijtjes? Als Argento voet bij stuk heeft gehouden voor wat betreft de ballon heeft ie wel lef, zo met een zwangere dame die bijna uitgerekend is.
Kunnen we samen aftellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef clauwheee het volgende:
Smikkelse Soemp!
Phaidra 24e mei is ook mijn laatste werkdag.
Ooh spannend! En ja, het is ook doodeng....quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef tweeoogje het volgende:
Ja, ik ga daar sowieso met afspraak voor inleiden weg, maar ik 'hoop' (ik hoop t nu helemaal niet meer, vind het acuut doodeng) dat ik kan blijven en dat ze dangaan inleiden.
Ja?? Dan ga ik die maar eens halen! Het voelt zo mutserig maar ik sta elke ochtend te kokhalzen bij die Etos pillen en het lukt gewoon niet. Nu heb ik ook andere (heeeeele dure) vitaminen gekocht met een pilvergruizer (jawel) maar dat werkt niet...daaag ¤30! Dan ga ik maar voor de dagravit kijken. Bedankt!quote:
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Tante_soesa, die van de etos zijn toch van die capsules? Die kan je als het goed is open maken en dan op een lepel doen. Klodder vla erbovenop en smullen maar!
We waren net halverwege het hoofdgerecht toen ze ineens naar de wc ging. Echt zonder dat het opviel was ze weg. Na 2 minuutjes dacht ik "ik ga eens even kijken", en vroeg hoe het ging. Kreeg ik als antwoord door de deur "ik denk dat m'n vliezen zijn gebroken". Daarop heb ik gevraagd waarom ze dat dacht. Antwoord: "nou, het deed 'knap', en ineens kwam er allemaal vocht uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
IARL, in het restaurant!? Dat lijkt me echt vervelend. Had ze de stoel verpest? En hoe waren de reacties?
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Voor jou een teken om het kalmer aan te doen Klavertje!
Dat is inderdaad wel pittg Covie.
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zijn idd van die mega capsules ja. Maar dat openmaken kan geen kwaad? Dan is dat idd ook nog een optie, potje staat toch al thuis! Bedankt voor het meedenken
nee, al blijft het een beetje onrustig. Rommelen durf ik het niet eens te noemen. En weet ook niet zeker of het nou de kleine is of dat het iets anders isquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ja dat zou je zeggen idd. Lastige is dat ik al vrijwel niets doeik heb nu verlof dus slaap uit en hang op de bank haha!
Heeft het bij jou nog doorgezet?
Top! Dankjulliewelquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:24 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, kan geen kwaad! De werkzame stoffen zitten in het poeder, niet in het omhulseltje! Het is misschien alleen wat geknoei.
Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:18 schreef Webkim het volgende:
Hoera voor de 40 weken van Soemp!
Hier na veel gedoe eindelijk iets stevigs voorgeschreven tegen de hoest. Ik klink al weken als een tbc-patiënt, m'n keel is er compleet schraal van en niemand doet een oog dicht hier thuis. Nu dus aan de codeïne en ik hoop dat het snel gaat werken...
Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat de stoffen niet opgenomen worden, omdat ie al te vroeg 'kapot' is?
Weet niet hoe dat bij vitamines is hoor, weet wel van sommige medicijnen dat je de capsules niet kapot mag maken, omdat.de.werkzame stof.dan al 'vernietigd' wordt in t maagzuur en ze pas later in t lichaam opgenomen worden. Al zijn dr.ook medicijnen waar t wel kan
(weet niet meer.precies hoe en wat, ben al te lang uit t zorgwereldje)
Kijk, dat was wat k bedoelde idd! Thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zit eromheen zodat het in de darmen opgenomen wordt, waar normaal ook de vitamines opgenomen worden. Het heeft dus wel effect op de inname ja
Valt wel mee toch? Half uurtje geleden nog gepostquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:05 schreef Soempie het volgende:
Kyara is verdacht lang stil en tweeoogje ook.![]()
IARL, gelukkig niet alles onder in het restaurant zelf dus.![]()
Asy, goedgekeurd.![]()
Ik kan hier trouwens nog helemaal niet bevallen. Morgen komt Wie is de Mol? weer op tv. Dus of nog even ervoor of erna.
Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Stond jij toevallig de laatste keer in ouders van nu? Dat het zo'n dag was waarom je niet meer wist waarom je 3 kinderen wilde?
Ik moest lachen. Zat net met de laptop op de wc omdat ik weer eens gek werd van mijn 3 jongensquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Klopt ja, ze hebben al een paar keer een tweet van me geplaatst.
Dat was GreatWhiteSilence en inderdaad over lang voeden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef covie het volgende:
MeNicole! goed dat je over een tijdschrift begint..schiet me ineens te binnen dat er iemand was die in mijn geheim van december zou komen![]()
Ging over lang voeden, maar weet niet meer wie het was!![]()
Ben zelf niet echt geïnteresseerd in lang voeden maar gewoon benieuwd.
Jippie, ik ga heel de ochtend F-5en, veel plezier!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb morgenochtend de termijn echo!!mijn datum wordt in geen geval voor of achteruit gezet (cryo, dus weten precies wanneer is teruggeplaatst.. daar kan niks in wijzigen
) maar toch fijn om weer even te mogen spieken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Soemp 40 weken.
Mijlpalen
Zelf 29 weken. Amai.
Kan het trouwens kloppen dat ik tegenwoordig sneller vol zou kunnen zitten van eten?
Wisselt per dag eigenlijk. Gisteren was ie vrij rustig, maar vanmorgen ging ie behoorlijk tekeer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]mijlpaal
![]()
En JA, ik zit ook sneller ´vol´ van eten. Zoals vanavond....1 bordje soep en ik had echt meer dan genoeg......Had het liefste nog de helft willen laten staan, maarja ...goede voorbeeld enzo![]()
Is bij jou de baby ook zo druk? Mijne stuitert heel mn buik rond volgens mij. En af en toe een flinke karatetrap naar onder
Ik voelde het ongeveer vanaf een week of 16 geloof ik. Vanaf 18 weken kon manlief ook af en toe een plopje van buitenaf voelen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat lijkt me zo apart, dat je het gaat voelen. Hoe lang moet ik nog wachten, vanaf 20 weken ongeveer?
Mag ik een foto van je stopcontacten met de krant van vandaag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames en een enkele heer,
Ik heb een (klein) tijdje mee gepost in het tweede streepje en in het als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat topic. Lurk hier al een eeuwigheid mee en dacht nu toch maar eens mee te posten. Ik ben begin juni uitgerekend maar hoef nog niet in de op want weet nog niet hoe goed ik ga zijn in het trouw posten (en ik had al gelezen hoe streng kleurdoos is op het niet mee posten van mensen die in de lijst staanhoewel die natuurlijk al een topic is opgeschoven).
Verder heb ik vol verbazing de hele mj affaire gelezen maar ik ben bang dat het me toch niet gaat tegen houden enigszins een poging te doen om in de anonimiteit te blijven posten dus jullie zullen er maar op moeten vertrouwen dat ik geen bier drinkende man ben![]()
Goed, als er verder vragen zijn, voel je vrij om ze te stellen dan zal ik kijken of ik antwoord geef
quote:
quote:
Dat had ik gisteren. Sorry dat het naar jou is overgevlogenquote:Op donderdag 5 januari 2012 05:29 schreef klavertje-4 het volgende:
Ja maagzuur is een bitchnet als die storm
heb toch zeker al 2 uur geslapen, dus ben even aan t zwelgen in zelfmedelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |